Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku
- Autorzy:
- Thomas D. Zweifel, Aaron L. Raskin
- Czasowo niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku
Ta książka zawiera ponadczasową mądrość o przywództwie, potężną i praktyczną.Scott A. Snook,
profesor zachowań organizacyjnych, Harvard Business School
Zweifel i Raskin wyprowadzają Dziesięć Przykazań spomiędzy murów synagogi i sytuują je na właściwym miejscu, czyli na rynku. To cenna lekcja dla współczesnych liderów i decydentów.profesor Ari L. Goldman,
Uniwersytet Kolumbii
Otwórz się na starożytną mądrość, która uczyni Cię genialnym przywódcą Co czyni człowieka naprawdę wielkim liderem? Czy zdolności przywódcze to kwestia genów, kultury, treningu? Jeśli jesteś przekonany, że zostałeś stworzony do kierowania ludźmi, i szukasz konstruktywnych rozwiązań, zdolnych zapewnić Ci sukces, oto książka, na którą czekałeś. Przesiąknięta duchem bogatej, starożytnej tradycji żydowskiej, dokonuje przełożenia ponadczasowych prawd bezpośrednio na realia współczesnego biznesu. To niezwykłe połączenie tradycji z nowoczesnymi metodami zarządzania stanie się Twoim kompasem, pomagającym Ci nawigować po wzburzonych morzach gospodarki bez granic, internetu i zmieniających się rynków. Dzięki temu swobodnie dołączysz do grona najlepszych biznesowych liderów, przyczynisz się do kreowania innowacji, dokonasz rzeczy niemożliwych i zmobilizujesz innych do osiągania przełomowych rezultatów!
- Przykazanie I. "Wyjście z Egiptu": przekraczanie granic.
- Przykazanie II. "Nie będziesz miał bożków": autentyczna wizja.
- Przykazanie III. "Nie mów na próżno": przewodzenie za pomocą języka.
- Przykazanie IV. "Święć dzień święty": siła odmowy.
- Przykazanie V. "Szanuj ojca i matkę": siła tkwiąca w uznaniu.
- Przykazanie VI. "Nie zabijaj": zarządzanie gniewem.
- Przykazanie VII. "Nie cudzołóż": dotrzymywanie danego słowa.
- Przykazanie VIII. "Nie kradnij": wartość dawania w zamian.
- Przykazanie IX. "Nie mów fałszywego świadectwa": od niepowodzeń do przełomu.
- Przykazanie X. "Nie pożądaj": na ich miejscu.
Dr Thomas D. Zweifel to dyrektor generalny Swiss Consulting Group, profesor przywództwa i autor książek takich, jak choćby Communicate or Die czy Culture Cash.
Aaron L. Raskin to dynamiczny przywódca żydowski i autor książki Letters of Light.
Wspólnie udało im się osiągnąć efekt synergii i połączyć ponadczasową mądrość zawartą w Dziesięciu Przykazaniach z najnowocześniejszą metodologią, opracowaną na podstawie dwudziestu pięciu lat doświadczeń w pracy coachingowej z przywódcami. Z tego połączenia powstały narzędzia, które gwarantują trwały sukces.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efektywność gwałtownie wzrośnie — w każdym aspekcie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Bestseller Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%)
Ebooka "Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: bankier.pl Sławomir StrońskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zweifel i Raskin dokonują przełożenia treści zawartych w dekalogu na środowisko biznesowe, wywodząc z niego wskazówki dla managerów i dyrektorów wszystkich szczebli. W książce zawarte są porady, jak skutecznie zarządzać zespołem, jak się komunikować i jakie postawy przyjmować wobec różnych zdarzeń.
Nie jest to kolejna książka z cyklu "jak prowadzić firmę, by osiągnęła sukces". Autorzy kładą nacisk na rozwój osobowości przywódcy oraz ulepszenie technik, potrzebnych każdemu liderowi zespołu. Wiedza ta wywodzona jest z dekalogu i okraszona dużą liczbą przykładów ilustrujących co się stanie, jeśli się tym poradom podporządkujemy oraz co się stało z ludźmi (i ich firmami), którzy się do tych zasad nie stosowali. Każdy rozdział zawiera przykłady wzięte zarówno z Tory, jak i z biografii współczesnych liderów biznesu (jak Bill Gates) oraz historycznych przywódców (jak Mahatma Gandhi czy Nelson Mandela). Jeśli ktoś nie ma ochoty przyswajać kolejnej wiedzy na temat prawidłowego postępowania w biznesie, to książkę tę może przeczytać choćby dla samych zawartych w niej przykładów, które pozwalają zajrzeć za kulisy działania wielkich firm (jak Citigroup czy Microsoft), sposobu zarządzania nimi na najwyższym szczeblu oraz zachowania ich liderów. Przykłady są zarówno pozytywne, jak i negatywne.
Dla doświadczonych managerów niektóre z porad mogą wydawać się trywialne. Trzeba pamiętać jednak, że książka nie jest "skrojona na miarę" dla każdej jednostki, lecz jej przekaz ma trafić do szerokiego grona liderów, wśród których zdarzają się rożne problemy.
I tak na przykład rozdział zatytułowany "Święć dzień święty" (czwarte przykazanie według podziału talmudycznego) traktuje o sile odmowy, czyli umiejętności powiedzenia "nie" oraz o konieczności... odpoczywania. Żydzi siódmego dnia każdego tygodnia - w szabat - mają religijnie usankcjonowany obowiązek powstrzymania się od wszelkiej aktywności, która powoduje stworzenie czegoś nowego - Bóg przez sześć dni tworzył świat, siódmego dnia nie tworzył nic. Przyjęło się mówić, że siódmego dnia Bóg odpoczywał - nie jest to literalne przełożenie Tory, ponieważ nie chodziło o boży odpoczynek (Bóg się przecież nie mógł zmęczyć), lecz właśnie o to, że siódmego dnia nie tworzył nic nowego. Dlatego też Żydzi w dzień szabatu muszą powstrzymywać się od aktywności, która oznacza tworzenie, czyli odbieranie e-maili, odpisywanie na nie, prowadzenie biznesu, krótko mówiąc: pracowanie. Wolno za to jeść, pić, tańczyć, odwiedzać znajomych... czyli wykazywać aktywność, która słusznie kojarzy się nam z relaksem i odpoczynkiem. Trywialne? Być może. Ale w dobie pracoholizmu, gdy współcześni managerowie starają się za wszelką cenę zapracować się na śmierć, bez przerwy będąc pod telefonem albo "na mailu", taka wskazówka może się przydać komuś jako impuls do wyodrębnienia choćby jednego dnia na odpoczynek i czas dla rodziny. Stosowanie się do czwartego przykazania (w doktrynie katolickiej jest to trzecie przykazanie) ma też wartość biznesową - nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że wypoczęty pracownik, to wydajny pracownik.
Książkę powinien przeczytać każdy, kto jest managerem, dyrektorem lub kimkolwiek, kto posiada własny zespół. Jeśli nie znajdujesz się na żadnym z tego typu stanowisk, także powinieneś przeczytać tę książkę, ponieważ być może kiedyś się na nim znajdziesz. -
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2012-08-14Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podręcznik przywództwa napisany przez rabina Czemu nie. Nakładem wydawnictwa Onepress ukazała się ciekawa książka pióra dr. Thomasa D. Zweifela i rabina Aarona L. Raskina. Pozycja jest adresowana do liderów wszystkich wyznań, którzy chcieliby zaczerpnąć nieco mądrości z tradycji żydowskiej. Jest z czego czerpać.
Ostrzegam, lektura naprawdę wciąga. To nie jest naiwny podręcznik biznesowy ani ciężko strawna księga z dziedziny zarządzania. Rabin i CEO obfituje w ludzkie historie, niektóre pochodzą z Biblii, a inne z Wall Street. W czasach, kiedy tak bardzo brakuje autentycznych przywódców, których inni mogą podziwiać i naśladować, trzeba na nowo uczyć się zasad przewodzenia.
Czemu by się nie uczyć od Mojżesza, który pomimo problemów z jąkaniem się potrafił stanąć na czele narodu i poprowadzić go do Ziemi Obiecanej.
Rabin i CEO jest mocno osadzony w rzeczywistości biznesowej, a jednocześnie zachowuje swoje umocowanie etyczne w 10 przykazaniach. Bycie liderem z mocnym moralnym kręgosłupem to duże wyzwanie, ale zdecydowanie warto je podjąć. Autorzy dają wiele tematów do rozważań, które pozwalają stać się odrobinę lepszym człowiekiem. Pokazują, że biznes to coś więcej niż gra między popytem a podażą oraz żonglerka rozmaitymi wskaźnikami. Biznes to część życia, które można prowadzić albo przyzwoicie, albo nie.
Autorzy piszą: „Podobnie jak ogień, kompetencje przywódcze można wykorzystać zarówno po to, aby budować, jak i po to, aby niszczyć. Omawiając w tej książce kolejne narzędzia przywództwa, zakładaliśmy, że zostaną one wykorzystane dla czynienia dobra.
Świat poniósł dotkliwą krzywdę z tego powodu, że niektórzy zdecydowali się wykorzystać swoje umiejętności przywódcze w sposób nieuczciwy lub wręcz dla czynienia zła. Kierowani chciwością, nietolerancją i rządzą zemsty ci tak zwani liderzy wszczynali wojny, sprowadzali na ludzi głód, doprowadzali do upadku firmy i niszczyli środowisko. Siali spustoszenie w swoich firmach, a nawet w całych narodach. Tymczasem pod kierunkiem najlepszych liderów ludzie odnosili zwycięstwo nawet wtedy, gdy wydawało się to nieosiągalne".
Rabin i CEO to mądra i inspirująca książka, bardzo potrzebna w czasach powszechnego kryzysu przywództwa.
Dobrzy, silni przywódcy są bardzo potrzebni również w naszej branży. Mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej. -
Recenzja: dziennikpolski24.pl 2012-07-26Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To książka pokazująca, jak Boże przykazania przełożyć na zasady gwarantujące powodzenie w biznesie. Na przykład „Nie zabijaj" może pomóc w tzw. zarządzaniu gniewem; „Nie cudzołóż" uczy dotrzymywania słowa; „Pamiętaj, abyś dzień święty święcił", pozwala uczyć się trudnej sztuki odmawiania. Jak piszą autorzy, inspiracją dla powstania dzieła był zamach na WTC; dostrzegli kryzys przywództwa w Ameryce, która nie potrafiła zamachowi zapobiec. Nie bez kozery podtytuł tego brzmi: „Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku".
-
Recenzja: blog.krolartur.com 2012-07-16Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książki o przywództwie i podobnych miękkich umiejętnościach zdają się być pisane wg. jednego, powtarzalnego wzorca, zwłaszcza na zachodzie:
1) Wybierz temat, o którym chcesz pisać.
2) Wybierz swoje przekonania na ten temat, które chcesz zademonstrować. To, czy są podparte jakimiś badaniami, itp. jest zwykle bez znaczenia.
3) Zgromadź duży zestaw studiów przypadku, wybierz te, które potwierdzają Twoje wybrane tezy i dotyczą najbardziej znanych czytelnikowi firm. Odrzuć te, które nie wspierają Twoich tez. Jeśli masz jakieś naprawdę fajne studium przypadku, ale nie do końca pasuje ono do Twoich tez, to oczywiście żaden problem. Przytnij je nieco, nieco rozdmuchaj w innych miejscach, podkreśl to co ważne i wyjdzie, że rzecz, która stanowiła o 5% wyniku, będzie tak naprawdę tą najważniejszą. Przynajmniej w Twojej książce.
4) Dodaj kilka mniej lub bardziej przemyślanych ćwiczeń.
Voila! Masz podręcznik przywództwa, zarządzania, podejmowania decyzji, czy o czym tam innym chciałeś pisać.
Autorzy Rabina i CEO (tytułowi rabin – Raskin i CEO – Zweifel)poszli tu o krok dalej, mieszając powyższe ze starożydowskimi mądrościami, Torą i anegdotami rodem z tomiku „Najlepsze Dowcipy Żydowskie” (Za tydzień: „Najlepsze dowcipy o policjantach”!). Oczywiście, zgodnie z punktem 3, są one dobierane, cytowane i interpretowane ewidentnie dla wykazania wcześniej założonych tez.
Jakość tomiku opiera się więc na jakości wspomnianych tez n.t. przywództwa. Jakie one są? Cóż, mam mieszane uczucia. Jest tam nieco rzeczy, które mnie pozytywnie zaskoczyły (np. wskazanie na tak często pomijaną kwestię p.t. „lider musi brać odpowiedzialność”), było tam też kilka fajnych ćwiczeń. Prostych, ale faktycznie wartościowych. Niestety było też nieco poppsychologicznej papki i nieco gorszego materiału, ale ogólnie nie było aż tak źle. Zastanawia natomiast straszny subiektywizm autorów względem tego, co dobre, a co nie. Np. mocno zniechęcają pieniądze jako motywację dla działania , ale są jak najbardziej ok ze sławą jako taką motywacją, podając wręcz jako wzór w tym zakresie Alfreda Nobla. Nieco drażni też maniera pisania o sobie w trzeciej osobie jako o „rabinie” i „dyrektorze generalnym”. „Dyrektor generalny sam doświadczył takiej sytuacji, kiedy…” – brrrrr…
Podsumowując wszystko, jest to dość przeciętna książka. Ani świetna, ani specjalnie zła, zawiera nieco sensownych uwag, ale lepiej chyba zainwestować w podsumowanie, niż czytać ją całą. Autorzy prawdopodobnie wychwycili po prostu ciekawą niszę – menadżerów żydowskiego pochodzenia – i wycelowali w nią. A przy tym popełnili przyzwoitą, ale tylko przyzwoitą książkę. -
Recenzja: Magazyn Sukces Marcin Jędrzejczak, 2012-08-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Obecne czasy stawiają przed liderami biznesu coraz to nowe wyzwania. Kim więc powinien być współczesny przywódca, aby im sprostać Bezwzględnym cynikiem Takim, jak Michael 0'Leary, prezes Ryanair, który mówi bez ogródek, że „dostajesz to, za co płacisz, i ani krzty więcej" Czy może kimś, kto wiernie trzyma się zasad etyki Tak jak dobroduszny Herb Kelleher, współzałożyciel Southwest Airlines, który twierdzi, że „firma jest silniejsza, jeśli ją spaja miłość, a nie strach" Ku tej drugiej zasadzie skłaniają się rabin Aaron L. Raskin i dr Thomas D. Zweifel, były prezes Swiss Consulting Group. W swojej książce „Rabin i Ceo" próbują stworzyć nową koncepcję przywództwa. A robią to w nietypowy sposób: odczytują biblijne mądrości jako praktyczne wskazówki dla współczesnych liderów biznesu. Przede wszystkim, jak podkreślają, przywódca musi opuścić swój Egipt, czyli otworzyć się na nowe doświadczenia oraz wyzbyć się krótkowzrocznego i egocentrycznego myślenia. Równie interesująca jest interpretacja przykazań. Na przykład nakaz, aby święcić dzień święty, oznacza ustalanie i realizację priorytetów, a „Nie zabijaj"- zarządzanie emocjami i sytuacjami konfliktowymi. Nie ma tu więc taniej moralistyki. Raskin i Zweifel wychodzą bowiem z założenia, że „humanistyczne przywództwo przekłada się na dywidendy". I co istotne: swoje rozważania popierają przykładami wziętymi z realiów świata biznesu, co czyni lekturę jeszcze bardziej frapującą.
-
Recenzja: Personel Plus .Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy: dyrektor generalny Swiss Consulting Group, profesor przywództwa oraz dynamiczny przywódca żydowski, wspólnie osiągnęli efekt synergii i połączyli ponadczasową mądrość zawartą w 10 przykazaniach z najnowocześniejszą metodologią opracowaną na podstawie 25 lat doświadczeń w pracy coachingowej z przywódcami.
To niezwykłe połączenie tradycji z nowoczesnymi metodami zarządzania, które może się stać kompasem pomagającym nawigować po wzburzonych morzach gospodarki bez granic, internetu i zmieniających się rynków. Dzięki temu Czytelnik swobodnie dołączy do grona najlepszych biznesowych liderów, przyczyni się do kreowania innowacji, dokona rzeczy niemożliwych i zmobilizuje innych do osiągania przełomowych rezultatów. Publikacja, przesiąknięta duchem bogatej, starożytnej tradycji żydowskiej, dokonuje przełożenia ponadczasowych prawd bezpośrednio na realia współczesnego biznesu.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Rabbi and the CEO: The Ten Commandments for 21st Century Leaders
- Tłumaczenie:
- Magda Witkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3400-2, 9788324634002
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-03-23
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5025-5, 9788324650255
- Data wydania ebooka :
-
2012-05-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7843
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Zarządzanie projektami
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Narzędzie 1.1. Pięć mitów myślenia rozmytego (57)
- Narzędzie 1.2. Pięć typów władzy (59)
- Narzędzie 2.1. Sprawy niedokończone (89)
- Narzędzie 2.2. Współtworzenie wizji (92)
- Narzędzie 2.3. Przywracanie wizji w pięciu krokach (100)
- Narzędzie 3.1. Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej
w sześciu krokach (117)
- Narzędzie 3.2. Od narzekania do zobowiązania (124)
- Narzędzie 3.3. Teksty i podteksty (128)
- Narzędzie 4.1. Zarządzanie przez priorytety (147)
- Narzędzie 4.2. Odsiewanie (153)
- Narzędzie 5.1. Strata energii a przywództwo i nauka (162)
- Narzędzie 6.1. Problem z szefem (195)
- Narzędzie 6.2. Poszukiwania źródła gniewu (196)
- Narzędzie 6.3. Formalizacja zarządzania gniewem (203)
- Narzędzie 7.1. Cztery dylematy etyczne (225)
- Narzędzie 8.1. Model Raula Julii - inwestowanie z przyszłości (247)
- Narzędzie 9.1. Od cytryny do lemoniady w trzech krokach (271)
- Narzędzie 10.1. Teatr - odegranie roli drugiej strony (292)
- Narzędzie 10.2. Odczytywanie nastawienia drugiej osoby. Model cebuli (294)
- Dziesięć przykazań (Księga Wyjścia 20, 1 - 17) (309)
- Siedem uniwersalnych praw Noego (310)
- Trzynaście zasad wiary (310)
- Dalsza lektura (313)
- O autorach (319)
- Inne książki (321)
- Oferta dla liderów (323)
Przedmowa (15)
Dlaczego powstało Dziesięć Przykazań Lidera XXI wieku? (19)
Podziękowania (31)
Prolog. Samoocena lidera (35)
Przykazanie I. "Wyjście z Egiptu": przekraczanie granic (39)
Przykazanie II. "Nie będziesz miał bożków": autentyczna wizja (75)
Przykazanie III. "Nie mów na próżno": przewodzenie za pomocą języka (105)
Przykazanie IV. "Święć dzień święty": siła odmowy (131)
Przykazanie V. "Szanuj ojca i matkę": siła tkwiąca w uznaniu (157)
Przykazanie VI. "Nie zabijaj": zarządzanie gniewem (177)
Przykazanie VII. "Nie cudzołóż": dotrzymywanie danego słowa (207)
Przykazanie VIII. "Nie kradnij": wartość dawania w zamian (237)
Przykazanie IX. "Nie mów fałszywego świadectwa": od niepowodzeń do przełomu (255)
Przykazanie X. "Nie pożądaj": na ich miejscu (279)
Dodatek (309)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku Thomas D. Zweifel, Aaron L. Raskin (1)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)