Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zachowania konsumpcyjne ludzi w wieku starszym

Zachowania konsumpcyjne ludzi w wieku starszym Marcin Świtała - okladka książki

Zachowania konsumpcyjne ludzi w wieku starszym Marcin Świtała - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
201
Dostępny format:
     PDF

Ebook 0,80 zł najniższa cena z 30 dni

1,00 zł (-20%)
0,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(0,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Głównym celem pracy jest ocena zachowań konsumpcyjnych ludzi w wieku starszym. Podjęty problem badawczy zrealizowano na podstawie danych pozyskanych z badań bezpośrednich (ilościowych i jakościowych). Podmiotem badania stali się konsumenci indywidualni, którzy ukończyli 60. rok życia. W badaniu skoncentrowano się na preferencjach nabywczych i postawach ludzi starszych wobec różnych dóbr i usług konsumpcyjnych. Zbadano także sytuację społeczną seniorów oraz oceniono ich subiektywny stan zdrowia, a także sprawność fizyczną i intelektualną. Jednym z celów badania było poznanie opinii respondentów na temat przeobrażeń na rynku oraz zdobycie informacji o wpływie narzędzi marketingowych na ich zachowania. Ważnym zadaniem badawczym była także ocena sytuacji materialnej, struktury miesięcznych wydatków budżetowych oraz przebiegu procesu decyzyjnego. Dzięki badaniom psychologicznym stworzono psychospołeczny profil starszych konsumentów.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności