ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Okładka książki Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Okładka książki Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Okładka książki Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.5/6  Opinie: 2
Stron:
160
Czas nagrania:
4 godz. 55 min.
Czyta:
Łada Drozda
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka

37,00 zł
22,20 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

37,00 zł
18,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

37,00 zł
13,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

JAK TO POWIEDZIEĆ? Jak rozmawiać z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem? >> PRZECZYTAJ


Wszystko zaczyna się od... rozmowy

Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.

Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?

  • Odważnie
  • Mądrze
  • Życzliwie
  • Odpowiedzialnie

O autorze

Łada Drozda

Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.

Zamknij

Wybierz metodę płatności