Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers
- Autorzy:
- Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 290
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers
Great things don't happen in a vacuum. But creating an environment for creative thinking and innovation can be a daunting challenge. How can you make it happen at your company? The answer may surprise you: gamestorming.
This book includes more than 80 games to help you break down barriers, communicate better, and generate new ideas, insights, and strategies. The authors have identified tools and techniques from some of the world's most innovative professionals, whose teams collaborate and make great things happen. This book is the result: a unique collection of games that encourage engagement and creativity while bringing more structure and clarity to the workplace. Find out why -- and how -- with Gamestorming.
- Overcome conflict and increase engagement with team-oriented games
- Improve collaboration and communication in cross-disciplinary teams with visual-thinking techniques
- Improve understanding by role-playing customer and user experiences
- Generate better ideas and more of them, faster than ever before
- Shorten meetings and make them more productive
- Simulate and explore complex systems, interactions, and dynamics
- Identify a problem's root cause, and find the paths that point toward a solution
Wybrane bestsellery
-
With a foreword by Alex Osterwalder.The future of work is already here.Customers are adopting disruptive technologies faster than your company can adapt. When your customers are delighted, they can amplify your message in ways that were never before possible. But when your company’s perform...(92.65 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Microsoft Excel to arkusz kalkulacyjny o wielkich możliwościach. Jako pionier wśród programów biurowych miał duży wpływ na rozwój dziedziny wizualizacji danych. Jeśli chcesz przedstawić dane w graficznej formie, z dużym prawdopodobieństwem skorzystasz w tym celu właśnie z Excela. Nie potrzebujesz...
Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)109.45 zł
199.00 zł(-45%) -
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social medi&oacu...
Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswa...(13.90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.00 zł
25.00 zł(-20%) -
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu? ...(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Któż z nas nie pamięta nudnych, ciągnących się w nieskończoność wystąpień, podczas których marzył tylko o tym, żeby jak najszybciej się skończyły? Albo prezentacji, po których w pamięci pozostawało jedynie poczucie zmarnowanego czasu? Ale wiemy też, że istnieją mówcy doskonali, potrafiący w kilka...
Skuteczne prezentacje. Kurs video. Jak budować efektywne i profesjonalne prezentacje Skuteczne prezentacje. Kurs video. Jak budować efektywne i profesjonalne prezentacje
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwin...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobiste...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł(-20%)
Ebooka "Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-9590-2, 9781449395902
- Data wydania ebooka:
- 2010-07-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.7MB
- Kategorie:
Prezentacje
Spis treści książki
- Gamestorming
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Foreword
- Preface
- 1. What Is a Game?
- The Evolution of the Game World
- The Game of Business
- Fuzzy Goals
- Game Design
- 2. 10 Essentials for Gamestorming
- 1. Opening and Closing
- 2. Fire Starting
- 3. Artifacts
- 4. Node Generation
- 5. Meaningful Space
- 6. Sketching and Model Making
- 7. Randomness, Reversal, and Reframing
- 8. Improvisation
- 9. Selection
- 10. Try Something New
- 3. Core Gamestorming Skills
- Asking Questions
- Opening Questions
- Navigating Questions
- Examining Questions
- Experimental Questions
- Closing Questions
- Asking Questions
- Creating Artifacts and Meaningful Space
- Nodes
- Linking
- Borders
- Axes
- Circles and Targets
- Metric Versus Ordered Space
- Grids
- Landscapes and Maps
- Metaphor
- Employing Visual Language
- The Visual Alphabet
- Drawing People
- Perspective
- Improvisation
- Practice
- 4. Core Games
- The 7Ps Framework
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The 7Ps Framework
- Affinity Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Bodystorming
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Level 1: Go Observe
- Level 2: Try It Out
- Level 3: Reflect on What Happens, and Why
- STRATEGY
- Card Sort
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Dot Voting
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Empathy Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Forced Ranking
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Post-Up
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Storyboard
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- WhoDo
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 5. Games for Opening
- 3-12-3 Brainstorm
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 3-12-3 Brainstorm
- The Anti-Problem
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Brainwriting
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Context Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Cover Story
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Draw the Problem
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Fishbowl
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Forced Analogy
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Graphic Jam
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Heuristic Ideation Technique
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- History Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Image-ination
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY:
- STRATEGY
- Low-Tech Social Network
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Mission Impossible
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Object Brainstorm
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Pecha Kucha/Ignite
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Pie Chart Agenda
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Poster Session
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Pre-Mortem
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Show and Tell
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Show Me Your Values
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Stakeholder Analysis
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Step 1: Create a List of Stakeholder Groups
- Step 2: Map the List on the Grid
- Step 3: Develop a Strategy and Share It Broadly
- STRATEGY
- Spectrum Mapping
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Trading Cards
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Visual Agenda
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Welcome to My World
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 6. Games for Exploring
- The 4Cs
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The 4Cs
- The 5 Whys
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Affinity Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Atomize
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The Blind Side
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Build the Checklist
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Business Model Canvas
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Button
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Campfire
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Challenge Cards
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Customer, Employee, Shareholder
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Design the Box
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS:
- DURATION OF PLAY:
- SETUP
- HOW TO PLAY
- Phase One: Fill the Box
- Phase Two: Make the Box
- Phase Three: Sell the Box
- STRATEGY
- Do, Redo & Undo
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- The Best-Case Scenario
- The Worst-Case Scenario
- Elevator Pitch
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- The Generating Phase
- The Formative Phase
- STRATEGY
- Five-Fingered Consensus
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Flip It
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Force Field Analysis
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Give-and-Take Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Heart, Hand, Mind
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Help Me Understand
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Make a World
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Mood Board
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Open Space
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Setup: An Open Invitation
- Create the Marketplace
- The "Law of Two Feet"
- Pulling It All Together
- STRATEGY
- Pain-Gain Map
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The Pitch
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Product Pinocchio
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Post the Path
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- RACI Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Red:Green Cards
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Speedboat
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- SQUID
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Staple Yourself to Something
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- SWOT Analysis
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Synesthesia
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Talking Chips
- OBJECT OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Understanding Chain
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Value Mapping
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The Virtuous Cycle
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Visual Glossary
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Wizard of Oz
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- The World Café
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- SETUP
- HOW TO PLAY
- 7. Games for Closing
- $100 Test
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- $100 Test
- 20/20 Vision
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Ethos, Logos, Pathos
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- Graphic Gameplan
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Impact & Effort Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Memory Wall
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- NUF Test
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Plus/Delta
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Prune the Future
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Start, Stop, Continue
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- Who/What/When Matrix
- OBJECT OF PLAY
- NUMBER OF PLAYERS
- DURATION OF PLAY
- HOW TO PLAY
- STRATEGY
- 8. Putting Gamestorming to Work
- Imagine a World: The Betacup Story
- Game 1: Poster Session
- Game 2: Go for a Walk
- Game 3: Make Something Tangible
- Game 4: Bodystorming
- Gamestorming Results
- A. Acknowledgements
- Index
- About the Authors
- Colophon
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
O'Reilly Media - inne książki
-
Decentralized finance (DeFi) is a rapidly growing field in fintech, having grown from $700 million to $100 billion over the past three years alone. But the lack of reliable information makes this area both risky and murky. In this practical book, experienced securities attorney Alexandra Damsker ...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Analytics projects are frequently long, drawn-out affairs, requiring multiple teams and skills to clean, join, and eventually turn data into analysis for timely decision-making. Alteryx Designer changes all of that. With this low-code, self-service, drag-and-drop workflow platform, new and experi...(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł(-15%) -
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(169.14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Gamestorming. A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.