JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
- Autorzy:
- Chris Minnick, Eva Holland
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 302
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
15 zabawnych projektów programistycznych!
- Zbuduj animowanego robota
- Stwórz fajne gry
- Zrób stronę internetową
- Naucz się programować
Naucz się programować i buduj fajne rzeczy!
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół!
- Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem
- Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi
- Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe
Chris Minnick i Eva Holland to doświadczeni programiści rozwiązań internetowych, prowadzący szkolenia z zakresu technologii, a także autorzy książki Podstawy programowania dla młodych bystrzaków. Wspólnie stworzyli WatzThis?, firmę skupioną na szkoleniach i kursach programowania.
Wybrane bestsellery
-
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(17.94 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davisa Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zap...
Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
(24.05 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są w...
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda świat Minecrafta i czy warto zwiedzić go dokładniej, najłatwiej będzie zacząć od tej książki. Znajdziesz tu wszystkie informacje pozwalające sprawnie zainstalować grę i rozpocząć rozgrywkę. A gdy już nieco oswoisz się z kwadratowym światem i panującymi w nim zas...
Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II
(20.93 zł najniższa cena z 30 dni)19.43 zł
29.90 zł(-35%) -
Jeśli planujesz rozpocząć naukę nowego języka, na pewno jesteś mocno zmotywowany. Początki bywają obiecujące, jednak w większości przypadków entuzjazm szybko znika. Okazuje się, że wykute na blachę słówka dziwnie łatwo ulatują z głowy, a gramatyka, mimo starań, pozostaje niezrozumiała. W efekcie ...
ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Młodzi giganci programowania. Scratch Młodzi giganci programowania. Scratch
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
W książce 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku znajdziesz wiele ekscytujących sposobów, dzięki którym Twoje dziecko będzie mogło odkrywać świat wokół siebie. Dzięki ciekawym informacjom i przystępnym instrukcjom, które krok po kroku pozwolą Ci zmierzyć się z takimi d...
50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku
(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Inżynierowie to ludzie, którzy lubią wiedzieć, jak działają różne urządzenia. Ta książka pomoże Ci w uczynieniu pierwszego kroku na drodze do zdobycia umiejętności typowych dla prawdziwego inżyniera. Zacznij od zabawnych projektów, opartych na cyklu inżynierskim, aby szybko przejść do rozwiązywan...
Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
(17.94 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- JavaScript For Kids For Dummies (For Dummies (Computers))
- Tłumaczenie:
- Jakub Kwaśniewski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6031-0, 9788328360310
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-01-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6032-7, 9788328360327
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-21
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 98077
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 22.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
- Czym jest programowanie? 24
- Rozmowa z komputerem 24
- Wybór języka 26
- Czym jest JavaScript? 27
- Przygotuj swoją przeglądarkę 29
- Otwieranie narzędzi dla deweloperów 30
- Poznajemy konsolę JavaScriptu 32
- Uruchamianie pierwszych poleceń 32
- Zabawa z matematyką 34
- Dokładne precyzowanie intencji 36
- Wydawanie instrukcji 37
- Przestrzeganie zasad 38
- Użycie tekstu w napisach 38
- Użycie tekstu w kodzie 41
- Zwracanie uwagi na znaki niedrukowane 41
- Komentowanie 42
- Panowanie nad zmiennymi 46
- Tworzenie zmiennych 46
- Przechowywanie danych w zmiennych 47
- Typy danych 49
- Napisy 49
- Liczby 51
- Typ logiczny 51
- Wprowadzanie danych wejściowych 52
- Przechowywanie wprowadzonych danych 53
- Odpowiadanie na dane wejściowe 53
- Użycie polecenia alert() 53
- Użycie polecenia document.write() 55
- Łączenie wejścia i wyjścia 56
- Wprowadzenie do JSFiddle 60
- Wyświetlanie naszych projektów 61
- Zabawa z projektami 62
- Majsterkowanie z CSS 62
- Majsterkowanie z HTML-em 67
- Majsterkowanie z JavaScriptem 68
- Tworzenie konta JSFiddle 69
- Dzielenie się swoim projektem 70
- Zapisywanie swojej aplikacji 71
- Pisanie w HTML-u 76
- Tekst bez HTML-a 76
- Użycie HTML-a - znaczniki ponad wszystko 76
- Podstawowa struktura strony internetowej 78
- Tworzenie pierwszej strony internetowej 79
- Poznaj elementy HTML-a 80
- Dodawanie atrybutów do elementów 83
- Zmienianie HTML-a przy użyciu JavaScriptu 84
- Wybieranie elementów przy użyciu getElementById 85
- Pobieranie wnętrza elementu przy użyciu innerHTML 85
- Sprawdźmy to: zmiana listy 86
- Poznaj Douglasa - javascriptowego robota 90
- Podstawy CSS 90
- Selektory CSS 91
- Deklaracje CSS 92
- Właściwości CSS nadają styl 92
- Użycie kolorów w CSS 94
- Zmiana rozmiaru elementów w CSS 95
- Zrozumienie kaskadowości 98
- Umiejscowienie elementów w CSS 98
- Skonfiguruj swojego javascriptowego robota! 99
- Zmiana CSS przy użyciu JavaScriptu 102
- Zmieniamy Douglasa przy użyciu JavaScriptu 103
- Eksperymenty na Douglasie 104
- Roztańcz Douglasa! 105
- Obsługa zdarzeń 106
- Tworzenie słuchacza zdarzeń 108
- Tworzenie animacji w JavaScripcie 110
- Animowanie kolejnego elementu 111
- Dodanie drugiej funkcji animacji 112
- Poznajemy operandy 118
- Pracujemy z obiektami 121
- Konfigurujemy auto marzeń 122
- Przedstawiamy Superkalkulator 128
- Forkujemy Superkalkulator 128
- Używamy Superkalkulatora 129
- Superkalkulacje z napisami i operatorami arytmetycznymi 131
- Superkalkulacje z operatorami porównania 133
- Sztuczki w Superkalkulatorze 137
- Tworzenie zmiennej historii 140
- Tworzenie gry słownej 140
- Pisanie kodu HTML-a 142
- Dodanie grze słownej stylu 144
- Pisanie kodu JavaScriptu 146
- Wykańczanie programu 148
- Czym są tablice? 156
- Tworzenie i dostęp do tablic 157
- Przechowywanie różnych typów danych 157
- Pobieranie wartości z tablicy 157
- Używanie zmiennych w tablicy 157
- Zmiana wartości elementów tablicy 158
- Praca z metodami tablicy 159
- Praca z tablicami 159
- toString() i valueOf() 160
- concat() 161
- indexOf() 162
- join() 162
- lastIndexOf() 163
- pop() 164
- push() 164
- reverse() 165
- shift() i unshift() 166
- slice() 166
- sort() 167
- splice() 167
- Zrozumienie funkcji 170
- Funkcje wbudowane 170
- Własne funkcje 170
- Poznanie składników funkcji 171
- Definiowanie funkcji 171
- Nagłówek funkcji 172
- Wypełnianie ciała funkcji 172
- Wywołanie funkcji 172
- Definiowanie parametrów 172
- Przekazywanie argumentów 173
- Zwracanie wartości 173
- Budujemy "Pociąg do funkcji" 174
- Zwiedzanie HTML-a 175
- Przechadzka po CSS 175
- Pisanie kodu JavaScriptu "Pociągu do funkcji" 176
- Twoja kolej: przedłużanie torów 180
- Przedstawienie programu "Lista życzeń" 182
- Rzut oka na kompletny program 182
- Forkujemy kod 183
- Pisanie kodu HTML-a 184
- Pisanie kodu JavaScriptu 186
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń 186
- Deklaracje zmiennych globalnych 187
- Pisanie funkcji 188
- Otwieranie okienka dialogowego do druku 196
- Ulepszanie listy życzeń 197
- Logika boolowska 202
- Równość 202
- Różność 202
- Większość i mniejszość 202
- Większy niż lub równy i mniejszy niż lub równy 202
- Nie większy niż i nie mniejszy niż 203
- Poznajemy instrukcję if...else 204
- Zmienne bez operatorów 205
- Łączenie porównań przy użyciu operatorów logicznych 206
- Odświeżamy javascriptową pizzerię 207
- Uruchomienie aplikacji 207
- Forkowanie kodu 207
- Planowanie udoskonaleń 208
- Dodanie nowej opcji do menu 208
- Dostawa do innych miast 210
- Wyświetlenie opłaty za dowóz 211
- Zaprogramowanie oferty urodzinowej 212
- Pisanie instrukcji switch 218
- Budowanie "Kalendarza aktywności" 219
- Używanie "Kalendarza aktywności" 220
- Forkowanie "Kalendarza aktywności" 221
- Używanie obiektu Date 221
- Budowanie "Kalendarza aktywności" 224
- Planowanie historii 230
- Tworzenie schematu blokowego 230
- Pisanie historii 230
- Granie w grę 231
- Forkowanie kodu 232
- Przejście przez kod HTML-a i CSS 232
- Chowanie elementów przy użyciu display: none 234
- Patrzymy (lub nie) na części historii 235
- Pisanie kodu JavaScriptu "Misji ratunkowej!" 236
- Tworzenie skrótów do elementów 237
- Tworzenie pustej tablicy 237
- Tworzenie procedury obsługi zdarzeń 238
- Wywołanie funkcji zadajPytanie() 238
- Pisanie funkcji 239
- Pisanie funkcji kontynuujHistorie() 242
- Pisanie funkcji koniec() 246
- Przedstawiamy pętlę for 252
- Trzy części pętli for 252
- Pisanie i używanie pętli for 253
- Losowa prognoza pogody 254
- Użycie Math.random() 254
- Pisanie aplikacji 256
- Inspekcja wyników 259
- Dodanie stylów do aplikacji 260
- Pisanie pętli while 264
- Wykonanie pętli konkretną liczbę razy 264
- Odliczanie przy użyciu pętli while 265
- Przechodzenie przez tablicę przy użyciu pętli while 265
- Piszemy "Grę w lunch" 266
- Forkowanie kodu 266
- Pisanie funkcji kupLunche() 267
- Sprawdzamy działanie 269
- Przenosiny na Twoją własną stronę 269
- Zrozumienie hostingu 270
- Zaczynamy zabawę z cba.pl 270
- Najpierw gramy 276
- Lekcja biznesu 277
- Wypracowanie zysku 278
- Zrozumienie potrzeb klienta 278
- Zrozumienie matematyki 278
- Powiązanie sprzedaży, temperatury i ceny 279
- Budujemy grę 281
- Forkujemy kod 282
- Piszemy JavaScript 282
- Tworzymy zmienne globalne 282
- Generujemy pogodę 284
- Otwieramy stoisko 287
- Resetowanie programu 289
- Wyświetlanie raportu 290
- Kończenie i testowanie programu 291
- Ulepszanie stoiska z lemoniadą 295
O autorach 15
Podziękowania od autorów 15
Wprowadzenie 17
CZĘŚĆ I: CZYM JEST JAVASCRIPT? ALERT! JAVASCRIPT JEST CZYMŚ ŚWIETNYM! 21
Rozdział 1: Programowanie internetu 23
Rozdział 2: Zrozumienie składni 35
Rozdział 3: Odbieranie i zwracanie danych 45
Rozdział 4: Majsterkowanie z aplikacjami internetowymi 59
CZĘŚĆ II: ANIMOWANIE INTERNETU 73
Rozdział 5: JavaScript i HTML 75
Rozdział 6: JavaScript i CSS 89
Rozdział 7: Budowa animowanego robota 101
CZĘŚĆ III: POZNAWANIE OPERACJI 115
Rozdział 8: Budujemy auto marzeń, używając operandów 117
Rozdział 9: Składanie wszystkiego razem przy użyciu operatorów 127
Rozdział 10: Tworzenie javascriptowej gry słownej 139
CZĘŚĆ IV: TABLICE I FUNKCJE 153
Rozdział 11: Tworzenie i zmienianie tablic 155
Rozdział 12: Dodawanie funkcji 169
Rozdział 13: Tworzenie programu listy życzeń 181
CZĘŚĆ V: WOLNOŚĆ WYBORU 199
Rozdział 14: Podejmowanie decyzji przy użyciu instrukcji if...else 201
Rozdział 15: Wykorzystanie instrukcji switch 217
Rozdział 16: Napisz swoją własną historię 229
CZĘŚĆ VI: PĘTLE 249
Rozdział 17: Pętla for 251
Rozdział 18: Użycie pętli while 263
Rozdział 19: Budowanie stoiska z lemoniadą 275
Skorowidz 297
Dla bystrzaków - inne książki
-
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowoln...
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
(55.30 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Podstawowe reguły analizy technicznej umożliwiają mądrym traderom interpretowanie informacji z rynku w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji. W czwartym wydaniu tej książki zawodowa analityczka i prognostyczka rynku wyjaśni Ci, jak samodzielnie stosować te reguły, bez potrzeby polegania na e...(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. ...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać — ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientó...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Programowanie neurolingwistyczne pozwala zrozumieć, co naprawdę motywuje nas do działania, jak myślimy, jak czujemy i jak rozumiemy to, co zachodzi wokół nas. Ta książka przystępnie wyjaśnia podstawy NLP i przedstawia praktyczne pomysły zastosowania go w życiu codziennym, aby rozwiązywać problemy...(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli konce...(26.95 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Każda generacja — czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi — przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe boga...
Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem? Jak państwo może wpływać na poziom zatrudnienia oraz wzrost wynagrodzeń? Jak chronić środowi...(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: JavaScript dla dzieci dla bystrzaków Chris Minnick, Eva Holland (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Marcin,
Data dodania: 2020-04-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem