Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione
- Autorzy:
- Bartosz Danowski, Michał Makaruk
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 63
- Stron:
- 432
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III
Bartosz Danowski, Michał Makaruk
Opis książki: Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione
- Jak wyszukiwarki indeksują strony WWW?
- Co wpływa na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania?
- W jaki sposób reklamować stronę w sieci?
- Jak sprawdzać skuteczność pozycjonowania?
Współczesny internet to już nie tylko źródło informacji. To także ogromny pasaż handlowy, narzędzie marketingowe i nośnik reklamowy. Na milionach witryn WWW każdy może znaleźć dla siebie coś interesującego. Co sprawia, że wśród tak wielu stron internetowych niektóre odwiedzane są niezwykle często, a inne sporadycznie? Czynników jest wiele, ale jednym z najistotniejszych jest pozycja w wynikach wyszukiwania. Krążący po sieci żart: "Jeśli czegoś nie ma w Google, to nie ma tego wcale" doskonale oddaje istotę sprawy -- wskazuje, jak ważne jest wysokie miejsce w wyszukiwarkach. Co zrobić, aby nasza strona WWW pojawiała się na odpowiedniej pozycji?
Czytając książkę "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione", dowiesz się, w jaki sposób wpływać na "sposób widzenia" Twojej strony WWW przez wyszukiwarki. Nauczysz się tworzyć i modyfikować kod HTML tak, aby mechanizmy indeksujące prawidłowo rozpoznawały słowa kluczowe, poznasz metody zwiększania ruchu na stronie oraz systemy wymiany łączy. Przeczytasz o tym, jak odbywa się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak pozyskiwać i analizować statystyki ruchu na stronie oraz jak wykorzystać działające w internecie mechanizmy reklamowe.
- Metody zarabiania na stronie WWW
- Zasada działania wyszukiwarki internetowej
- Projektowanie mechanizmów nawigacyjnych
- Dobór fraz i słów kluczowych
- Wykorzystanie hiperłączy
- Wybór domeny
- Systemy wymiany łączy
- Mechanizmy indeksacji witryny w wyszukiwarkach
- Śledzenie ruchu na stronie
- Reklama w wyszukiwarkach
Zobacz swoją stronę na pierwszym miejscu w wyszukiwarce!
O autorze książki
Bartosz Danowski, Michał Makaruk
Bartosz Danowski — 47-latek, autor licznych książek informatycznych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, rzeczoznawca Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz ekspert urzędu marszałkowskiego do spraw oceny wniosków unijnych sektora IT. Pisze z myślą o Czytelnikach, stara się, aby przekaz w jego książkach był prosty i zrozumiały dla każdego odbiorcy.
Bartosz Danowski, Michał Makaruk - pozostałe książki
-
Statystyki pokazują, że Polacy systematycznie — choć powoli i nie bez problemów — bogacą się i zaczynają gromadzić konkretne oszczędności. Sympatyczna suma na koncie w banku to świetna sprawa, tyle że przy aktualnych, niskich stopach procentowych ta forma oszczędzania, mówiąc najdelik...
Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie. Wydanie II zaktualizowane Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie. Wydanie II zaktualizowane
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Ten krótki i praktyczny poradnik to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zamienić posiadane metry kwadratowe na pełne konto w banku. Wbrew pozorom sprawa nie jest taka prosta. Nie wystarczy opublikować ogłoszenia w gazecie i czekać na telefony. Rynek nieruchomości — czy to użytkowych, ...
Jak korzystnie sprzedać mieszkanie, dom, działkę lub inną nieruchomość. Poradnik praktyków Jak korzystnie sprzedać mieszkanie, dom, działkę lub inną nieruchomość. Poradnik praktyków
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Po wielu latach pomieszkiwania u rodziców, tułania się po wynajętych lokalach albo rezydowania w ciasnym metrażu nadszedł ten moment. Kupujesz coś własnego! Coś większego! Mieszkanie! Dom! Działkę, na której ten dom powstanie! Decyzja zapadła, teraz nadchodzi czas realizacji. Wbrew pozorom sprawa...
Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Książki elektroniczne konsekwentnie zdobywają dziś serca i umysły milionów czytelników na całym świecie, choć początkowo całe rzesze czarnowidzów wróżyły im szybkie zniknięcie. Jednak przetrwały i nic w tym dziwnego — są zwykle tańsze od swoich papierowych odpowiedników, nie zajmują miejsca...
E-booki. Poradnik dla początkujących e-czytelników E-booki. Poradnik dla początkujących e-czytelników
(9.95 zł najniższa cena z 30 dni)9.95 zł
19.90 zł(-50%) -
Wbrew pozorom i popularnym mitom to nie jest łatwy biznes. Inwestowanie oszczędności w mieszkania na wynajem to świetny pomysł na zabezpieczenie swojej finansowej przyszłości, ale jego realizacja rzadko bywa tak bezproblemowa, jak mogłoby się wydawać. Przede wszystkim to nie jest coś dla teoretyk...
Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda świat Minecrafta i czy warto zwiedzić go dokładniej, najłatwiej będzie zacząć od tej książki. Znajdziesz tu wszystkie informacje pozwalające sprawnie zainstalować grę i rozpocząć rozgrywkę. A gdy już nieco oswoisz się z kwadratowym światem i panującymi w nim zas...
Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II
(17.94 zł najniższa cena z 30 dni)19.43 zł
29.90 zł(-35%) -
Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, ja...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Jeśli Twoi uczniowie też uwielbiają tę grę, możesz podsunąć im fantastyczny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Niezależnie od tego, czy chcesz przekazać im wiedzę z matematyki, techniki, polskiego czy biologii, Minecraft wraz rozszerzeniami dostępnymi w internecie z pewnością Ci w ty...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać...(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)
18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Na szczęście na rynku jest już książka „Komputer. Rozwiązywanie problemów dla seniorów”, która bez zbędnej teorii i nadmiaru informatycznego żargonu pomoże Ci radzić sobie z większością kłopotów napotykanych w codziennej praktyce korzystania z komputera. Znajdziesz w niej opis typowyc...(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)
18.50 zł
37.00 zł(-50%)
Ebooka "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: blurppp.com 2011-04-08
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaOd czasu gdy zacząłem używać wyszukiwarki Google interesowało mnie dlaczego kolejność wyświetlania wyników jest właśnie taka. Z czasem moje zainteresowanie wzrosło, przecież pisze bloga, moja firma ma witrynę internetową. Zależy mi na tym by to właśnie prowadzone przeze mnie strony znajdywały się odpowiednio wysoko na liście wyników. Przecież właśnie tak generuje się ruch, który potem można spróbować przekuć na pieniądze, jeżeli nie w wypadku bloga, który jest raczej działaniem hobbystycznym, to na pewno w mojej witrynie firmowej. Kiedy właśnie wyszukiwarki zapytałem jak to zrobić trafiłem na dwa tajemnicze określenia – pozycjonowanie i optymalizacja. Niestety w sieci nie znajdywałem wystarczającej informacji. Wyposażony w wiedzę o dwóch tajemniczych pojęciach wybrałem się do księgarni. Na półeczce odnalazłem książkę o zachęcającym tytule „Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione”. Książka już miała wylądować w moim koszyku kiedy zwróciłem uwagę na autorów Bartosz Danowski i Michał Makaruk czyli Polacy. Powszechnie wiadomo że nasi rodacy nie potrafią pisać popularnie o technice, najlepsze pozycje są prawie zawsze przedrukami międzynarodowych bestsellerów. Postanowiłem jednak dąć autorom szanse i książkę przynajmniej przewertować. Pierwszy kontakt wypadł na tyle pozytywnie, że postanowiłem wydać 59 zł. Zaważył język. Autorzy zwracają się wprost do czytelnika. Zwroty w rodzaju „ wpisz tu 7”, „kliknij przycisk dalej” są na pożarku dziennym. Do tego mamy do czynienia z żywym językiem a nie z akademickim wykładem. Drugą cechą jest przejrzysty układ, sporo ilustracji i tak zwane ramki czyli wyraźnie zaznaczone naprawdę istotne informacje.
Co do treści to moim zdaniem w książce można wydzielić 3 grupy zagadnień. Dwie z nich powinien znać każdy kto w sieci cokolwiek publikuje. Informacja zawarta w rozdziałach 1-5 to zasób wiedzy niezbędnej. O tym jak likować, jak opisywać zdjęcia, co wpływa na naszą pozycję czym jest page rank i przede wszystkim samej zasadzie oddawania głosów przez strony na inne strony czyli o cechach soczystego linku. Dowiemy się również o tym jak umieszczać w tekście słowa kluczowe. W skrócie pierwsze rozdziały nauczą nas jak budować własną stronę w sposób przyjazny dla wyszukiwarek.
Rozdziały 6,7 i 8 to już wiedza dla osób które chcą na poważnie zając się problematyką SEO czyli właśnie walką o wysoką pozycje na liście wyników. Dowiemy się jak zbudować podstawowe narzędzie pozycjonera czyli zaplecze. Dalej autorzy prowadzą nas przez ogólnodostępne systemy wymiany linków. Mówią o ich wadach i zaletach oraz dodają coś w rodzaju instrukcji użytkownika i to dla każdego z najpopularniejszego z tych serwisów. Nie zapominają również o takich drobiazgach jak plik konfiguracyjny dla robota indeksującego czy mapa witryny
Rozdziały 9 i 10 to coś dla ludzi o mocnych nerwach. Czyli tak zwane SEO spod czarnego kapelusza czyli nie etyczne zagrywki i sztuczki. Opisują je, ostrzegają nas również jakie konsekwencje mogą nas spotkać jeżeli zostaniemy na nich złapani. Radzą też jak w razie czego z tymi przykrymi konsekwencjami sobie poradzić.
Zaś rozdział 11 to nauka mierzenia rezultatów naszej pracy. Jak sprawdzić czy nasze działania są na pewno prawidłowe i czy przynoszą właściwy rezultat. Z kolei rozdział 12 to nauka posługiwania się płatnymi formami reklamy w wyszukiwarkach. Czyli znowu coś dla ludzi którzy problematyką stron www zajmują się zawodowo.
Wypada więc zapytać dla kogo jest ta książka, odpowiedź brzmi dla wszystkich którzy chca być świadomymi twórcami treści www. Oczywiście dla wielu z nas część zawartych w tej publikacji informacji będzie nadmiarowa w stosunku do potrzeb, a może się mylę, może kiedy kiedyś trafie na precla to dzięki tej książce będę wiedział że wcale nie chodzi o coś co można zjeść. Na początku napisałem że są tu 3 grupy zagadnień, budowa stron i jej optymalizacja to wiedza potrzebna każdemu. Zaplecze i zarządzanie nim to raczej treść dla zawodowców, podobnie jak opis praktyk nieetycznych. Z kolei umiejętność posługiwania się darmowymi i ogólnodostępnymi narzędziami analitycznymi to znowu wiedza przydatna każdemu kto posiada własny serwis www, choć byłby to najprostszy z blogów. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że wydawca wspólnie z autorami przygotują również pozycję „ligth” tego wydawnictwa adresowaną do szerszego kręgu odbiorców, bo ta choć naprawdę znakomita zawiera nadmiar wiedzy z punku widzenia szarego internauty. -
Recenzja: Gazeta MSP
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaWspółczesny internet to już nie tylko źródło informacji. To także ogromny pasaż handlowy, narzędzie marketingowe i nośnik reklamowy. Co sprawia, że wśród tak wielu stron internetowych niektóre odwiedzane są niezwykle często, a inne sporadycznie? Czynników jest wiele, ale jednym z najistotniejszych jest pozycja w wynikach wyszukiwania. Krążący po sieci żart: Jeśli czegoś nie ma w Google, to nie ma tego wcale, doskonale oddaje istotę sprawy. Co zatem zrobić, aby nasza strona WWW pojawiała się na odpowiedniej pozycji? Książka to doskonały przewodnik po technikach promocji witryny internetowej. Dowiesz się z niej, jak wyszukiwarki indeksują strony WWW, co wpływa na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania, w jaki sposób reklamować stronę w sieci czy jak sprawdzać skuteczność pozycjonowania.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 08/2009
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaKsiążka radzi, jak skonstruować witrynę internetową, by spełnić oczekiwania projektanta i odbiorcy. Wyjaśnia, jak działają wyszukiwarki, jak wykorzystując ich mechanizmy, osiągnąć wysoką pozycję strony i jak ją poprawić, posługując się systemami statystyk, a także na czym polega proces dodawania strony do bazy wyszukiwarki. Analizuje, kiedy podczas pozycjonowania postępowanie jest etyczne, a kiedy nieetyczne. Podkreśla wagę poziomu merytorycznego przekazywanych informacji, jej czytelności przejawiającej się w przemyślanym układzie i systemie nawigacji. Zwraca uwagę na odpowiedni dobór fraz, słów kluczowych i linków. Mówi o sposobach prowadzenia reklamy w wyszukiwarkach oraz budowy i zarządzania kampanią reklamową. Książka jest skierowana zarówno do osób początkujących, jak i specjalistów od pozycjonowania stron.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1936-4, 8324619364
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-16
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 4598
Spis treści książki
- Krótka prezentacja popularnych wyszukiwarek (9)
- Wyszukiwanie danych (11)
- Przeszukiwanie grup dyskusyjnych (26)
- Wyszukiwanie plików graficznych (26)
- Przeszukiwanie katalogów stron (30)
- Zapytania i operatory (31)
- W jaki sposób działa wyszukiwarka (37)
- W jaki sposób wyszukiwarka zarabia (38)
- Budowa wizerunku (43)
- Potencjalny wzrost liczby odwiedzin (44)
- Potencjalny wzrost zysków z prowadzonej strony (45)
- Sprzedaż (46)
- Powierzchnia reklamowa (47)
- Reklama kontekstowa (47)
- Programy partnerskie (60)
- Wysoki poziom zawartości merytorycznej (61)
- Czytelność kodu strony (64)
- Przemyślany układ i system nawigacji (66)
- Menu nawigacyjne i rozplanowanie elementów strony głównej (68)
- Menu nawigacyjne i rozplanowanie elementów podstrony (75)
- Nazewnictwo stosowane w menu (76)
- Szata graficzna (80)
- Dobór słów (85)
- Myśl jak potencjalny gość, a nie jak właściciel strony (85)
- Skorzystaj z rankingów najczęściej wyszukiwanych haseł (86)
- Ocena stopnia trudności oraz konkurencyjności i opłacalności danej frazy
- analiza konkurencji (100)
- Odnośniki prowadzące do strony (102)
- Wiek domeny (107)
- Optymalizacja stron konkurencyjnych (108)
- Konkurencja reklamodawców (109)
- Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (109)
- Nasycenie strony słowami kluczowymi (111)
- Stosuj nagłówki (112)
- Słowa kluczowe w tekście i wyróżnienia (113)
- Opisy odsyłaczy (114)
- Umieść słowa i frazy w znacznikach meta (115)
- Zadbaj o tytuł każdej strony (115)
- Stosuj atrybuty alt i title (116)
- Linki przychodzące (121)
- Różne domeny (122)
- Różne IP (122)
- Opis odnośnika (124)
- Odsyłacze graficzne (127)
- Odsyłacze z przekierowaniem (127)
- Linki w JavaScripcie (129)
- Przyrost linków wraz z upływem czasu (131)
- Linki z systemów wymiany linków (133)
- Linki wychodzące (134)
- Linki zewnętrzne (134)
- Linki wewnętrzne (137)
- PageRank (137)
- Wybór domeny (142)
- Własna domena (143)
- Wybór rejestratora (144)
- Pozyskiwanie starych domen (145)
- Wybór hostingu (148)
- Zaplecze tematyczne (149)
- Katalogi stron (149)
- Presell Pages (151)
- Scuttle (157)
- Budowa zaplecza w oparciu o kanały RSS (158)
- Fora internetowe (159)
- Galerie zdjęć (160)
- Strony z filmami wideo (160)
- Budowa zaplecza pod systemy wymiany linków (161)
- Gotowce (163)
- Łańcuch Markowa (164)
- Pozycjonowanie zaplecza (164)
- Linkowanie (165)
- e-WebLink.com (168)
- Rejestracja i konfiguracja (168)
- Użytkowanie (172)
- Dodatkowe możliwości (177)
- STATLINK.pl (179)
- Rejestracja i konfiguracja (179)
- Użytkowanie (183)
- Dodatkowe możliwości (187)
- SeoDopalacz.pl (187)
- Rejestracja i konfiguracja (188)
- Użytkowanie (193)
- Dodatkowe możliwości (196)
- Pozostałe systemy wymiany linków (197)
- Jak to wygląda w praktyce (199)
- Sprawdzanie stopnia indeksacji (207)
- Sposoby poprawy indeksacji witryny (212)
- Plik robots.txt (212)
- Dodatkowe znaczniki <meta> (216)
- Udrażnianie systemu nawigacyjnego (217)
- Mapa witryny (231)
- Zwiększanie liczby odsyłaczy zewnętrznych (240)
- Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (245)
- Najpopularniejsze metody (250)
- Ukryty tekst (250)
- CSS w służbie pozycjonera (253)
- Pozycjonowanie pod frazy niezgodne z tematyką witryny (258)
- Cloaking (259)
- Przekierowania i doorway pages (266)
- Fałszywy PageRank (268)
- Mirrory stron (271)
- Najczęściej popełniane błędy (273)
- Błędnie dobrane słowa kluczowe (273)
- Błędne rozmieszczenie słów kluczowych na stronie (274)
- Przesycenie strony słowami kluczowymi (274)
- Źle dobrane domeny (275)
- Duża liczba subdomen ze słowami kluczowymi (275)
- Słowa kluczowe w adresach podstron (275)
- Zła konstrukcja strony (276)
- Błędne linkowanie wewnętrzne (276)
- Zduplikowana treść (277)
- Zbyt szybki przyrost linków (278)
- Złe sąsiedztwo (278)
- Brak dostępności strony dla robotów wyszukiwarek (279)
- Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (279)
- Ban (280)
- Filtry (284)
- Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (285)
- Pozbycie się bana (285)
- Pozbycie się filtra (287)
- Statystyki oglądalności (289)
- Stat24 (289)
- AWStats (301)
- Google Analytics (307)
- Monitoring rankingów wyszukiwarek (318)
- Pozycja w wynikach wyszukiwania (318)
- Kontrola stopnia indeksacji (324)
- Kontrola liczby odsyłaczy zewnętrznych (325)
- Kreator stanu witryny (325)
- Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (330)
- Koszt (330)
- Słowa kluczowe (330)
- Treść boksu sponsorowanego (332)
- Landing Page (334)
- OnetBoksy (334)
- Rejestracja (336)
- Tworzenie kampanii (336)
- Zarządzanie kampaniami i boksami (339)
- Linki sponsorowane Adkontekst (341)
- Rejestracja i tworzenie kampanii (342)
- Zarządzanie kampaniami i reklamami (345)
- AdWords (349)
- Rejestracja i tworzenie kampanii (349)
- Zarządzanie kampaniami (352)
- Tworzenie kampanii (356)
- Podsumowanie (359)
- Prezentacja przydatnych narzędzi (363)
- Web Developer (363)
- CustomizeGoogle (364)
- Search Status (364)
- SEO for Firefox (366)
- Pozostałe dodatki (368)
- Colour Contrast Analyser (368)
- Web-Tools (368)
- Google Webmaster Tools (385)
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny (404)
- Sygnatury (404)
- Biuletyny informacyjne (404)
- Kanały RSS, ping i tracback (409)
- Dane identyfikacyjne robotów wyszukiwarek (412)
- Słownik pojęć (412)
Wstęp (7)
Rozdział 1. W jaki sposób działa wyszukiwarka stron WWW (9)
Rozdział 2. Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (43)
Rozdział 3. Walka o pozycję to nie wszystko (61)
Rozdział 4. Frazy i słowa kluczowe (85)
Rozdział 5. Hiperłącza (119)
Rozdział 6. Własne zaplecze (141)
Rozdział 7. Systemy wymiany linków (167)
Rozdział 8. Indeksacja witryny (199)
Rozdział 9. Nieetyczne sposoby pozycjonowania (249)
Rozdział 10. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (273)
Rozdział 11. Śledzenie ruchu na stronie (289)
Rozdział 12. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (329)
Rozdział 13. Dodatek (363)
Podsumowanie (421)
Skorowidz (423)
Oceny i opinie klientów: Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione Bartosz Danowski, Michał Makaruk (63)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(19)
(17)
(4)
(3)
(5)
(15)
Opinia: dominik maleta, rolnik
Opinia dodana: 2016-05-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Adam,
Opinia dodana: 2009-12-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2009-10-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: STS,
Opinia dodana: 2009-04-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2011-03-18 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Mateusz S,
Opinia dodana: 2009-08-20 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Grzegorz,
Opinia dodana: 2009-10-23 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Andrzej,
Opinia dodana: 2009-12-01 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-12-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: MaxPan,
Opinia dodana: 2013-02-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Daniel Nowak, Informatyk
Opinia dodana: 2013-01-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Piotr Antosiewicz, specjalista ds. ppoż.
Opinia dodana: 2013-01-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2012-05-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Barbara GJ, instruktor narciarstwa
Opinia dodana: 2012-02-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Piter,
Opinia dodana: 2012-01-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Damian Rusiecki, Manager
Opinia dodana: 2011-11-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Piotr Król,
Opinia dodana: 2008-08-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2008-05-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Ania,
Opinia dodana: 2007-07-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Edek,
Opinia dodana: 2007-07-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Radek,
Opinia dodana: 2007-07-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marcin Pilśniak,
Opinia dodana: 2007-07-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-06-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-06-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Xann Design,
Opinia dodana: 2007-06-20 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Dawid Wiśniewski, Specjalista ds. SEO i SEM w SEOO.pl
Opinia dodana: 2015-09-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-10-07 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Paweł,
Opinia dodana: 2014-07-14 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał Żywiecki,
Opinia dodana: 2014-06-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał Demut, Inżynier Informatyki
Opinia dodana: 2014-05-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Paweł Roter, informatyk
Opinia dodana: 2013-01-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2012-12-31 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Mateusz N, Programista / Webdesigner
Opinia dodana: 2012-06-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Jarosław Chmielecki,
Opinia dodana: 2008-07-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: spawn,
Opinia dodana: 2007-12-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Ada Guzy,
Opinia dodana: 2007-07-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Rafał Nowak,
Opinia dodana: 2007-07-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-07-05 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Adam,
Opinia dodana: 2007-06-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Paweł Dzedzej,
Opinia dodana: 2007-06-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2017-07-14 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Max,
Opinia dodana: 2014-12-10 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Pearon,
Opinia dodana: 2008-03-04 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2011-11-25 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Sebastian,
Opinia dodana: 2007-11-05 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Agnieszka Ploszajczak, grafik, tworzenie stron www
Opinia dodana: 2015-04-25 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2012-11-26 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Antek,
Opinia dodana: 2009-03-31 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-06-25 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Piotr,
Opinia dodana: 2020-01-02 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał Kowal, seo spec
Opinia dodana: 2013-10-24 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Paweł Latus, SEO/SEM Specjalist
Opinia dodana: 2013-07-22 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2012-06-13 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marcin Michalski,
Opinia dodana: 2007-09-10 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Mirosław Niemowny,
Opinia dodana: 2007-08-01 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-07-23 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-07-12 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Andrzej Kurcha,
Opinia dodana: 2007-07-12 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Łukasz Malisz,
Opinia dodana: 2007-07-09 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Mariusz Stawiński,
Opinia dodana: 2007-07-02 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Edward Borowski,
Opinia dodana: 2007-07-02 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Łukasz Kopiszka,
Opinia dodana: 2007-06-28 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Tomasz Misiewicz,
Opinia dodana: 2007-06-27 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii