ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Izabela Sztangret
Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Izabela Sztangret - okładka książki

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Izabela Sztangret - okładka książki

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Izabela Sztangret - okładka audiobooka MP3

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Izabela Sztangret - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
283
     PDF

Ebook (25,60 zł najniższa cena z 30 dni)

32,00 zł (-20%)
25,60 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(25,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową. W rozdziale trzecim scharakteryzowano kategorię struktury sieciowej i zdiagnozowano motywy relacji sieciowych w świetle systemowych wartości produktu informatycznego. Zidentyfikowano podmioty relacji sieciowych powołanych do tworzenia informatycznych produktów systemowych. Określono zasady współpracy opartej na dyfuzji wiedzy w sieci partnerów IT. Rozdział czwarty obejmuje charakterystykę metasegmentów docelowych sektora IT w Polsce w ujęciu ilościowym i jakościowym. W rozdziale piątym zaprezentowano elementy modelu zrealizowanych badań, charakteryzując szczegółowo cele, założenia i metody badawcze. Przedstawiono również charakterystykę próby badawczej.

Wybrane bestsellery

Izabela Sztangret

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności