Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
- Autor:
- Łada Drozda



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 160
- Czas nagrania:
- 4 godz. 55 min.
- Czyta:
- Matter
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
JAK TO POWIEDZIEĆ? Jak rozmawiać z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem? >> PRZECZYTAJ
Jak rozmawiać dobrze i skutecznie, w życiu zawodowym oraz poza nim? Wywiad z Ładą Drozdą >> PRZECZYTAJ
Wszystko zaczyna się od... rozmowy
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.
Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?
- Odważnie
- Mądrze
- Życzliwie
- Odpowiedzialnie
Wybrane bestsellery
-
BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Dr...(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to zbiór doświadczeń autorki, od coachingu, psychologii i psychoterapii po NLP, hipnozę, reiki, ho’oponopono, thetahealing itp. To siedem kroków odpuszczania, które powstały właśnie po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie samemu od...
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ten wyjątkowy planer, bogaty w cytaty z oryginalnego chińskiego dzieła, będzie Ci towarzyszyć przez dwanaście miesięcy, ale — uwaga — niekoniecznie kolejno, od stycznia do grudnia. Pracę z nim możesz rozpocząć w dowolnym momencie roku. Trzy osobne tasiemki do oznaczania ważnych dat po...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu — od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część ...
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
O autorze książki
Łada DrozdaŁada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
annamiotk.pl Anna Miotk
“Jak to powiedzieć?” – ta książka poświęcona jest tematowi ważnemu, a jednocześnie niedocenianemu: skutecznej rozmowie w sytuacjach zawodowych. O czym powinniśmy wiedzieć, żeby nasze rozmowy – zawodowe i nie tylko – były bardziej skuteczne? “Nazywam się Łada i jak ktoś do mnie tak mówi, to nie trąbię”. To było pierwsze zdanie, które wypowiedziała nasza kolejna trenerka na Szkole Trenerów House of Skills. Tak poznałam Ładę Drozdę, trenerkę biznesu, a od niedawna także autorkę książki o skutecznej rozmowie w sytuacjach zawodowych. Książka “Jak to powiedzieć?” wyszła niedawno nakładem wydawnictwa Onepress. jak to powiedzieć Książka “Jak to powiedzieć?” zaczyna się od objaśnienia założeń autorki. Dla Łady podstawą rozmowy jest kontakt. Poprzedza go intencja: co myślimy i czujemy w danej sprawie, jakie mamy zamiary – wpływa ona potem na jakość kontaktu. Dobry kontakt opiera się też na współczuciu – dostrzeganiu cierpienia, jakie w mniejszym lub większym stopniu dotyka tego drugiego. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do mówienia o nim, bo boimy się pokazać tę naszą wrażliwszą część. Współczucie zakotwiczone jest z kolei w czterech jakościach: odwadze, mądrości, życzliwości i odpowiedzialności. Autorka szczegółowo opisuje znaczenie tych cech i ich rolę kontakcie. Autorka poświęciła intencji jednak więcej miejsca w książce. Omawia jej znaczenie w kolejnej części książki “Jak to powiedzieć?”. Intencja ma duże znaczenie, bo jest nieodzownym elementem każdej rozmowy. Nawet, jeśli sobie jej nie uświadomimy, będzie miała wpływ na przebieg rozmowy. Dlatego samoświadomość w tym obszarze ma znaczenie. Od stopnia uświadomienia intencji zależy, w którą stronę pójdzie rozmowa i czy uda się porozumieć. Jeśli intencje pozostają nieuświadomione, rozmowa może podążyć w kierunku manipulowania – co nie sprzyja porozumieniu. Po określeniu tego, czym jest kontakt i jaką rolę pełni w nim intencja, autorka książki “Jak to powiedzieć?” przechodzi do tematów związanych z rozmowami zawodowymi. Pokazuje sposoby, jak rozmawiać z podwładnymi, udzielając im pochwał i krytyki czy informacji zwrotnych a także jak rozmawiać o zachowaniach, które sprawiają trudność. Charakteryzuje też najczęstsze błędy popełniane w rozmowach zawodowych. Zwraca również uwagę na odpowiedni dobór słów. W końcu – pokazuje, jak zmiany pokoleniowe mogą wpłynąć na sposób rozmawiania w pracy. Książka “Jak to powiedzieć?” ma też element praktyczny. Każdemu rozdziałowi towarzyszą ćwiczenia, zachęcające czytelnika do zajrzenia w swoje emocje i własnych przemyśleń dotyczących rozmowy. Mogą się one przydać, zwłaszcza w sytuacjach, gdy w perspektywie mamy jakąś trudną rozmowę. Dla kogo jest ta książka? Dla wszystkich, którzy chcieliby się skutecznie porozumiewać w pracy. Dla studentów, którzy podejmują swoje pierwsze zobowiązania zawodowe. Dla tych, dla których rozmowa jest podstawą ich zawodu – coachów, psychoterapeutów, lekarzy, osób duchownych i innych. Ale także dla tych, którzy są szefami i chcieliby umieć lepiej rozmawiać ze swoimi pracownikami.
-
negacje_ Czech Justyna
Rozmowa nie jest czymś łatwym i automatycznym, prawdziwa i wartościowa wymaga zaangażowania, i to wcale niemałego. Rozmowa, która nie jest tylko wymianą komunikatów, oparta musi być na kontakcie, a żeby można było o nim mówić, niezbędnym jest pojawienie się emocji. Konieczne są zatem dwie płaszczyzny emocjonalna i poznawcza. O tym właśnie czytamy w pierwszej części książki. Dowiadujemy się kiedy zaczyna się kontakt i na czym musi być on oparty, aby budować go świadomie. Dla autorki składnikami dzięki którym możliwe jest budowanie spełniającego nasze oczekiwania kontaktu są: współczucie, odwaga, mądrość, życzliwość, odpowiedzialność i siła założeń. Nie można zapomnieć również o intencji, której często nie uświadamiamy sobie rozpoczynając rozmowę z drugim człowiekiem. Kiedy jawi nam się w umyśle precyzyjnie nakreślona intencja bieżącej interakcji łatwiej jest nam przystąpić do niej z odpowiednim nastawieniem. Myślę, że książka przede wszystkim chce pokazać czytelnikowi, jak wiele można osiągnąć w momencie, w którym zaczynamy traktować naszego rozmówcę z szacunkiem i uwagą. Pobrzmiewają tu duże echa inteligencji emocjonalnej, której zasady stosować można w wielu dziedzinach życia. Poradnik napisany jest klarownym, przystępnym językiem, bez zbędnych powtórzeń. Jego krótka forma zachęca, żeby zapoznać się z jego treścią. Polecam go zwłaszcza osobom, które nie radzą sobie w kontaktach natury zawodowej.
-
Psychotki.pl
Temat komunikacji jest jednym z częściej omawianych zarówno w obszarze życia prywatnego, jak i zawodowego. Świadczy o tym ilość szkoleń czy warsztatów z obszaru tzw. umiejętności miękkich w miejscach pracy. Natomiast czas pandemii zrewolucjonizował zarówno obszar pracy, jak i komunikacji. Zamiast rozmów twarzą w twarz – telekonferencje, teleporady i rozmowy online stały się codziennością. Jak to wpłynęło na jakość naszej komunikacji, a co za tym idzie – relacji? O tym właśnie dowiadujemy się z książki “Jak to powiedzieć. Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem” wydawnictwa Onepress. Autorka książki Łada Drozda na samym początku zwraca naszą uwagę na problem rozumienia pojęcia komunikacja. Rozumienie to sprowadzone do czysto technicznego przekazywania komunikatu, utrudnia jednocześnie nasze budowanie wzajemnej relacji. Dlatego autorka proponuje komunikację opartą na współczuciu – czyli podejściu włączającym w naszą komunikację sferę emocji, potrzeb i pragnień. W książce poznajemy najczęstsze błędy w komunikacji zawodowej – szczególnie w relacji pracownik – menedżer. Autorka rozróżnia dwie grupy nieusatysfakcjonowanych pracowników – “porzuconych przez szefów” oraz “kwestionujących sens rozmów z menedżerami”. Odnosi to rozróżnienie do obecnego w organizacjach problemu, gdzie w związku z hierarchizacją coraz częściej słyszy się o: mobbingu pracowniczym, agresywnych komunikatach do pracowników czy motywowaniu przez zastraszanie. Autorka podsumowuje swoje wnioski wymownym stwierdzeniem: “ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą przez szefów”. Książkę tą czyta się bardzo szybko ponieważ napisana jest w sposób ciekawy, a trudne pojęcia są tłumaczone w przystępny dla czytelnika sposób. Pozycja ta zawiera w sobie zarówno fakty i wiedzę naukową, wyniki badań, a także obserwacje i wnioski autorki z lat doświadczeń praktycznych w obszarze szkoleń biznesowych. Jest to dobra książka zarówno dla wszystkich osób – pracowników, a wręcz obowiązkowa dla osób zarządzających innymi ludźmi (szefów, menedżerów etc.).
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7414-0, 9788328374140
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-06-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8371-5, 9788328383715
- Data wydania ebooka:
-
2021-06-03
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-8134-6, 9788328381346
- Data wydania audiobooka:
-
2021-06-08
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 138716
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 233.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Kiedy zaczyna się kontakt 19
- Kontakt oparty na współczuciu 22
- Odwaga 23
- Mądrość 24
- Życzliwość 26
- Odpowiedzialność 28
- Siła założeń 30
- Jak się uczyć bycia w kontakcie - ćwiczenie 32
- Model intencja - uwaga - nastawienie 38
- Manipulacja kontra dobra relacja 41
- Jaką masz intencję - ćwiczenie 45
- Porzuceni przez szefów 50
- Kwestionujący sens rozmów z menedżerami 54
- Dlaczego tu pracujesz? 56
- Rozmawiaj z ludźmi, menedżerze 61
- Gdy masz pytania 74
- Tematy przemilczane 75
- Co pokazała pandemia w sprawie rozmów szefów z pracownikami 77
- Nie mam narzędzi do motywowania 86
- Współczucie a empatia 86
- Jak zbudować empatyczne podejście w kontakcie z drugą osobą 89
- Przygotuj się do rozmowy - ćwiczenie 94
- Czego nie robić - krytyka, która zabija 99
- Słuchanie donosów to nie miara zainteresowania 103
- Pojedynczo tak, razem nie 104
- Obraził się 109
- Obiecał, ale nie dotrzymał słowa 111
- Co cię niepokoi, menedżerze? - ćwiczenie 111
- Czym jest superwizja 112
- Sposób mówienia 117
- Zadawanie pytań 119
- Czego unikać 121
- Waga słowa 126
- Powiedz jak w radio - ćwiczenie 128
- Zmień wektor 134
- Znaczenie własnej odrębności 136
- Pytaj o sens 137
- Kompetencje i zaangażowanie widać w zachowaniach 142
- Miejsce na współczucie 145
- Co milenialsi słyszą inaczej 147
- Porozmawiaj z milenialsem - ćwiczenie 149
- Po co być odważnym szefem 154
- Jaka mądrość ma znaczenie w relacji szef - pracownik 156
- Miejsce życzliwości w relacjach zawodowych 157
- Od czego zależy odpowiedzialność w funkcjonowaniu zawodowym 157
- Jak rozwijać współczucie, by służyło relacjom 158
Wstęp 9
Rozdział 1. Kontakt 15
Rozdział 2. Znaczenie intencji 35
Rozdział 3. Rozmowy w pracy 47
Rozdział 4. Jakie rozmowy kaleczą relacje zawodowe 97
Rozdział 5. Praktyka rozmawiania w sytuacjach zawodowych 115
Rozdział 6. Jak będziemy rozmawiać w przyszłości 129
Zakończenie 151
Onepress - inne książki
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem Łada Drozda (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Dorota,
Data dodania: 2022-03-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Justyna,
Data dodania: 2021-07-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-07-09 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii