The Connected Company

- Autorzy:
- Dave Gray, Thomas Vander Wal
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 312
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: The Connected Company
With a foreword by Alex Osterwalder.
The future of work is already here.
Customers are adopting disruptive technologies faster than your company can adapt. When your customers are delighted, they can amplify your message in ways that were never before possible. But when your company’s performance runs short of what you’ve promised, customers can seize control of your brand message, spreading their disappointment and frustration faster than you can keep up.
To keep pace with today’s connected customers, your company must become a connected company. That means deeply engaging with workers, partners, and customers, changing how work is done, how you measure success, and how performance is rewarded. It requires a new way of thinking about your company: less like a machine to be controlled, and more like a complex, dynamic system that can learn and adapt over time.
Connected companies have the advantage, because they learn and move faster than their competitors. While others work in isolation, they link into rich networks of possibility and expand their influence.
Connected companies around the world are aggressively acquiring customers and disrupting the competition. In The Connected Company, we examine what they’re doing, how they’re doing it, and why it works. And we show you how your company can use the same principles to adapt—and thrive—in today’s ever-changing global marketplace.
Wybrane bestsellery
-
Great things don't happen in a vacuum. But creating an environment for creative thinking and innovation can be a daunting challenge. How can you make it happen at your company? The answer may surprise you: gamestorming.This book includes more than 80 games to help you break down barriers, communi...
Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers
(67.58 zł najniższa cena z 30 dni)101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych...
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
(21.45 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka "The Connected Company" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "The Connected Company" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "The Connected Company" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-919-1943-9, 9781491919439
- Data wydania ebooka:
-
2014-12-02
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.2MB
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Spis treści książki
- The Connected Company
- Praise for The Connected Company
- Dedication
- Introduction
- Safari Books Online
- Wed Like to Hear from You
- Acknowledgments
- Foreword
- One. Why change?
- 1. The connected customer
- The Balance of Power is Shifting
- A Wake-up Call at Starbucks
- Somethings Happening Here
- Cascading Effects Can be Initiated by Customers
- Cascading Effects Can be Initiated by Employees
- Cascading Effects Can be Initiated by Enemies or Competitors
- Cascading Effects Can be Initiated by Senior Executives
- The ATM Revolt
- Power in the Network
- 1. The connected customer
- 2. The service economy
- The Great Reset
- An Age of Abundance
- An Emerging Service Economy
- Product Saturation
- Information Technology
- Urbanization
- 3. Everything is a service
- The Industrial Model
- Service-Dominant Logic
- A Product is a Service Avatar
- Products as Verbs
- Products as Job Descriptions
- Services are Co-created
- A Process is Not a Service
- Service Networks
- 4. Services are complex
- Demands on Companies are Increasing in Volume, Velocity, Variety
- Customers Introduce Complexity and Variability into Operations
- Why is it So Hard to Keep Your Service Promises?
- Customers Resist Standardization
- Customer Support: Efficient for You, Painful for Them
- Cost and Quality are Not Mutually Exclusive
- Customer Service Doesnt Have to be Painful
- Control at the Edge
- 5. How companies lose touch
- Why Do Companies Lose Touch?
- Over-Expansion
- How Starbucks Lost Touch
- How Krispy Kreme Flamed Out
- Blind Spots
- How Xerox Missed the PC Revolution
- How Kodak Faded Away
- Risk-Avoidant Cultures
- How GE Revitalized its Business
- How IBM Rediscovered Customers
- When in Doubt, Get in Touch with Your Customers
- 6. Structural change is necessary
- How Did We Get Here?
- Dividing Work
- Interchangeable Parts
- How Did We Get Here?
- Conflicting Constraints Lead to Rigidity
- 7. Complexity changes the game
- Return on Assets is Dwindling
- Fewer and Fewer Companies are Surviving in the Long Term
- What is Causing this Increase in Death Rates?
- Faster Change
- Competition
- Increasing Complexity
- The Red Queen Race: If Youre Not Running, Youre Falling Behind
- The Red Queen Race
- What is a Coevolutionary Process?
- Every Adaptive Move by One Organization Affects Others
- Adaptive Moves Can be Competitiveand Cooperative
- Adaptive Moves Can Create Opportunities for Others
- Coevolutionary Relationships Can be Very Complex
- Optimization is a Journey that Leads to a Few Fitness Peaks
- We are Reaching a Complexity Tipping Point
- The Future is Connectedness
- Two. What is a connected company?
- 8. Connected companies learn
- The Company as a Machine
- Intrinsic Rewards Drive Productivity
- People Resist Being Controlled
- What Drives Growth?
- The Company as a Machine
- Closed and Open Systems
- Complex Adaptive Systems
- The Long-lived Company
- Design by Division
- Design for Connection
- 8. Connected companies learn
- 9. Connected companies have a purpose
- Purpose Accelerates and Focuses Learning
- What is the Purpose of a Company?
- How Profits Can Destroy Your Company
- Purpose Sets the Context for Organizations to Learn
- Purpose is a Moving Target
- 10. Connected companies get customer feedback
- Performance is How Well You are Doing
- The One Judge of Service Quality
- Balancing Promise, Purpose, and Performance
- Service Quality is a Moving Target
- Promoters and Detractors
- Building Long-Term Relationships with Customers
- The Net Promoter Score
- Net Promoter at Enterprise
- Consistent
- Granular and Timely
- Serious
- Net Promoter at Apple
- Net Promoter at Logitech
- 11. Connected companies experiment
- Moments of Truth
- The Problem with Procedures
- The Front Line is not a Production Line
- The Law of Requisite Variety
- Reducing Variety
- Absorbing Variety
- Freedom to Experiment
- Three. How does a connected company work?
- 12. Wrangling complexity
- The Complexity Issue
- Agile Development
- Service Orientation
- Service Contracts
- Composability
- Loose Coupling
- Organizing for Agility
- Netflix, a City of Services
- Whole Foods, an Agile Team of Agile Teams
- 12. Wrangling complexity
- Most Companies are Not Built for Agility
- 13. The future is podular
- The Parable of the Watchmakers
- The Podular Organization
- Morning Stars Self-Organizing Marketplace
- The Nordstrom Way
- Self-Organizing Teams at Rational Software
- Democratic Management at Semco
- Can Your Company Go Podular?
- 14. Pods have control of their own fate
- What is a Pod?
- Process to Pod
- Chains Versus Nets
- Pods are Flexible, Pods are Fast
- Pods Can Fail
- Pods Can Scale Up Fast
- What is a Pod?
- What Kinds of Companies have been Successful with a Podular Approach?
- 3M is Podular
- Amazon is Podular
- A Podular System Trades Flexibility for Consistency
- Why arent more Companies Going Podular?
- 15. Pods need platforms
- What is a Platform?
- What is the Value of a Platform?
- A Platform is a Government
- Standards
- Attractors
- Support
- Governance
- Balancing the Needs of Constituents
- You dont have to be Big
- Well-Designed Platforms Absorb Variety
- 16. How connected companies learn
- The Growth Spiral
- Level One: How Entrepreneurs Learn
- Level Two: How Organizations Learn
- Tacit and Explicit Knowledge
- Learning Fields
- Level Three: How Platforms Learn
- Pace Layers
- Front Stage and Back Stage
- Balancing the Front Stage and the Back Stage
- Making Platform Decisions
- Growth Spirals in the Connected Company
- 17. Power and control in networks
- Linking Things Changes Them
- What is a Social Network?
- Small Worlds
- Scale-free Networks
- Power and Control in Networks
- Power in Networks
- Control
- Exercising Power in Networks
- Situation Awareness
- Influence
- Compatibility
- The Platform
- Three Principles of Network Power
- Four. How do you lead a connected company?
- 18. Strategy as a Pool of Experiments
- Strategies Dont Last Forever
- Let a Thousand Flowers Bloom
- A Portfolio of Experiments
- Small Bets: Set a Low Bar for Initial Experimentation
- Medium Bets: Many Sources of Funding
- Big Bets: The Responsibility of Senior Leaders
- More Experiments Means More At-Bats
- Be Connectable to Everything
- Strategy by Discovery
- 18. Strategy as a Pool of Experiments
- 19. Leading the connected company
- Leading from the Edge
- Three Types of Strategy
- Leading from the Edge
- Edge Leadership
- People First
- Awareness
- Adaptive Tensions
- Diversity Matters
- You are a Learning Field
- InfluenceGive Meaning and Moral Authority to the Purpose
- Purpose
- What You Stand For
- Moral Authority
- Principles Trump Processes
- It Takes Trust to Build Relationships
- 20. Managing the connected company
- Management is a Support System
- Designing the System
- Balance the Individual Freedom with the Common Good
- Participation
- Build Slack into Central Resources to Ensure Availability
- Rely on Peer-to-Peer Reinforcement Whenever Possible
- Operating the System
- Critical Values in Complex Adaptive Systems
- Symptoms
- Tuning the System
- Adaptive Tensions
- Attractors
- Information Transparency
- Density
- Diversity
- Permeability
- Rate of Flow
- Parameters
- Structural Change
- Emergent Leadership
- The Job of Managers
- Five. How do you get there from here?
- 21. The Risks of Connectedness
- Networks are Neutral
- Pod Failure
- Too Much Autonomy
- Not Enough Autonomy
- Platform Failure
- Failure to Invest in the Platform
- Over-Controlling the Platform
- Failure of Purpose
- Customers First
- 21. The Risks of Connectedness
- 22. Starting the journey
- How to Get there from Here
- It Wont be Easy
- Do You Work at a Place that Ignites Your Passion?
- Design Around Customers
- Taking Steps Versus Crossing Chasms
- How to Get there from Here
- The Organic Path
- Top-Down, Leader-Driven Change
- Connecting an Internal Group at Marriott
- Connecting with Customers at U.S. Cellular
- Common Threads
- Pilot Pods
- Launch a Pilot Pod to Shift to a New Business Model
- Launch a Pilot Pod to Serve Unmet Customer Needs
- Disrupt Yourself Before Someone Else Does
- Disrupting Desktop Software at Autodesk
- Disrupting Full-Service Telecom at O2
- The Difference Between a Proof-of-Concept and a Pilot
- Network Weaving
- Its Time to Change
- A. Bibliography
- Index
- B. Discussion Questions
- About the Authors
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(160.58 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(135.78 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
229.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(117.18 zł najniższa cena z 30 dni)160.65 zł
189.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(185.38 zł najniższa cena z 30 dni)254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: The Connected Company Dave Gray, Thomas Vander Wal (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.