Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
- nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Wybrane bestsellery
-
Kariera. Sukces. Szczęśliwe życie. Trzy cele, jedna metoda. ABC rozwoju osobistego dla współczesnych liderów i liderek. Nowoczesne techniki wsparte doświadczeniem Dale Carnegie Training. Chcesz być najlepszą wersją siebie, odnosić sukcesy w biznesie i życiu osobistym, ale nie wiesz jak? Jedno j...
Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz
(31.43 zł najniższa cena z 30 dni)33.67 zł
44.90 zł(-25%) -
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy n...
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.16 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
O autorach książki
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.Dr Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych, pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w tworzeniu narzędzi i treści do celów zarządzania strategicznego i wprowadzania innowacji firmy programistycznej Strategyzer. Dr Osterwalder stworzył Szablon Modelu Biznesowego, narzędzie z zakresu zarządzania strategicznego służące do projektowania, testowania, budowania i zarządzania modelami biznesowymi, z którego korzystają takie firmy jak Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO i 3M. Często przemawia na forach znanych organizacji i najbardziej prestiżowych uniwersytetów całego świata, którymi niewątpliwie są Stanford, Berkeley, MIT, IESE oraz IMD.
Dr Osterwalder udziela się na Twitterze jako @alexosterwalder.
Dr Yves Pigneur jest współautorem książki Tworzenie modeli biznesowych i wykładowcą w katedrze zarządzania i systemów informatycznych Uniwersytetu w Lozannie. Pełnił także funkcję profesora wizytującego w placówkach naukowych mieszczących się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Singapurze. Yves jest znawcą tematyki modeli biznesowych i często opowiada o nich podczas prelekcji na wyższych uczelniach, w wielkich korporacjach, na imprezach branżowych dla przedsiębiorców i międzynarodowych konferencjach.
Greg Bernarda jest badaczem, twórcą i facylitatorem, który wspiera jednostki, zespoły i organizacje w obszarach strategii i innowacji. Greg współpracuje z inspirującymi liderami, przeprojektowując przyszłość w taki sposób, aby pracownicy, klienci i całe społeczności mogły ją uznać za własną. Jego projekty kojarzą się z takimi nazwami jak Colgate, Volkswagen, Harvard Business School czy Capgemini. Greg jest także wziętym mówcą, współtwórcą serii wydarzeń poświęconych zrównoważonemu rozwojowi zorganizowanych w Pekinie oraz doradcą w paryskiej firmie konsultingowej Utopies. Wcześniej przez osiem lat pracował pod egidą Światowego Forum Ekonomicznego nad tworzeniem inicjatyw służących do rozwiązywania problemów globalnych. Posiada dyplom MBA (Oxford Saïd) i jest certyfikowanym coachem firmy Strategyzer ds. modeli biznesowych.
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. - pozostałe książki
-
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Tylko na tym kursie zdobędziesz umiejętności analizowania modeli biznesowych i myślenia przez ich pryzmat - umiejętności, które pozwolą Ci odzyskać kontrolę nad Twoim życiem. To prosta i skuteczna metoda kształtowania i rozwijania Twojej kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego ryn...(31.05 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomic...
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(35.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, pró...
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i syg...
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym...
Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: kosmeland Mikołajczyk AlinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czytelna, pięknie ilustrowana książka o tworzeniu najlepszych ofert. Książka skupia się na najtrudniejszych, a jednocześnie najważniejszych aspektach każdego nowego pomysłu biznesowego. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę. Książka jest bardzo przydatna dla nowych przedsięwzięć, a także dla nowego podziału w istniejącej firmie.
-
Recenzja: monikajuniewicz.pl Juniewicz MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tworzenie najlepszych ofert dla klientów nie należy do najprostszych zadań. Nie wystarczy mieć pomysł na produkt, bo trzeba jeszcze idealnie trafić w potrzeby danego klienta. Historia biznesu zna wiele przypadków, gdy produkt uważany za firmę za genialny, okazywał się niewypałem, bo zupełnie nie wpisywał się w oczekiwania klientów. Przy tworzeniu dobrej oferty warto więc skorzystać ze sprawdzonych narzędzi. Jedno z takich narzędzi znajdziesz w książce „Tworzenie najlepszych ofert”. Jest to kontynuacja bestsellera „Tworzenie modeli biznesowych”. Książka „Tworzenie najlepszych ofert” dotyczy najważniejszej części Twojego rozwiązania, czyli propozycji wartości. Propozycja wartości określa korzyści, jakich klient może oczekiwać od Twojego produktu. Sednem tego, co autorzy nazywają szablonem propozycji wartości, jest trzyetapowy proces opisany szczegółowo krok po kroku w książce. Cały proces sprowadza się do dobrego zrozumienia, czego chcą Twoi klienci. Chodzi o zaoferowanie im tego, czego chcą najbardziej, za co również są gotowi zapłacić i co różni się od tego, co oferuje konkurencja. Narzędzia przedstawione w tej książce można zastosować zarówno w przypadku start-upów, jak i organizacji o ugruntowanej pozycji. Praktyczne ćwiczenia, ilustracje procesów i propozycje warsztatów pomogą Ci od razu zastosować narzędzia z książki w codziennej pracy. Ta książka pomoże Ci stworzyć wartościowe oferty oraz uniknąć marnowania czasu na nieskuteczne pomysły. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę, które klienci pragną i pokochają.
-
Recenzja: Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom. Przedstawienie oferty klientowi jest bardzo ważne, dlatego powinna być ona przygotowana profesjonalnie pod względem merytorycznym i zrozumiałym dla klienta. Dzięki tej książce dowiesz się jak taka oferta powinna wyglądać, co powinna zawierać i jak przygotować się do niej. Książka rozłożona jest na tematyczne rozdziały, zawiera wskazówki, porady i przykłady. Napisana prostym i zrozumiałym językiem. A dzięki zawartym w niej ilustracjom łatwiej jest przyswoić sobie materiał w niej zawarty. Książka z pewnością warta polecenia.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
- Tłumaczenie:
- Leszek Sielicki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8525-2, 9788328385252
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-03-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8526-9, 9788328385269
- Data wydania ebooka:
- 2022-03-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 158146
- Rozmiar pliku Pdf:
- 40.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Zarządzanie
Zarządzanie projektami
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Profil klienta (10)
- 1.2. Mapa wartości (26)
- 1.3. Dopasowanie (40)
- 2.1. Możliwości związane z prototypowaniem (74)
- 2.2. Punkty wyjścia (86)
- 2.3. Zrozumienie klientów (104)
- 2.4. Dokonywanie wyborów (120)
- 2.5. Poszukiwania odpowiedniego modelu biznesowego (142)
- 2.6. Tworzenie projektów w istniejących organizacjach (158)
- 3.1. Co należy testować (188)
- 3.2. Testowanie krok po kroku (196)
- 3.3. Biblioteka eksperymentów (214)
- 3.4. Łączenie elementów w całość (238)
- Koordynuj ustawienia (260)
- Mierz i monitoruj (262)
- Nieprzerwanie wprowadzaj ulepszenia (264)
- Bezustannie aktualizuj swoje działania (266)
- Taobao: nowe spojrzenie na (e-)handel (268)
- Wnioski (272)
- Słowniczek (276)
- Zespół redakcyjny (278)
- Czytelnicy-recenzenci (279)
- Biogramy (280)
1. Szablon
2. Projekt
3. Testowanie
4. Ewolucja
Oceny i opinie klientów: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)