Zarządzanie organizacją XXI wieku. Innowacje - Gospodarka - Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
- Autorzy:
- Ewa Dębińska- Rudy, Radosław Czahajda, Monika Kosacka, Karolina Werner-Lewandowska, Katarzyna Ragin- Skorecka, Filip Nowak, Tadeusz Trębacz, Anna Orlikowska, Agnieszka Bera, Karolina Karbownik, Piotr Lenik, Kamila Sacharczuk, Jan Zacharewicz, Ewa- Kuzionko-Ochrymiuk, Kinga Kozłowska, Anna Matel, Magdalena Rozenek, Marcin Król, Sylwia Król, Dominik Kabus, Waldemar Jagodziński


- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe Sophia
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 247
-
PDF
Opis książki: Zarządzanie organizacją XXI wieku. Innowacje - Gospodarka - Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Słowem redaktorów:
Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i porad dla rozwiązywania nowych wyzwań
w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów. Istotą funkcji zarządzania jako specyficznego rodzaju regulacji wykonywanych zbiorowo przez jednostki organizacyjne, jest w szczególności formułowanie celu działania, planowanie i organizowanie struktur oraz określanie procedur funkcjonowania wraz z kontrolowaniem realizacji zamierzonych celów. Poszczególne rozdziały stanowią zarówno teoretyczne,
jak i praktyczne odniesienie do problematyki zarządzania, gdzie wspólnym obszarem zainteresowań jest współczesne zarządzanie organizacją XXI wieku, gdzie mamy do czynienia z wieloma skomplikowanymi i nowymi problemami funkcjonowania, które wymagają rozwiązań. Współczesne organizacje stanęły w obliczu nowych realiów gospodarowania, które zmodyfikowały sposób zarządzania i podejście menedżera, zarówno do dynamicznie zmieniającego się otoczenia, jak i do coraz bardziej wymagających pracowników. Wraz z pojawieniem się na rynku pracy przedstawicieli młodej generacji, kadra menedżerska stanęła przed wyzwaniem międzypokoleniowego zarządzania, polegającego na stworzeniu efektywnego klimatu współpracy, w którym wszyscy wspólnie dążą do wyznaczonego celu bez względu na występujące różnice. W ten sposób dobór problematyki stanowi też nawiązanie do przyszłych problemów społeczno–gospodarczych. Obecna globalizacja zmusza podmioty gospodarcze do modyfikacji dotychczas wykorzystywanych koncepcji zarządzania lub utworzenie jej na nowo według obowiązujących norm, zasad, a nawet trendów na rynku. W ramach interdyscyplinarnych badań naukowych ukazanych w monografii szczególną uwagę zwrócono na problematykę współczesnego zarządzania zasobami ludzkimi, zastosowania aktualnych rozwiązań informatycznych w biznesie oraz kreatywne i innowacyjne elementy zarządzania w systemie społeczno – gospodarczym. Jako redaktorzy niniejszej monografii mamy nadzieję, że wiele przedstawionych zagadnień będzie motywowało czytelnika do zainteresowania się poruszaną tematyką, co przełoży się na podjęcie własnych dociekań i nowych rozwiązań omówionych problemów badawczych.
Redaktorzy naukowi
Prof. Pcz dr hab inż. Joanna Nowakowska-Grunt
Dr inż. Ireneusz Miciuła
Wybrane bestsellery
-
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.34 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego doświadczenia autora, poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące tych, którzy przewodzą innym. Z p...
Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Oto książka, która nauczy Cię skutecznego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych, administracyjnych - właściwie wszystkich. W codzienności organizacji biznesowych takimi problemami mogą...
Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi ...
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Ewa Dębińska- Rudy, Radosław Czahajda, Monika Kosacka,Karolina Werner-Lewandowska, Katarzyna Ragin- Skorecka, Filip Nowak, Tadeusz Trębacz, Anna Orlikowska, Agnieszka Bera, Karolina Karbownik, Piotr Lenik, Kamila Sacharczuk, Jan Zacharewicz, Ewa- Kuzionko-Ochrymiuk, Kinga Kozłowska, Anna Matel, Magdalena Rozenek, Marcin Król, Sylwia Król, Dominik Kabus, Waldemar Jagodziński - pozostałe książki
-
Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na ocz...
Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA
-
PRZEDMOWA Monografia „Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademic-kich, takich jak: Szkoła Główna Handlowa, Politechnika Częstochowska, Uniwersytet...
Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze (red.) Joanna Nowakowska- Grunt, Ireneusz Miciuła Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze (red.) Joanna Nowakowska- Grunt, Ireneusz Miciuła
Oskar Braszczyński, Joanna Kadłubska, Waldemar Jagodziński, Łukasz Augustowski, Angelika Gumieniak
-
Słowem redaktorów Monografia „Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno – prywatnym” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod ...
Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Dominik Kabus, Łukasz Czarnecki, Bernard Długosz, Andrzej Łączak, Anna Bazan-Krzywoszańska
-
Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarc...
Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje - Gospodarka - Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje - Gospodarka - Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Karolina Palimąka, Anna Czapska, Ewa Dębińska- Rudy, Jadwiga Bakonyi, Raisa Dadaeva
-
Słowem redaktorów Niniejsza monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych oraz w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej. Pierwszy blok monografii stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesieni...
Wybrane aspekty badawcze nauk ekonomicznych i kultury fizycznej (red.) Paweł Cięszczyk, Ireneusz Miciuła Wybrane aspekty badawcze nauk ekonomicznych i kultury fizycznej (red.) Paweł Cięszczyk, Ireneusz Miciuła
Anna Mikołajczyk, Artur Sawicki, Adrian Bartha, Kamil Jakubczak, Ireneusz Miciuła
-
Słowem autora Monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomii, fi...
Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I (red.) Ireneusz Miciuła Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I (red.) Ireneusz Miciuła
Iwona Lupa, Sylwia Stachowska, Artur Sawicki, Kinga Kozłowska, Iwona Białomazur
-
ROZDZIAł I. COACHING INTERKULTUROWY JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNICZYCH NIEZBĘDNYCH W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM Słowem redaktora naukowego dr Waldemara Jagodzińskiego Jednym z najbardziej istotnych momentów w rozwoju nowoczesnej nauki było dostrzeżeni...
Komunikacja w gospodarce XX wieku. Coaching. Transport.Bezpieczeństwo (red.)Waldemar Jagodziński, Marcin Król, Anna Nurzyńska Komunikacja w gospodarce XX wieku. Coaching. Transport.Bezpieczeństwo (red.)Waldemar Jagodziński, Marcin Król, Anna Nurzyńska
-
Monografia stanowi drugi tom badań wielu Autorów z różnych ośrodków akademickich w zakresie gospodarki, zarządzania i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych. W pierwszych dwóch roz...
Wybrane aspekty badawcze.Gospodarka.Zarządzanie.Innowacje.Tom2.(red. Ireneusz Miciuła) Wybrane aspekty badawcze.Gospodarka.Zarządzanie.Innowacje.Tom2.(red. Ireneusz Miciuła)
Anna Mikołajczyk, Milena Grzegorczyk, Sławomir Kozieł, Grzegorz Morawski, Judyta Kabus
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-653-5736-6, 9788365357366
- Data wydania ebooka:
-
2016-08-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 125245
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.4MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
Spis treści książki
PRZEDMOWA (11)
I.COACHINGOWY ASPEKT ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOBIORCÓW (13)
WSTĘP (13)
1.SZKOLENIA I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW (13)
2.ISTOTA COACHINGU (19)
2.ZNACZENIE COACHING W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW (21)
PODSUMOWANIE (27)
LITERATURA (28)
II. GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI METODYKĄ AGILE (29)
WSTĘP (29)
1.POJĘCIE GRYWALIZACJI (29)
2.ZASTOSOWANIE ELEMENTÓW GIER (30)
3.PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA GRYWALIZACJI (31)
4.SUKCES GRYWALIZACJI (31)
5.ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ AGILE (34)
6.SKUTECZNOŚĆ AGILE (34)
7.PROCES ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI(34)
8.ROLE W ZESPOLE PROJEKTOWYM (35)
9.GRY STOSOWANE W AGILE(37)
10.ELEMENTY GIER STOSOWANE W METODYKACH ZWINNYCH (39)
11.PLANOWANE DALSZE BADANIA (40)
PODSUMOWANIE (41)
BIBLIOGRAFIA (42)
III. ZRÓWNOWAŻONE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE JAKO KLUCZOWA
DETERMINANTA W ZARZĄDZANIU (43)
WPROWADZENIE (43)
1.PODEJSCIE ZASOBOWE W ZARZĄDZANIU (44)
1.ZRÓWNOWAŻONE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI PRZEDSIĘBIORSTW (49)
PODSUMOWANIE (54)
BIBLIOGRAFIA (55)
IV.KSZTAŁTOWANIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO PRZEZ TOŻSAMOŚĆ ORGANIZACJI (57)
WSTĘP (57)
1. STAN WIEDZY Z DANEJ DZIEDZINY POWIĄZANY Z CELEM ARTYKUŁU (57)
2. SCHEMAT BADAŃ (61)
3. WYNIKI BADAŃ (62)
PODSUMOWANIE (67)
LITERATURA (68)
V.KAPITAŁ LUDZKI JAKO STRATEGICZNY ZASÓB ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM (69)
WSTĘP (69)
1. GENEZA (69)
2. ISTOTA KAPITAŁU LUDZKIEGO (72)
3. MOTYWACJA (76)
ZAKOŃCZENIE (81)
LITERATURA (82)
VI.CONTINUOUS LEARNING – KRYTYCZNA ANALIZA MODELU DELOITTE (83)
WSTĘP (83)
1.CONTINUOUS I LIFELONG LEARNING – PRZEGLĄD DOTYCHCZASOWEGO DOROBKU NAUKI I PRAKTYKI (83)
1.MODEL DELOITTE – KRYTYCZNA ANALIZA (83)
2.PRAKTYCZNE IMPLIKACJE WDROŻENIOWE ORAZ POTENCJAŁ
DLA DALSZYCH BADAŃ (93)
ZAKOŃCZENIE (94)
LITERATURA (94)
NETNOGRAFIA (96)
INNE(96)
AGNIESZKA BERA (99)
VII.RODZAJE SZKOLEŃ W CONTACT CENTER (99)
WSTĘP (99)
1.ŚRODOWISKO CONTACT CENTER (99)
2.RODZAJE SZKOLEŃ (101)
3.SZKOLENIA W CONTACT CENTER (102)
3.1. SZKOLENIA WSTĘPNE (103)
3.2. SZKOLENIA ROZWOJOWE(104)
3.3. SZKOLENIA ZMIENIAJĄCE (105)
4.WYZWANIA (106)
ZAKOŃCZENIE(108)
LITERATURA (109)
NETNOGRAFIA (109)
VIII.TELEPRACA JAKO WARTOŚĆ DODATNA DLA PRZEDSIĘBIORSTWA (111)
WSTĘP (111)
1.WPROWADZENIE DO TEMATU BADAŃ (111)
1.1. DEFINIOWANIE TELEPRACY W POLSKIM USTAWODAWSTWIE (111)
1.2. RÓŻNE FORMY TELEPRACY(113)
1.3. ASPEKTY PRAWNE WYKONYWANIA TELEPRACY (114)
2.BADANIA WŁASNE (115)
2.1. METODOLOGIA (115)
2.2. SPECYFIKA TELEPRACOWNIKÓW(116)
ZAKOŃCZENIE(119)
LITERATURA (120)
IX.MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA TEORII KOSTKI LODU W ZARZĄDZANIU ZMIANAMI (121)
WPROWADZENIE(121)
1. ZAŁOŻENIA TEORII KOSTKI LODU (121)
2. WPŁYW WRAŻLIWOŚCI ORAZ KULTURY ORGANIZACYJNEJ
NA INTENSYWNOŚĆ PRZEPROWADZANYCH ZMIAN (123)
PODSUMOWANIE(128)
BIBLIOGRAFIA (129)
X.BLOG - JAKO FORMA STRATEGII MARKETINGOWEJ (131)
WSTĘP (131)
1.POJĘCIE BLOGA (131)
2.CECHY BLOGÓW (133)
3.KOMUNIKACJA I PROMOCJA PRZY WYKORZYSTANIU BLOGÓW (134)
ZAKOŃCZENIE (137)
LITERATURA (138)
NETNOGRAFIA (138)
XI.KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE (139)
WSTĘP (139)
2.TECHNIKI TWÓRCZEGO MYŚLENIA (143)
3. TECHNIKA 635 (146)
ZAKOŃCZNIE (150)
BIBLIOGRAFIA (151)
XII.DZIAŁALNOŚĆ BADAWCZA I ROZWOJOWA W POLSCE JAKO DETERMINANTA
ROZWOJU INNOWACYJNOŚCI (153)
WSTĘP (153)
1.ISTOTA INNOWACJI (153)
2.ISTOTA INNOWACJI W POLSCE (157)
3.ISTOTA INNOWACJI W SEKTORZE PUBLICZNYM (158)
4.DETERMINANTY ROZWOJU INNOWACYJNOŚCI (160)
ZAKOŃCZENIE (164)
LITERATURA (165)
XIII.DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH
W POLSCE W LATACH 2004-2014 (167)
WSTĘP (167)
1.ISTOTA INNOWACJI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW (167)
1.ANALIZA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH
W POLSCE W LATACH 2004-2014 (170)
2.DETERMINANTY WZROSTU INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
PRZEMYSŁOWYCH W POLSCE (176)
ZAKOŃCZENIE(178)
LITERATURA (179)
ANNA MATEL, UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU (180)
XIV.ZACHOWANIA KONSUMENCKIE W UJĘCIU EKONOMII BEHAWIORALNEJ (181)
WSTĘP (181)
1. NEOKLASYCZNA KONCEPCJA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH (181)
2. RACJONALNOŚĆ DZIAŁANIA W SZKOŁACH EKONOMICZNYCH (182)
3. PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA EKONOMII BEHAWIORALNEJ (184)
4. BEHAWIORALNA KONCEPCJA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH (185)
ZAKOŃCZENIE (187)
LITERATURA (188)
XV.DZIAŁALNOŚĆ E-PR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO– STUDIUM PRZYPADKU (191)
WSTĘP (191)
1.UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI E-PR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO (191)
1.1. OTOCZENIE PUBLICZNEJ SZKOŁY WYŻSZEJ (191)
1.2. WEWNĄTRZORGANIZACYJNE PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI E-PR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO (192)
2.Kampania E-PR (198)
ZAKOŃCZENIE (200)
NETNOGRAFIA (202)
XVI.WPŁYW MARKETINGU NA ZAKUPY KONSUMENTÓW (203)
WSTĘP (203)
1.ISTOTA MARKETINGU SZEPTANEGO (203)
2.MARKETING W PRZEDSIEBIORSTWIE (205)
3.REKLAMA A MARKETING (206)
4.BADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM TELEFONU KOMÓRKOWEGO (207)
ZAKOŃCZENIE (210)
LITERATURA (211)
NETNOGRAFIA (212)
XVII.LEGAL REGULATIONS APPLICABLE FOR TRANSPORT COMPANIES WITHIN THE INTERNATIONAL MARKET (213)
INTRODUCTION (213)
1. LEGAL REGULATIONS IN THE SCOPE OF ROAD TRANSPORTATION OF GOODS (213)
2. REQUIREMENTS APPLICABLE FOR ROAD CARRIERS (216)
3.CERTIFICATION OF ROAD CARRIERS (217)
4.CERTIFICATE OF PROFESSIONAL COMPETENCE (218)
5.COMMUNITY LICENSE(219)
6.DRIVER’S CERTIFICATE (220)
BIBLIOGRAPHY (222)
XVIII.SUKCESJA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI PRZEDSIĘBIORSTWA (223)
WSTĘP (223)
1.ISTOTA POJĘCIOWA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO (224)
2.MODEL FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO WG C. ROSENBAUER (224)
3. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI (228)
4.SUKCESJA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO A STRATEGIA REDUNDANCJI ZASOBÓW NIEMATERIALNYCH (228)
PODSUMOWANIE (232)
BIBLIOGRAFIA (233)
XIX.PLATFORMA INTERNETOWA RAPID
- NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE W DZIAŁALNOŚCI TRANSPORTOWEJ (237)
WSTĘP (237)
1.ZNACZENIE SPEDYCJI W PROCESIE TRANSPORTOWYM (237)
2.PLATFORMA INTERNETOWA RAPID (239)
3.ZAKRES ZASTOSOWAŃ PROGRAMU INTERNETOWEGO RAPID (242)
4.GŁÓWNE ZALETY PLATFORMY „RAPID” W GRUPIE ZAKUPOWEJ (243)
5.KORZYŚCI DLA KLIENTA (243)
6.KORZYŚCI DLA PRZEWOŹNIKA (243)
7.KORZYŚCI DLA GRUPY (243)
PODSUMOWANIE (246)
BIBLIOGRAFIA (247)
Wydawnictwo Naukowe Sophia - inne książki
-
Monografia „Współczesne badania w naukach ekonomicznych” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie wiedzy, metod i rekomendacji dla rozwi...
Współczesne badania w naukach ekonomicznych (red.) Waldemar Aspadarec, Ireneusz Miciuła Współczesne badania w naukach ekonomicznych (red.) Waldemar Aspadarec, Ireneusz Miciuła
Łukasz Chaba, Dawid Chaba, Grzegorz Lesiak, Dorota Okseniuk, Karolina Gwarda, Aleksander Dreczka
-
Słowo autora Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych me...
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw
-
Słowem redaktorów ROZDZIAŁ I. UJĘCIE FILOZOFICZNE POJĘCIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Zrównoważony rozwój stanowi problem wielowymiarowy. Wymaga prowadzenia badań inter- oraz multidyscyplinarnych. Dlatego też jest przedmiotem zainteresowania przedstawicieli wielu dyscypli...
Wybrane aspekty zrównoważonego rozwoju a jakość życia (red.) Monika Piśniak, Ireneusz Miciuła, Anna Nurzyńska Wybrane aspekty zrównoważonego rozwoju a jakość życia (red.) Monika Piśniak, Ireneusz Miciuła, Anna Nurzyńska
-
Słowem autorki Zwiększające się tempo życia powoduje wzrost zapotrzebowania na szybkie podróżowanie. Ekspresowe pokonywanie dużych odległości umożliwia transport lotniczy. Codziennie szybkie, wygodne i bezpieczne samoloty pokonują miliony km na całym świecie. Przewóz lotniczy stał ...
BEZPIECZEŃSTWO USŁUG W MIĘDZYNARODOWYM TRANSPORCIE LOTNICZYM PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH BEZPIECZEŃSTWO USŁUG W MIĘDZYNARODOWYM TRANSPORCIE LOTNICZYM PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH
-
W rozdziale pierwszym podjęto próbę odpowiedzi na pytania: Czy sprawa Oliver Brüstle vs Greenpeace ev.posiada zanucenie dla działań naukowych podejmowanych przez biotechnologów oraz lekarzy na terenie krajów członkowskich Unii? Czy Europejski Trybunał Sprawiedliwości w L...
Gospodarka w Unii Europejskiej. Aspekty teoretyczne i praktyczne. Monografia wieloautorska. Błażej Kmieciak, Wojciech Janik, Katarzyna Szara, Monika Piśniak, Ireneusz Miciuła, Natalia Konopińska Gospodarka w Unii Europejskiej. Aspekty teoretyczne i praktyczne. Monografia wieloautorska. Błażej Kmieciak, Wojciech Janik, Katarzyna Szara, Monika Piśniak, Ireneusz Miciuła, Natalia Konopińska
-
Słowem Redaktora Naukowego Przedstawiona monografia stanowi efekt szczególnego zainteresowania i intensywnie prowadzonych prac badawczych kilkunastu autorów z różnych ośrodków akademickich. Różni ich wiele, jednak skupiają się oni na istotnych kwestiach, dotycz...
Problemy zrównoważonego rozowju w Unii Europejskiej (red.) Jarosław Czaja Problemy zrównoważonego rozowju w Unii Europejskiej (red.) Jarosław Czaja
Miciuła Ireneusz, NowaczykPiotr, Mazur Rafał, Sawicki Artur, Mikołajczyk Anna, Miciuła Krzysztof
-
Słowem redaktora naukowego: Niniejsza monografia jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze zarządzania, którego głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest poprawa jakości życia. Zarządzanie to...
Wybrane aspekty zarządzania a jakość życia Wybrane aspekty zarządzania a jakość życia
Wojtaszek henryk, Kowalczyk Anna, Turoń Katarzyna, Cieśla Marta, Czech Piotr, Podlewska Ewa
-
PROBLEM ZADŁUŻENIA W FORMIE OBLIGACJI KORPORACYJNYCH W STREFIE EURO PO KRYZYSIE Celem artykułu jest próba oceny zmian wielkości długu korporacyjnego emitowanego w formie obligacji denominowanych w walucie euro. Problem ten zyskał nowy wymiar w warunkach szeroko zakrojonej koordynacji dzia...
Wybrane aspekty polityki Unii Europejskiej Wybrane aspekty polityki Unii Europejskiej
Konopielko Łukasz, Czaja Jarosław, Habryka Celina, Borowska Magdalena, Wojtaszek Henryk
-
Monografia „Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i porad dla...
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją
Martyna Siwak, Łucja Waligóra, Bożena Freud, Henryk Wojtaszek, Anna Kowalczyk, Artur Sawicki
-
Problemy zarządzania kryzysowego w Unii Europejskiej KONTROLA PRZESTRZENI POWIETRZNEJ NA OBSZARZE UNII EUROPEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BEZZAŁOGOWYCH APARATÓW LATAJĄCYCH W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z ZAGROŻENIEM TERRORYZMEM LOTNICZYM. Celem opracowania jest przedstawi...
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zarządzanie organizacją XXI wieku. Innowacje - Gospodarka - Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Ewa Dębińska- Rudy, Radosław Czahajda, Monika Kosacka,Karolina Werner-Lewandowska, Katarzyna Ragin- Skorecka, Filip Nowak, Tadeusz Trębacz, Anna Orlikowska, Agnieszka Bera, Karolina Karbownik, Piotr Lenik, Kamila Sacharczuk, Jan Zacharewicz, Ewa- Kuzionko-Ochrymiuk, Kinga Kozłowska, Anna Matel, Magdalena Rozenek, Marcin Król, Sylwia Król, Dominik Kabus, Waldemar Jagodziński (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.