Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 104
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Książka zawiera genialne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego.
Posłuchaj darmowych fragmentów treningu audio:
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!
- Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
- Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".
Psychologia na Twoich usługach
- Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
- Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
- Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
- Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
- Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
- Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
- Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.
Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.
Kliknij, żeby powiększyć obrazek:
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Robert B. Cialdini (Ph.D.), ilustracje: Andrzej Mleczko (14)
(4)
(3)
(1)
(2)
(4)
(0)
6 oceniona przez: Błażej Banaszak, Spedytor transportu 2014-10-21
6 oceniona przez: 2012-12-19
6 oceniona przez: 2012-05-17
6 oceniona przez: 2012-05-17
5 oceniona przez: Michał Lisiecki, 2012-04-20
5 oceniona przez: Tomasz Jaśkiewicz, student 2012-03-07
5 oceniona przez: 2012-03-05
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Anna Dworaczyńska, 2011-10-24
3 oceniona przez: 2013-02-28
3 oceniona przez: 2012-02-06
2 oceniona przez: 2014-01-13
2 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2012-08-30
2 oceniona przez: 2012-07-10
2 oceniona przez: 2012-06-20
więcej opinii