ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Maria Smolarek
Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Maria Smolarek - okładka książki

Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Maria Smolarek - okładka książki

Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Maria Smolarek - okładka audiobooka MP3

Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Maria Smolarek - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
152
     PDF

Ebook (11,20 zł najniższa cena z 30 dni)

14,00 zł (-20%)
11,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(11,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter wprowadzający w zagadnienia zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji oraz aktualnych relacji pomiędzy nim a technologiami informatycznymi. Kolejne rozdziały mają podobną strukturę: rozpoczynają się od charakterystyki wybranej technologii, gdzie wskazano na najistotniejsze z punktu widzenia zastosowań w obszarze ZKL cechy danej technologii, a następnie przedstawiono możliwości jej wykorzystania we wspomaganiu zarządzania kapitałem ludzkim. Zagadnienia budowy, typologii ontologii stanowią przedmiot rozdziału 2. Rosnącym oczekiwaniom w zakresie monitorowania pracowników oraz budowania optymalnego środowiska pracy wychodzą naprzeciw technologie Big Data i data mining. Ich wykorzystanie to z jednej strony niespotykane możliwości analityczne i udzielenie odpowiedzi na pytania, które zawsze nurtowały menedżerów działów zarządzania kapitałem ludzkim, a z drugiej konieczność przetwarzania dużych zbiorów danych przechowywanych zarówno w użytkowanych systemach, jak i pochodzących z otoczenia organizacji. Problematykę tę omówiono w rozdziałach 3 i 4. Wiedza związana z zarządzaniem kapitałem ludzkim w organizacji jest coraz obszerniejsza, skraca się czas, w którym konieczna jest reakcja na zmiany, a firmy stają się coraz większe i złożone. Rośnie nie tylko liczba pracowników, ale również różnorodność form zatrudnienia, stanowisk i zadań, które wykonują pracownicy. Oczekuje się rzetelnej, obiektywnej oceny pracownika i podejmowania szybkich działań. Istotne staje się także wykorzystanie wiedzy zgromadzonej w postaci baz wiedzy w edukacji i rozwoju kolejnych pokoleń menedżerów. Pomocne w tym są metody i narzędzia sztucznej inteligencji, które przedstawiono w rozdziale 5.

Wybrane bestsellery

Maria Smolarek

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności