Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers

- Autorzy:
- Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 290
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers
Great things don't happen in a vacuum. But creating an environment for creative thinking and innovation can be a daunting challenge. How can you make it happen at your company? The answer may surprise you: gamestorming.
This book includes more than 80 games to help you break down barriers, communicate better, and generate new ideas, insights, and strategies. The authors have identified tools and techniques from some of the world's most innovative professionals, whose teams collaborate and make great things happen. This book is the result: a unique collection of games that encourage engagement and creativity while bringing more structure and clarity to the workplace. Find out why -- and how -- with Gamestorming.
- Overcome conflict and increase engagement with team-oriented games
- Improve collaboration and communication in cross-disciplinary teams with visual-thinking techniques
- Improve understanding by role-playing customer and user experiences
- Generate better ideas and more of them, faster than ever before
- Shorten meetings and make them more productive
- Simulate and explore complex systems, interactions, and dynamics
- Identify a problem's root cause, and find the paths that point toward a solution
Wybrane bestsellery
-
With a foreword by Alex Osterwalder.The future of work is already here.Customers are adopting disruptive technologies faster than your company can adapt. When your customers are delighted, they can amplify your message in ways that were never before possible. But when your company’s perform...(101.15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściw...
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem je...
Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedst...
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Każdego dnia tysiące z nas stają przed dylematem. Podnieść rękę? Powiedzieć coś publicznie? Zabrać głos w dyskusji, zgłosić się do referatu, zgodzić się i prezentować? Tysiące osób występują publicznie w pracy, w czasie studiów, na kongresach.
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswa...(19.25 zł najniższa cena z 30 dni)
19.25 zł
25.00 zł(-23%) -
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu? ...(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwin...(59.00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-9590-2, 9781449395902
- Data wydania ebooka:
-
2010-07-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.7MB
- Kategorie:
Prezentacje
Spis treści książki
- Gamestorming
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Foreword
- Preface
- 1. What Is a Game?
- The Evolution of the Game World
- The Game of Business
- Fuzzy Goals
- Game Design
- 2. 10 Essentials for Gamestorming
- 1. Opening and Closing
- 2. Fire Starting
- 3. Artifacts
- 4. Node Generation
- 5. Meaningful Space
- 6. Sketching and Model Making
- 7. Randomness, Reversal, and Reframing
- 8. Improvisation
- 9. Selection
- 10. Try Something New
- 3. Core Gamestorming Skills
- Asking Questions
- Opening Questions
- Navigating Questions
- Examining Questions
- Experimental Questions
- Closing Questions
- Asking Questions
- Creating Artifacts and Meaningful Space
- Nodes
- Linking
- Borders
- Axes
- Circles and Targets
- Metric Versus Ordered Space
- Grids
- Landscapes and Maps
- Metaphor
- Employing Visual Language
- The Visual Alphabet
- Drawing People
- Perspective
- Improvisation
- Practice
- 4. Core Games
- The 7Ps Framework
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The 7Ps Framework
- Affinity Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Bodystorming
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Level 1: Go Observe
- Level 2: Try It Out
- Level 3: Reflect on What Happens, and Why
- STRATEGY
- Card Sort
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Dot Voting
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Empathy Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Forced Ranking
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Post-Up
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Storyboard
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- WhoDo
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 5. Games for Opening
- 3-12-3 Brainstorm
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 3-12-3 Brainstorm
- The Anti-Problem
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Brainwriting
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Context Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Cover Story
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Draw the Problem
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Fishbowl
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Forced Analogy
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Graphic Jam
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Heuristic Ideation Technique
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- History Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Image-ination
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY:
- STRATEGY
- Low-Tech Social Network
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Mission Impossible
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Object Brainstorm
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Pecha Kucha/Ignite
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Pie Chart Agenda
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Poster Session
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Pre-Mortem
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Show and Tell
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Show Me Your Values
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Stakeholder Analysis
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Step 1: Create a List of Stakeholder Groups
- Step 2: Map the List on the Grid
- Step 3: Develop a Strategy and Share It Broadly
- STRATEGY
- Spectrum Mapping
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Trading Cards
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Visual Agenda
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Welcome to My World
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 6. Games for Exploring
- The 4Cs
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The 4Cs
- The 5 Whys
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Affinity Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Atomize
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The Blind Side
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Build the Checklist
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Business Model Canvas
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Button
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Campfire
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Challenge Cards
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Customer, Employee, Shareholder
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Design the Box
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS:
- DURATION OF PLAY:
- SETUP
- HOW TO PLAY
- Phase One: Fill the Box
- Phase Two: Make the Box
- Phase Three: Sell the Box
- STRATEGY
- Do, Redo & Undo
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- The Best-Case Scenario
- The Worst-Case Scenario
- Elevator Pitch
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- The Generating Phase
- The Formative Phase
- STRATEGY
- Five-Fingered Consensus
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Flip It
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Force Field Analysis
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Give-and-Take Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Heart, Hand, Mind
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Help Me Understand
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Make a World
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Mood Board
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Open Space
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Setup: An Open Invitation
- Create the Marketplace
- The "Law of Two Feet"
- Pulling It All Together
- STRATEGY
- Pain-Gain Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The Pitch
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Product Pinocchio
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Post the Path
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- RACI Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Red:Green Cards
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Speedboat
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- SQUID
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Staple Yourself to Something
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- SWOT Analysis
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Synesthesia
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Talking Chips
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Understanding Chain
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Value Mapping
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The Virtuous Cycle
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Visual Glossary
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Wizard of Oz
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The World Café
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- SETUP
- HOW TO PLAY
- 7. Games for Closing
- $100 Test
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- $100 Test
- 20/20 Vision
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Ethos, Logos, Pathos
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Graphic Gameplan
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Impact & Effort Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Memory Wall
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- NUF Test
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Plus/Delta
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Prune the Future
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Start, Stop, Continue
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Who/What/When Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 8. Putting Gamestorming to Work
- Imagine a World: The Betacup Story
- Game 1: Poster Session
- Game 2: Go for a Walk
- Game 3: Make Something Tangible
- Game 4: Bodystorming
- Gamestorming Results
- A. Acknowledgements
- Index
- About the Authors
- Colophon
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
O'Reilly Media - inne książki
-
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)245.65 zł
289.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Many people think leadership is a higher calling that resides exclusively with a select few who practice and preach big, complex leadership philosophies. But as this practical book reveals, what’s most important for leadership is principled consistency. Time and again, small things done wel...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Companies from startups to corporate giants face massive amounts of disruption today. Now more than ever, organizations need nimble and responsive leaders who know how to exploit the opportunities that change brings. In this insightful book, Jean Dahl, a senior executive and expert in the Lean mi...
Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership
(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.Author Simon Clatworthy ...
The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.