Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
- Autorzy:
- Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 6
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
Zacznij programować już dziś!
To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!
- Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny
- Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
- Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania
- Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Przydatna wiedza matematyczna
- Zadania z rozwiązaniami
Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Wybrane bestsellery
-
Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są w...
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Jeśli planujesz rozpocząć naukę nowego języka, na pewno jesteś mocno zmotywowany. Początki bywają obiecujące, jednak w większości przypadków entuzjazm szybko znika. Okazuje się, że wykute na blachę słówka dziwnie łatwo ulatują z głowy, a gramatyka, mimo starań, pozostaje niezrozumiała. W efekcie ...
ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davisa Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zap...
Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
(24.05 zł najniższa cena z 30 dni)25.90 zł
37.00 zł(-30%) -
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady — i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoi...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Młodzi giganci programowania. Scratch Młodzi giganci programowania. Scratch
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
W książce 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku znajdziesz wiele ekscytujących sposobów, dzięki którym Twoje dziecko będzie mogło odkrywać świat wokół siebie. Dzięki ciekawym informacjom i przystępnym instrukcjom, które krok po kroku pozwolą Ci zmierzyć się z takimi d...
50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Inżynierowie to ludzie, którzy lubią wiedzieć, jak działają różne urządzenia. Ta książka pomoże Ci w uczynieniu pierwszego kroku na drodze do zdobycia umiejętności typowych dla prawdziwego inżyniera. Zacznij od zabawnych projektów, opartych na cyklu inżynierskim, aby szybko przejść do rozwiązywan...
Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku bogate źródło inspiracji! Książka jest efektem poszukiwań pomysłów na nowe niesamowite modele z klocków LEGO. Przedstawiają one obiekty ze świata Minecrafta. Dzięki tej książeczce poznasz tajniki projektowania i nauczysz się metod tworzenia wymyślnych konstrukcji. Szybko się przek...
Wirtualny świat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania Wirtualny świat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania
(16.18 zł najniższa cena z 30 dni)17.43 zł
24.90 zł(-30%)
O autorze książki
Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian WojciechowskiUrszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7488-1, 9788328374881
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-12-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7721-9, 9788328377219
- Data wydania ebooka:
-
2020-12-02
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 124474
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 22.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 25.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 53.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
Wstęp 7
Ważne informacje 8
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 9
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 11
Rozdział 3. Żółw w akcji 39
Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 58
Rozdział 5. Żółw budowniczy 64
Rozdział 6. Instrukcja Repeat 78
Rozdział 7. Funkcja Select Slot 84
Rozdział 8. Zmienne liczbowe 91
Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96
Rozdział 10. Liczby losowe 104
Rozdział 11. Prawda czy fałsz 109
Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 113
Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 120
Rozdział 14. Funkcja Detect 125
Rozdział 15. Instrukcja else if 131
Rozdział 16. Pętla while 137
Rozdział 17. Operatory logiczne 142
Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 147
Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 152
Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 160
Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 169
Rozdział 22. Funkcja Item Count 175
Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 179
Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186
Rozdział 25. Funkcja Compare 192
Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 198
Rozdział 27. Pętla for 201
Rozdział 28. Podsumowanie 205
Rozdział 29. Rozwiązania zadań 206
Twoja lista wykonanych zadań 229
Oceny i opinie klientów: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2019-08-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Z.,
Data dodania: 2019-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-08-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Beata,
Data dodania: 2019-07-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartłomiej,
Data dodania: 2019-09-30 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii