Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
- Autorzy:
- Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Przyszli inżynierowie i programiści na start!
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy.
Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
- Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
- Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta
- Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
- Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Elementy matematyki
- Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
- Zaawansowane zagadnienia
- Rozwiązanie każdego zadania
Nauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność!
Wybrane bestsellery
-
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Jeśli planujesz rozpocząć naukę nowego języka, na pewno jesteś mocno zmotywowany. Początki bywają obiecujące, jednak w większości przypadków entuzjazm szybko znika. Okazuje się, że wykute na blachę słówka dziwnie łatwo ulatują z głowy, a gramatyka, mimo starań, pozostaje niezrozumiała. W efekcie ...
ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davisa Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zap...
Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
(24.05 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady — i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoi...
-
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Młodzi giganci programowania. Scratch Młodzi giganci programowania. Scratch
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
W książce 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku znajdziesz wiele ekscytujących sposobów, dzięki którym Twoje dziecko będzie mogło odkrywać świat wokół siebie. Dzięki ciekawym informacjom i przystępnym instrukcjom, które krok po kroku pozwolą Ci zmierzyć się z takimi d...
50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Inżynierowie to ludzie, którzy lubią wiedzieć, jak działają różne urządzenia. Ta książka pomoże Ci w uczynieniu pierwszego kroku na drodze do zdobycia umiejętności typowych dla prawdziwego inżyniera. Zacznij od zabawnych projektów, opartych na cyklu inżynierskim, aby szybko przejść do rozwiązywan...
Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku bogate źródło inspiracji! Książka jest efektem poszukiwań pomysłów na nowe niesamowite modele z klocków LEGO. Przedstawiają one obiekty ze świata Minecrafta. Dzięki tej książeczce poznasz tajniki projektowania i nauczysz się metod tworzenia wymyślnych konstrukcji. Szybko się przek...
Wirtualny świat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania Wirtualny świat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania
(16.18 zł najniższa cena z 30 dni)16.18 zł
24.90 zł(-35%)
O autorze książki
Urszula Wiejak, Adrian WojciechowskiUrszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Signum-temporis.pl Agnieszka Paś
Komputrilo EDU to nowa seria książek dla najmłodszych adeptów programowania, stworzona przez firmę Komputrilo Akademia Komputerowa, jako wynik kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych w ramach działania organizacji. Komputrilo działa od 2015 roku i zdążyła już przeprowadzić szereg szkoleń z programowania dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Firma dotarła nie tylko do przedszkoli i szkół, ale również rozszerzyła swoją działalność na ośrodki kultury oraz Uniwersytety Trzeciego Wieku. Dzięki temu nie tylko najmłodsi mogą dowiedzieć się jak wykorzystywać nowoczesne technologie w połączeniu ze swoimi zainteresowaniami i pasją, ale również poznać tajniki działania komputera i internetu. Akademia działa już w kilku miastach na terenie całej Polski, znajdziecie ją w Szamotułach, Rokitnicy, Gdańsku, Poznaniu, Nowym Tomyślu, Mielcu, Dębicy, Kolbuszowej, Pruszkowie, Piastowie, Nadarzynie, Warszawie-na Bemowie. Wspólnie z wydawnictwem Helion, Komputrilo stworzyło publikacje, które świetnie nadają się już dla dzieci od lat 5. Na rynku pojawiły się właśnie aż 3 książki z serii: “Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę” (5+), czyli absolutny start dla każdego dziecka, które chcemy zarazić pasją informatyki, oraz dwa poziomy “Programowania z Minecraftem”, podstawowy (8+) oraz średnio zaawansowany (10+). Książka “Programowanie dla najmłodszych” to zbiór naprawdę prostych i krótkich projektów, nad którymi przedszkolaki będą pracować na tablecie, na przystępnych i kolorowych aplikacjach: Scratch Junior, Box Island, Lightbot Jr oraz Bit by Bit (można je szybko pobrać z App Store lub Google Play, nie wszystkie z nich są darmowe, jednak ich koszt nie powinien przekraczać 10 zł). Na początku każdego rozdziału, przed pobraniem programu i rozpoczęciem zabawy, można znaleźć świetny poradnik na co szczególnie zwrócić uwagę. Dzięki temu rodzice szybko będą mogli ocenić, czy stopień trudności projektu jest już odpowiedni dla ich dziecka. W książce przedstawiona jest część funkcji danej aplikacji i projekty wyczerpują tylko niektóre z ich możliwości, co daje również ogromne pole do dalszej nauki i realizowania własnych pomysłów. “Programowanie dla najmłodszych” to nie tylko zabawa z tabletem i nieskomplikowanymi apkami, ale także nauka zagadnień przydatnych do zrozumienia różnych języków programowania, elementów matematyki oraz rozwój kompetencji cyfrowych i myślenia analitycznego już w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. “Programowanie z Minecraftem” to dwie części przewodników dla dzieci w wieku szkolnym. Książki uczą programowania w języku Lua, języku skryptowym pierwotnie zaprojektowanym dla rozszerzenia funkcjonalności różnych aplikacji, jednak obecnie często używanym jako samodzielny język. Jak sam tytuł wskazuje, do pracy potrzebne będzie konto Minecraft oraz zapał do nauki programowania, gdyż z każdym projektem będą pojawiać się coraz bardziej zaawansowane zagadnienia. Część podstawowa przedstawia wszystkie kluczowe elementy, które powtarzają się w innych językach programowania. Podczas realizowania projektów i programowania żółwia budowniczego, dzieci nauczą się czym są funkcje, instrukcje, zmienne liczbowe i tekstowe, wartości true i false, pętle oraz operatory logiczne. Po ukończeniu pierwszego poziomu programowania z grą Minecraft i znając wszystkie uniwersalne pojęcia, warto sięgnąć po część średnio zaawansowaną, w której znajdują się bardziej skomplikowane projekty. Poza edytorem wizualnym, z którego korzysta się w pierwszej części, tym razem dzieci będą uczyć się obsługi edytora tekstowego, który daje o wiele więcej możliwości. Wykorzystując już zdobytą wiedzę warto przejść do coraz bardziej złożonych zadań i szlifować swoje umiejętności. Seria Komputrilo EDU nawiązuje do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki i jest idealna na start nauki programowania wraz z początkiem nowego roku szkolnego.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5707-5, 9788328357075
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-08-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6142-3, 9788328361423
- Data wydania ebooka:
-
2019-08-06
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 88039
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 59.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 29.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 61.9MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
- Podstawowe pojęcia w programowaniu 14
- Zakup i instalacja gry Minecraft 15
- Pobieranie narzędzia Forge 22
- Instalacja ComputerCraftEdu 24
- Pierwsze uruchomienie gry Minecraft 27
- Tworzenie świata w trybie kreatywnym 29
- Poruszanie się 31
- Poznaj żółwie 32
- Edytor tekstowy 39
- Funkcja turtle.forward() 40
- Funkcja turtle.back() i żółw podpowiadacz 43
- Funkcje turtle.up() i turtle.down() 46
- Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight() 49
- Funkcja turtle.dig() 53
- Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown() 58
- Ekwipunek żółwia 63
- Funkcja turtle.place() 66
- Funkcja turtle.placeDown() 70
- Funkcja turtle.placeUp() 71
- Funkcja turtle.select() 78
- Komentarze 84
- Instrukcja Repeat (edytor wizualny) 87
- Pętla for 89
- Funkcja turtleedu.say() 99
- Zmienne 102
- Zmienne liczbowe 102
- Zmiana wartości 103
- Zmienne mogą też być napisami 110
- Zmienne w pętli for 112
- Prawda czy fałsz 116
- Operatory porównania 119
- Instrukcja warunkowa if 127
- Liczby losowe 133
- Funkcja math.random() 133
- Instrukcja else 138
- Instrukcja elseif 144
- Operatory logiczne 151
- Operator logiczny and 151
- Operator logiczny or 153
- Operator logiczny not 155
- Funkcja turtleedu.checkRedstone() 163
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp() 167
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown() 168
- Funkcje turtleedu.setRedstone() 172
- Programy działające w nieskończoność 188
- Funkcja turtle.detect() 191
- Pozostałe funkcje turtle.detect() 196
- Funkcja turtleedu.inspect() 198
- Pozostałe funkcje turtleedu.inspect() 201
- Funkcja turtle.getItemCount() 205
- Funkcja os.sleep() 211
- Funkcja turtleedu.getItemName() 215
- Funkcja turtle.transferTo() 221
- Funkcja turtle.drop() 224
- Funkcja turtle.suck() 228
Wstęp 9
Ważne informacje 11
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 13
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 15
Rozdział 3. Żółw w akcji 27
Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu 37
Rozdział 5 Kopanie 53
Rozdział 6. Żółw budowniczy 63
Rozdział 7. Zmiana slotów i komentarze 77
Rozdział 8. Powtarzanie 87
Rozdział 9. Żółw na czacie i zmienne 99
Rozdział 10. Instrukcje warunkowe 119
Rozdział 11. Czerwony proszek 161
Rozdział 12. Pętla while 183
Rozdział 13. Wykrywanie bloków 191
Rozdział 14. Zliczanie przedmiotów 205
Rozdział 15. Żółw z zegarkiem 211
Rozdział 16. Jaki to przedmiot? 215
Rozdział 17. Żółw tragarz 221
Rozdział 18. Podsumowanie 233
Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań 235
Twoja lista wykonanych zadań 267
Helion - inne książki
-
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowani...
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(77.35 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą rozpocząć karierę inżyniera oprogramowania. Znajdziesz w niej wiele cennych informacji, które zazwyczaj nie są uwzględniane w programach nauczania informatyki na poziomie studiów inżynierskich czy licencjackich, dowiesz się też, czego możesz się spodzi...
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób chcących zrozumieć działanie łańcucha bloków i rozważających praktyczne zastosowanie tej technologii. Skorzystają z niej i menedżerowie, i specjaliści IT. Omówiono tu ewolucję blockchaina i najróżniejsze sposoby jego użycia — przy czym to wyjaśnienie wy...
Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
zofia,
Data dodania: 2019-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2019-08-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-08-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-07-02 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii