Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
- Autor:
- Avinash Kaushik
- Promocja Przejdź
Opis książki: Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
- Co?
- Ile?
- Dlaczego?
- Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
- Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
- Analizy przepływu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
- Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
- Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
- Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
- Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
- Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
- Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
- Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.Avinash Kaushik
Ebooka "Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 10/2010Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka porusza bardzo ważne zagadnienie analizy zachowań użytkowników witryn internetowych. Wyjaśnia, jak - stosując opracowany przez autora model Analityki Internetowej 2.0 (Web Analitics 2.0) - racjonalnie wykorzystać gromadzone dane dotyczące oddziaływania witryn na użytkowników. W książce czytelnik znajdzie objaśnienie działania modelu oraz rady, jak wybrać optymalny zestaw narzędzi do zbierania danych. Pozna współczesne techniki mierzenia wydajności witryn, a także sposoby prowadzenia eksperymentów mających na celu identyfikację „wąskich gardeł”. Dowie się, jak wsłuchiwać się w głos klienta i przekładać wnioski na metody projektowania witryny. Uzyska umiejętność wykorzystywania łatwo dostępnych danych z analizy treści serwisów społecznościowych, badania klientów mobilnych i zapisów wideo. Uważnie studiując podręcznik, stanie się ekspertem w dziedzinie analityki internetowej.
-
Recenzja: NPRACA sp. z o.o. Tomasz Zielonka, 2010-09-16Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Statystyki stron internetowych są jak obrazy artystów kubizmu. Możesz na nie patrzeć godzinami i nie zrozumieć nic. Może ci się wydawać, że rozumiesz, ale dopóki ktoś nie wyjaśni ci o co tak naprawdę chodzi, nie zrozumiesz do końca. A co za tym idzie - zyskanej w ten sposób wiedzy nie wykorzystasz. Dokładnie tak czułem się, czytając “Web Analytics 2.0” autorstwa Avinasha Kaushika - zanim zacząłem, byłem przekonany, że potrafię odczytać z danych statystycznych o moich witrynach masę informacji. Teraz wiem, jak bardzo się myliłem. Autor, wprowadzając nas w stan przyjemnej rozmowy, bo tak właśnie czyta się tę książkę, niepostrzeżenie podpowiada nam jak dane statystyczne, zebrane w tabelki, wykresy czy słupki, wykorzystać do poznania użytkowników naszych witryn. Co więcej, dowiadujemy się jak sprawdzić nie tylko kim są i co robią użytkownicy na naszych stronach, ale też skąd przybyli, w jakim celu i, chyba najważniejsze, w jaki sposób (i czy w ogóle) ten cel realizują. I właśnie tego chce nauczyć nas autor - jak odpowiedzieć na cztery kluczowe pytania: * co - czyli jak analizować przepływ użytkowników, które miary są ważne, a które mniej i w jakich sytuacjach,
* ile - jak odczytywać wiele zależnych od siebie lub niepowiązanych wyników oraz jakie ich ilości potrzebujemy,
* dlaczego - czyli jak przez eksperymenty i testy z użytkownikami poznać przyczyny ich działań oraz jak uwzględnić głos klienta w tej analizie,
* co jeszcze - czyli jak wyjść poza klasyczną analizę, czego można dowiedzieć się poza systemami do zbierania danych i jak można pokazywać w raportach zawsze 10% więcej informacji niż wynika z danych statystycznych (co wg autora jest gwarantem sukcesu w tej branży).
Autor stara się też wyjść nieco poza samą tematykę “klasycznej” analizy statystyk, co nazywa “nowym, odważnym światem analityki”, czyli właśnie “analityką 2.0”, poprzez dokładne omówienie (z przykładami) testów “bliżej użytkownika”, jak laboratoryjne testy użyteczności, czy nawet analizy konkurencyjności usług firmy. I choć niektóre rozdziały zdają się być nieco zbędne, jak na przykład ten omawiający możliwe ścieżki kariery analityka oraz przebieg jego idealnego dnia w pracy (włącznie z czasem poświęcanym na toaletę i posiłki), to jednak oceniam ten pomysł jako bardzo dobry - masa pożytecznych informacji z nawiązką rekompensuje niesmak po kilku przewróconych bez czytania stronach. Jeśli jednak spodziewasz się, że w książce znajdziesz gotową odpowiedź na pytanie “jak sprawić, żeby X% więcej moich użytkowników kupowało coś w moim sklepie” - to nie tej książki szukasz. Zamiast tego “dowiesz się jak dowiedzieć się” jak to zrobić, czyli jak czytać i rozumieć dane, na podstawie których możesz to osiągnąć. Fakt, że od zawsze posiadałeś narzędzia, które pozwolą ci to odkryć, może być nieco frustrujący, ale warto - skutki (zwłaszcza finansowe) mogą przerosnąć twoje oczekiwania. Czy i jak bardzo - zależy tylko od ciebie. Przedstawione w książce dane nie są, jak można by się tego spodziewać na podstawie tytułu, oderwane od rzeczywistych systemów zbierania i analizy danych statystycznych. Wystarczy wspomnieć, że autor zatrudniony jest m.in. w Google Inc. na stanowisku “Analytics Evangelist” - stąd też odniesień do Google Analytics znajdziemy tam dość dużo. Znacznie mniej, ale również, wspomina autor o Yahoo! Web Analytics, Omniture, NetInsight, Webtrends czy Mint. Jednak zawarta tam wiedza czysto merytoryczna w zupełności wystarczy do swobodnego poruszania się w nawet zupełnie “egzotycznych” systemach statystyk. W mojej ocenie książka “Web Analytics 2.0” jest obowiązkową pozycją dla każdego, kto chce wiedzieć więcej na temat użytkowników na jego stronie. Jestem pewien, że gdyby istniał podobny podręcznik do odczytywania obrazów kubistów, również polecałby go każdy, kto miał z nim styczność.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2649-6, 9788324626496
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-08-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7743-6, 9788324677436
- Data wydania ebooka:
- 2013-06-12 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 5597
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.8MB
Spis treści książki
- Stan analityki internetowej (26)
- Stan rynku (27)
- Nowe postrzeganie analityki internetowej - poznaj analitykę internetową 2.0 (29)
- "Co" - przepływ użytkowników (32)
- "Ile" - analiza wielu wyników (32)
- "Dlaczego" - eksperymenty i testy (33)
- "Dlaczego" - głos klienta (34)
- "Co jeszcze" - analiza konkurencyjności (35)
- Zmiana - tak, możemy! (36)
- Imperatyw strategiczny (36)
- Zmiana taktyczna (37)
- Analityka dodatkowa (39)
- Wstępne szacowanie kryteriów przyszłego sukcesu (42)
- Krok 1. Trzy podstawowe pytania, które należy sobie zadać przed przystąpieniem do poszukiwania narzędzi wspierających analitykę internetową (44)
- Pytanie 1. Chcę raportować czy analizować? (44)
- Pytanie 2. Dysponujemy silnym działem IT, silnymi działami stricte biznesowymi czy jednym i drugim? (47)
- Pytanie 3. Dążymy tylko do śledzenia użytkowników czy do analityki internetowej 2.0? (48)
- Krok 2. Dziesięć pytań do producentów przed wyborem ich produktów (49)
- Pytanie 1. Czym wasze narzędzie (rozwiązanie) różni się od darmowych narzędzi firm Yahoo! i Google? (49)
- Pytanie 2. Czy wasza działalność polega w stu procentach na dostarczaniu usług aplikacyjnych (ASP), czy raczej oferujecie pewną wersję istniejącego oprogramowania? Planujecie wydanie jakiejś wersji tego oprogramowania? (50)
- Pytanie 3. Jakie mechanizmy przechwytywania danych stosujecie? (50)
- Pytanie 4. Czy potraficie obliczyć łączny koszt posiadania (TCO) waszego narzędzia? (51)
- Pytanie 5. Jaki rodzaj wsparcia oferujecie? Co oferujecie za darmo, a za co trzeba będzie dopłacać? Czy darmowe usługi są dostępne 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu? (53)
- Pytanie 6. Czy oferowane narzędzie zawiera funkcje umożliwiające segmentację danych? (54)
- Pytanie 7. Czy oferowane narzędzie zawiera opcje eksportowania danych do naszego firmowego systemu? (54)
- Pytanie 8. Czy oferowane narzędzie zawiera funkcje umożliwiające integrację z nim danych pochodzących z innych źródeł? (55)
- Pytanie 9. Czy potraficie wskazać dwie nowe funkcje, narzędzia lub przejęcia, które wasza firma planuje na najbliższe trzy lata, aby utrzymać lub wzmocnić pozycję na rynku? (56)
- Pytanie 10. Co spowodowało zerwanie kontraktów przez dwóch ostatnich klientów, którzy się na to zdecydowali? Z jakich narzędzi korzystają teraz? Czy możemy się z nimi skontaktować? (57)
- Porównywanie producentów narzędzi analityki internetowej
- zdywersyfikuj i rządź (58)
- Strategia trzech koszyków (59)
- Krok 3. Identyfikacja najlepszego wsparcia dla planowanej analityki internetowej (jak efektywnie przeprowadzić program pilotażowy) (60)
- Krok 4. Negocjowanie warunków kontraktu - dokładnie sprawdź zapisy SLA w kontrakcie z producentem wybranego narzędzia (64)
- Nowe spojrzenie na standardowe miary - osiem krytycznych miar witryny internetowej (69)
- Wizyty (odwiedziny) i odwiedzający (69)
- Czas spędzony na stronie i czas spędzony na witrynie (78)
- Współczynnik odrzuceń (86)
- Współczynnik wyjść (89)
- Współczynnik konwersji (91)
- Zaangażowanie (92)
- Miary internetowe bez tajemnic (97)
- Cztery atrybuty doskonałej miary (97)
- Przykład doskonałej miary internetowej (100)
- Trzy życiowe lekcje Avinasha, które mogą zdecydować o wielkim sukcesie (101)
- Taktyki wyboru właściwych miar internetowych przystosowane do szerszej strategii (102)
- Diagnozowanie pierwotnej przyczyny wydajności miary - konwersja (103)
- Korzystanie z raportów niestandardowych (105)
- Rozpoczynanie pracy od wniosków makro (110)
- Elementarz analityki internetowej (116)
- Opanowanie prostych wskaźników (116)
- Odkrywanie mocnych i słabych stron pozyskiwania odwiedzających (118)
- Eliminowanie usterek i oszczędzanie pieniędzy (121)
- Analiza gęstości kliknięć (123)
- Mierzenie odwiedzin prowadzących do zakupu (126)
- Najlepszy raport analityki internetowej (128)
- Źródła ruchu (129)
- Wyniki (130)
- Podstawowe strategie analityczne (131)
- Segmentuj lub daj sobie spokój z analityką (131)
- Koncentruj się na zachowaniach klientów, a nie ogólnych zestawieniach (138)
- Praktyczne spojrzenie na codzienne analizy przepływu użytkowników (139)
- Analiza wewnętrznej wyszukiwarki (140)
- Analiza optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (147)
- Płacenie za klikanie i analiza płatnego wyszukiwania (158)
- Analiza ruchu bezpośredniego (166)
- Analiza kampanii mailingowych (170)
- Analiza bogatych doznań - Flash, zapisy wideo i widgety (174)
- Zderzenie z rzeczywistością - najważniejsze wyzwania
związane z analityką internetową (179)
- Pliki cookies śledzące odwiedzających (179)
- Próbkowanie danych - pierwsza pomoc (184)
- Wartość danych historycznych (188)
- Przydatność odtwarzania zapisu wideo z doznaniami klientów (192)
- Lista czynności niezbędnych do zestawienia różnych danych (195)
- Koncentruj się na kilku krytycznych elementach (208)
- Pięć przykładów praktycznych wskaźników KPI wyników (210)
- Współczynnik wykonania zadań (210)
- Udział wyszukiwarek (211)
- Lojalność odwiedzających i szybkość powrotów (212)
- Odbiorcy kanału RSS (212)
- Odsetek wartościowych wyjść (213)
- Wyjście poza ramy współczynników konwersji (213)
- Porzucanie koszyka lub formularza zamówienia (214)
- Dni i odwiedziny przed zakupem (215)
- Średnia wartość zamówienia (216)
- Podstawowy cel odwiedzin (identyfikacja odwiedzających możliwych do konwersji) (217)
- Mierzenie konwersji makro i konwersji mikro (219)
- Przykłady konwersji makro i konwersji mikro (220)
- Szacowanie wartości ekonomicznej (223)
- Mierzenie sukcesu niekomercyjnej witryny internetowej (227)
- Lojalność odwiedzających (227)
- Szybkość powrotów (229)
- Długość odwiedzin (230)
- Głębokość odwiedzin (231)
- Mierzenie sukcesu witryn B2B (232)
- Laboratoryjne studia użyteczności - co, dlaczego i ile (238)
- Czym jest laboratoryjny test użyteczności? (238)
- Jak przeprowadzić test (240)
- Najlepsze praktyki laboratoryjnych studiów użyteczności (242)
- Korzyści wynikające z laboratoryjnych testów użyteczności (243)
- Obszary wymagające ostrożności (244)
- Alternatywne formy testów użyteczności - testy zdalne i testy online zlecane firmom zewnętrznym (245)
- Rekrutacja na żywo i zdalne badania użytkowników (245)
- Badania - naprawdę skalowalne wsłuchiwanie się w głos klienta (250)
- Rodzaje badań (250)
- Największy błąd popełniany przez badających (255)
- Trzy najważniejsze pytania zadawane w trakcie badań (257)
- Osiem wskazówek związanych z wyborem dostawcy rozwiązań w zakresie badań online (259)
- Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników (263)
- Studia wydajności na tle konkurencji (263)
- Błyskawiczne testy użyteczności (263)
- Studia online polegające na sortowaniu kart (264)
- Wizualne mapy cieplne tworzone przy użyciu metod sztucznej inteligencji (265)
- Elementarz opcji testowych - A/B i MVT (269)
- Testy A/B (269)
- Testy wielowymiarowe (271)
- Praktyczne pomysły na testowanie (275)
- Poprawiaj największych przegranych - strony docelowe (276)
- Koncentruj się na stronach zatwierdzania zamówień, rejestracji i finalizacji transakcji (276)
- Optymalizuj liczbę i układ reklam (277)
- Testuj różne ceny i taktyki sprzedaży (277)
- Testuj układy opakowań, okładki DVD i inne produkty sprzedawane w tradycyjny sposób (278)
- Optymalizuj przedsięwzięcia składające się na marketing wychodzący (279)
- Eksperymenty kontrolowane - zrób następny krok w swojej grze analitycznej! (279)
- Mierzenie wpływu płatnych reklam w wyszukiwarkach na słowa kluczowe związane z marką i kanibalizację (280)
- Przykłady eksperymentów kontrolowanych (283)
- Wady i zalety eksperymentów kontrolowanych (284)
- Tworzenie i doskonalenie kultury testowania (284)
- Wskazówka 1. Istotą Twojego pierwszego testu jest alternatywa "zrób to albo giń" (285)
- Wskazówka 2. Nie ulegaj modzie na narzędzia i konsultantów (285)
- Wskazówka 3. Odkryj karty - wznieś się na wyżyny (286)
- Wskazówka 4. Zacznij od hipotezy (286)
- Wskazówka 5. Sformułuj kryteria oceny celów i decyzje, które podejmiesz na ich podstawie (287)
- Wskazówka 6. Testuj i mierz wiele wyników (287)
- Wskazówka 7. Testuj rozwiązania problemów sygnalizowanych przez samych klientów (288)
- Wskazówka 8. Analizuj dane i komunikuj wyciągane wnioski (289)
- Wskazówka 9. Dwa elementy, bez których zmiana kultury nie jest możliwa - szerzenie wiary i wiedza ekspercka (289)
- Źródła danych, rodzaje i sekrety analizy konkurencyjności (292)
- Dane gromadzone przez pasek narzędzi (293)
- Dane panelowe (294)
- Dane operatorów internetu (ISP) (296)
- Dane wyszukiwarek internetowych (297)
- Zestawienia oferowane przez producentów rozwiązań w zakresie analityki internetowej (297)
- Dane o własnej witrynie (299)
- Dane hybrydowe (300)
- Analiza ruchu na witrynach internetowych (302)
- Porównywanie długoterminowych trendów w ruchu (302)
- Analiza zachodzenia na siebie konkurencyjnych witryn i szukanie okazji (304)
- Analiza witryn źródłowych i docelowych (305)
- Analiza zachowań użytkowników wyszukiwarek i wydajności słów kluczowych (306)
- Trendy w wydajności najważniejszych słów kluczowych (307)
- Zainteresowanie według regionów geograficznych i analiza okazji (308)
- Pokrewne i szybko zyskujące popularność wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkach (312)
- Analiza udziału na półce (313)
- Analiza przewagi konkurencyjnej w kontekście słów kluczowych (315)
- Analiza powiązanych słów kluczowych (317)
- Identyfikacja odbiorców i analiza segmentowanych danych (318)
- Analiza segmentacji demograficznej (319)
- Analiza segmentacji psychograficznej (321)
- Zachowania użytkowników wyszukiwarek i analiza segmentacji odbiorców (322)
- Mierzenie nowego nurtu serwisów społecznościowych
- wyzwanie związane z danymi (326)
- Ewolucyjna demokratyzacja treści (328)
- Rewolucja zapoczątkowana przez serwis Twitter (332)
- Analiza doznań klientów poza witryną (aplikacje) (333)
- Analizowanie doznań klientów mobilnych (335)
- Gromadzenie mobilnych danych - możliwe rozwiązania (336)
- Raportowanie i analiza danych mobilnych (340)
- Mierzenie sukcesu blogów (345)
- Wkład autora (345)
- Wzrost łącznej liczby odbiorców (346)
- Cytaty i współczynnik reakcji (350)
- Koszt prowadzenia blogu (351)
- Korzyści (ROI) z prowadzenia blogu (352)
- Szacowanie skutków aktywności w serwisie Twitter (355)
- Wzrost liczby zwolenników (356)
- Wzmacnianie przekazu (357)
- Współczynniki klikalności (CTR) i konwersje (358)
- Współczynnik konwersacji (361)
- Nowe miary Twittera (362)
- Analiza wydajności zapisów wideo (363)
- Gromadzenie danych dla zapisów wideo (364)
- Najważniejsze miary i analizy zapisów wideo (366)
- Zaawansowana analiza wideo (370)
- Celność czy precyzja? (377)
- Sześcioetapowy proces podnoszenia jakości danych (378)
- Budowa praktycznych tablic wyników (381)
- Tworzenie wartościowych tablic wyników (381)
- Skonsolidowana tablica wyników (384)
- Pięć reguł tworzenia tablic wyników wpływających na decyzje odbiorców (385)
- Okazje marketingu nonline i mierzenie wydajności wielokanałowej (389)
- Nastanie modelu marketingu nonline (389)
- Analityka wielokanałowa (391)
- Oczekiwania i utrudnienia związane z kierowaniem przekazu według zachowań (394)
- Oczekiwania związane z kierowaniem przekazu według zachowań (394)
- Rozwiązywanie podstawowych problemów analityki (395)
- Dwa warunki kierowania przekazu według zachowań (397)
- Eksploracja danych o witrynie internetowej i analityka prognostyczna - wyzwania (399)
- Rodzaj danych (400)
- Liczba zmiennych (400)
- Wiele głównych celów (401)
- Wiele zachowań podczas odwiedzin (402)
- Brak kluczy głównych i zbiorów danych (402)
- Droga do nirwany - kroki ewolucji ku analityce inteligentnej (404)
- Krok 1. Znaczniki, tylko znaczniki! (405)
- Krok 2. Konfigurowanie ustawień narzędzia do analityki internetowej (406)
- Krok 3. Śledzenie kampanii i pozyskiwania klientów (407)
- Krok 4. Przychody i zaawansowane dane (409)
- Krok 5. Śledzenie bogatych mediów (Flash, widgety, wideo) (410)
- Najważniejszy jest kontekst (414)
- Porównywanie wartości najważniejszych miar w różnych okresach (414)
- Zapewnianie kontekstu poprzez segmentację (416)
- Porównywanie kluczowych miar i segmentów z wartościami średnimi dla całej witryny (417)
- Koncepcja PALM (People Against Lonely Metrics) (419)
- Korzystanie ze statystyk w danej branży lub z danych o konkurencji (420)
- Korzystanie z tajemnej wiedzy (422)
- Porównywanie trendów wskaźników KPI w czasie (423)
- Prezentacja wiedzy korporacyjnej (424)
- Ratunkiem jest segmentacja! (425)
- Wyjście poza ramy pierwszej dziesiątki - wykaz zmian (427)
- Prawdziwa wartość - mierzenie długotrwałych konwersji i zachowań odwiedzających (430)
- Długotrwałe zachowania odwiedzającego (431)
- Długotrwałe konwersje (433)
- Cztery bezwartościowe techniki mierzenia wskaźników KPI (434)
- Wartości średnie (434)
- Wartości procentowe (436)
- Współczynniki (440)
- Miary złożone lub miary wyliczane (441)
- Wyszukiwanie - dochodzenie do optymalnej strategii długiego ogona (444)
- Oblicz swoją głowę i ogon (445)
- Identyfikacja wyrażeń kluczowych marki i kategorii (447)
- Optymalna strategia marketingu w wyszukiwarkach (449)
- Realizacja optymalnej strategii długiego ogona (451)
- Wyszukiwanie - mierzenie wartości słów kluczowych z początku procesu dochodzenia do konwersji (453)
- Wyszukiwanie - zaawansowana analiza kampanii PPC (457)
- Identyfikacja okazji do poprawy wyników słów kluczowych (458)
- Koncentrowanie uwagi na tym, co uległo zmianie (460)
- Analiza wizualnego udziału w odsłonach i analiza utraconych przychodów (461)
- Korzystanie z raportu o rozkładzie stopy zwrotu z inwestycji (ROI) (463)
- Właściwe dobieranie zapytań wpisywanych przez użytkowników i opcji dopasowania słów kluczowych (464)
- Analiza udziału kampanii wielodotykowych (470)
- Na czym polega wielodotykowość? (470)
- Czy problem udziału występuje także w Twoim przypadku? (472)
- Modele zakresów (474)
- Podstawowe wyzwanie analizy udziału w rzeczywistym świecie (479)
- Obiecujące alternatywy dla analizy udziału (480)
- Końcowe przemyślenia na temat kampanii wielodotykowych (483)
- Analityka wielokanałowa - mierzenie efektywności wskazówek w świecie nonline (484)
- Śledzenie wpływu kampanii poza internetem na wyniki witryny internetowej (484)
- Śledzenie wpływu kampanii internetowych na wyniki poza internetem (493)
- Planowanie kariery analityka internetowego
- możliwości, perspektywy zarobków i rozwój zawodowy (506)
- Samodzielny konsultant techniczny (508)
- Samodzielny konsultant biznesowy (509)
- Lider zespołu technicznego (511)
- Lider zespołu biznesowego (513)
- Doskonalenie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu
w świecie analityki internetowej (515)
- Zrób to - używaj swoich danych (516)
- Zdobywaj doświadczenie w pracy z różnymi narzędziami (516)
- Odpowiadaj na potrzeby rzeczywistego świata (517)
- Zostań detektywem tropiącym dane (519)
- Pamiętaj o matematyce - opanuj podstawy statystyki (520)
- Zadawaj dobre pytania (521)
- Blisko współpracuj z zespołami biznesowymi (521)
- Opanuj techniki efektywnego wizualizowania i prezentowania danych (522)
- Trzymaj rękę na pulsie - bierz udział w darmowych webinariach (524)
- Trzymaj rękę na pulsie - czytaj blogi (524)
- Optymalny dzień z życia wojownika ninja analizy (526)
- Zatrudnianie najlepszych - rady dla menedżerów i dyrektorów działów analityki (529)
- Najważniejsze cechy doskonałych specjalistów od analityki (529)
- Doświadczony czy nowicjusz - jak dokonać właściwego wyboru (531)
- Pojedynczy, najskuteczniejszy test w ramach rozmowy kwalifikacyjnej - myślenie krytyczne (531)
- Zmiana kultury firmy - jak zainteresować ludzi analityką (534)
- Zrób coś zaskakującego - nie zarzucaj wszystkich dookoła danymi (535)
- Dostarczaj raporty i analizy prowokujące do konkretnych działań (539)
- Filtr przyciągania uwagi (541)
- Wiązanie wniosków z właściwymi danymi (542)
- Modyfikowanie definicji miar jako sposób na zmianę kultury
- indeks propagatorów marki (543)
- Poszczególne przypadki i ogólna analiza (544)
- Problem (545)
- Rozwiązanie (546)
- Wyniki (546)
- Efekt (547)
- Alternatywne wyliczenia - średnia ważona (547)
- Pointa (548)
- Pokonaj smoka jakości danych - przestań kwestionować dane, zacznij ich używać (549)
- Zmień szefa (550)
- Zaskakuj swoich HiPPO praktycznymi wnioskami (552)
- Pierwsza tajemnica - dane o głowie mogą zawierać praktyczne wnioski już po pierwszym tygodniu lub miesiącu (552)
- Druga tajemnica - precyzja danych jest tym większa, im bliżej końca procesu (553)
- Wdrożenie kolejnego narzędzia nie rozwiąże problemu! (554)
- Identyfikacja malejącej krańcowej stopy zwrotu (555)
- Mała witryna - większe problemy (555)
- W świecie internetu porażki przychodzą szybciej (557)
- Pięć zasad przekonywania szefa do postępowania na podstawie danych (557)
- Zmień własne postępowanie (557)
- Zaakceptuj niekompletność (558)
- Dorzucaj 10 procent od siebie (558)
- Zostań marketingowcem (559)
- Firma w służbie danych? Nigdy! (560)
- Zaakceptuj model umysłowy analityki internetowej 2.0 (561)
- Potrzebujesz środków? Jak zawstydzić swoją organizację (561)
- Zaimplementuj program eksperymentów i testów (562)
- Przechwytuj głos klienta (562)
- Wyznacz punkty odniesienia (563)
- Analiza konkurencyjności - Twój nowy najlepszy przyjaciel (564)
- Skorzystaj z zaprzyjaźnionej witryny internetowej (564)
- Jeśli wszystko zawodzi... zadzwoń po mnie! (565)
- Strategie radzenia sobie z utrudnieniami w mierzeniu witryny internetowej (566)
- Najpierw zaskakujące odkrycie (566)
- Brak budżetu i (lub) zasobów (567)
- Brak strategii (568)
- Zamknięta organizacja (568)
- Brak zrozumienia (569)
- Zbyt wiele danych (570)
- Brak wsparcia przełożonych (570)
- Niezgodność danych (571)
- Brak zaangażowania zespołu IT (571)
- Brak zaufania do analityki (574)
- Braki kadrowe (574)
- Słaba technologia (575)
- Kto odpowiada za analitykę internetową? (575)
- Centralizować czy nie centralizować (576)
- Ewolucja zespołu (578)
O autorze (17)
Wprowadzenie (19)
Rozdział 1. Nowy, odważny świat analityki internetowej 2.0 (25)
Rozdział 2. Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową (41)
Rozdział 3. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - miary (67)
Rozdział 4. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników
- rozwiązania praktyczne (115)
Rozdział 5. Klucz do sławy - mierzenie sukcesu (205)
Rozdział 6. Rozwiązanie łamigłówki "dlaczego"
- korzystanie z danych jakościowych (237)
Rozdział 7. Szybsze odkrywanie niepowodzeń
- uwalnianie potencjału testów i eksperymentów (267)
Rozdział 8. Analiza konkurencyjności (291)
Rozdział 9. Nowe formy analiz - portale społecznościowe,
serwisy mobilne i treści wideo (325)
Rozdział 10. Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej (375)
Rozdział 11. Jak osiągnąć perfekcję właściwą wojownikom ninja analizy (413)
Rozdział 12. Zaawansowane zasady stosowane przez wojowników ninja analizy (469)
Rozdział 13. Kariera w świecie analityki internetowej (505)
Rozdział 14. HiPPO, wojownicy ninja i masy
- tworzenie kultury działania na podstawie danych (533)
Skorowidz (579)
Oceny i opinie klientów: Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych Avinash Kaushik (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii