Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Twórcza strategia organizacji

Twórcza strategia organizacji Wojciech Dyduch - okladka książki

Twórcza strategia organizacji Wojciech Dyduch - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Dostępny format:
     PDF

Ebook 23,87 zł najniższa cena z 30 dni

31,00 zł (-23%)
23,87 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,87 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności