Dwie obowiązkowe premiery! |
|
Drogi Czytelniku!
W kilku krótkich zdaniach newslettera nie jestem w stanie przekazać wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o książkach, które mają dziś premierę! Pozwolisz więc, że przejdę do rzeczy:
30.01.2012 roku - premiera pierwszej polskiej książki o zarządzaniu napisanej dla menedżera przez generała:
RozGROMić konkurencję autorstwa duetu Pauliny i Romana Polko już do nabycia i natychmiastowego odbioru w księgarni Onepress.pl oraz księgarniach większości polskich miast i wsi! Pochłonęłam w weekend - jest świetna! Polecam także gorrrrący wywiad z autorami, przeprowadzony specjalnie dla Was: W biznesie jak na wojnie...
Drugą bardzo oczekiwaną premierą jest (ta-dam!) Grywalizacja. Książka autorstwa Pawła Tkaczyka - kto czytał Zakamarki marki wie, że warto - dla wiedzy, dowcipu i lekkiego pióra autora. Kto nie czytał poprzedniej książki Pawła, tym bardziej musi sięgnąć po Grywalizację. Póki jeszcze jest na stanie, bo książka rozchodzi się jak świeże bułeczki... Fanom tematu polecam z kolei profil książki na Facebooku. Prowadzi autor - można go zaczepić, dopytać, mieć wątpliwości na każdy temat związany z zadanym :)
Życzę fascynującej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Książka w miękkiej oprawie
Świat biznesu od wieków korzysta z mądrości wojskowych — sprawdzonych w boju strategii dowodzenia, budowania zespołu, inspirowania do działania, przezwyciężania kryzysów i zwyciężania w walce. Skoro tak inspirujące są studia nad dowodzeniem całymi armiami, co można powiedzieć o kierowaniu jednostkami specjalnymi, wojskową elitą elit? Oddziałami, które szybko i skutecznie GROMią wroga, zanim ten zdąży podjąć działania odwetowe?
|
|
Książka w twardej oprawie
Trzymasz w ręku pierwszy i jedyny na polskim rynku podręcznik operacyjny, zawierający aktualne zasady wojskowe, nadające się do natychmiastowego zastosowania w biznesie. Militarne wyzwania, jakie stały przed jego autorem, pozwoliły na zgromadzenie unikalnego zbioru doświadczeń, użytecznych zarówno dla ludzi w mundurach, jak i tych w garniturach. Tyle teorii, przejdźmy do praktyki: zacznij formować szeregi, kompletować uzbrojenie i szkolić ludzi, bo jak przyjdzie Twoja godzina, nikt nie będzie pytał, czy jesteś gotowy do walki!
|
|
Zagrasz?
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
|
|
Jak wirtualni kowboje robią to online?
Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!
|
|
Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność — zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.
|
|
Król Pieniądz jest nagi!
Świat finansów ma dwa oblicza. Jedno oficjalne - to, które na co dzień serwują nam jego reprezentanci, media i wszelkiej maści eksperci. Według ich doniesień zadaniem instytucji opiekujących się pieniędzmi klientów jest ułatwianie nam życia, czyli przechowywanie i pomnażanie powierzonych środków, minimalizowanie skutków niebezpieczeństw czyhających na nasze życie, zdrowie i majątek, udzielanie pożyczek na przyszłe inwestycje itd. To oczywiście prawda: dzięki istnieniu zorganizowanego świata finansów przeciętnemu konsumentowi powinno być łatwiej zarządzać własnym bezpieczeństwem finansowym. Tak wygląda jasna strona mocy. Istnieje jednak także ciemna strona pieniądza...
|
|
|
|