

- Wydawnictwo:
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 184
-
PDF
Opis książki: Podstawy zarządzania jakością
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.
Wybrane bestsellery
-
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni ...
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy ...
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
47.00 zł(-68%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-815-6372-7, 9788381563727
- Data wydania ebooka:
-
2022-09-06
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 184358
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.8MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Wstęp 9
Rozdział 1. Zarządzanie jakością 13
1.1. Prekursorzy zarządzania jakością 13
1.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 15
1.3. Modele kompleksowego zarządzania jakością 21
1.3.1. Klasyfikacja modeli 21
1.3.2. Modele warstwowe 22
1.3.3. Modele relacyjne 32
1.4. Modele w praktyce zarządzania jakością 45
1.5. Zasady zarządzania jakością 48
1.5.1. Zasady kompleksowego zarządzania jakością 48
1.5.2. Zasady doskonałości 54
1.5.3. Normatywne zasady zarządzania jakością 55
1.5.4. Prakseologia w zasadach zarządzania jakością 61
1.6. Pytania kontrolne 63
Rozdział 2. Znormalizowane systemy zarządzania 64
2.1. Geneza systemów 64
2.2. Terminologia 68
2.3. PN-EN ISO 9001:2015-10 69
2.4. PN-EN ISO 14001:2015-09 71
2.5. PN-ISO/IEC 27001:2014-12 73
2.6. PN-EN ISO 22000:2006 75
2.7. ISO 45001:2016 77
2.8. Zintegrowany system zarządzania 80
2.9. Pytania kontrolne 84
Rozdział 3. Wytyczne w zarządzaniu jakością 85
3.1. PN-EN ISO 9004:2010 85
3.2. PN-ISO 10001:2009 87
3.3. PN-ISO 10002:2006 89
3.4. PN-ISO 10003:2009 91
3.5. PN-ISO 10005:2007 93
3.6. PN-ISO 10006:2005 94
3.7. PN-ISO 10014:2008 95
3.8. PN-ISO 10015:2004 97
3.9. PN-ISO 10019:2006 98
3.10. PN-ISO 14004:2005 99
3.11. ISO/TR 10013:2001 100
3.12. PN-IEC 62198:2005 101
3.13. PKN-ISO/TR 10017:2005 102
3.14. PKN-ISO/TS 22004:2005 103
3.15. Pytania kontrolne 105
Rozdział 4. Samoocena zarządzania jakością 106
4.1. Charakterystyka samooceny 106
4.2. Kryteria samooceny według PN-EN ISO 9004:2010 108
4.3. Kryteria samooceny w modelach doskonałości 112
4.4. Pytania kontrolne 121
Rozdział 5. Ekonomika jakości 122
5.1. Pojęcie ekonomiki jakości 122
5.2. Mikroekonomia a koszty jakości 122
5.3. Modele kosztów jakości 127
5.4. Perspektywy kosztów jakości 133
5.5. Kompleksowe koszty jakości 139
5.6. Zarządzanie kosztami procesów 144
5.7. Pytania kontrolne 148
Rozdział 6. Metody w zarządzaniu jakością 149
6.1. Kryteria klasyfikacji metod 150
6.2. Normatywne metody zarządzania jakością 152
6.3. Audyt wewnętrzny 167
6.4. Pytania kontrolne 174
Zakończenie 175
Bibliografia 179
Indeks rzeczowy 183
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej - inne książki
-
Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz omówienia dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej, struktury procesó...
Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń
-
Celem opracowania jest prezentacja pogłębionej analizy możliwości wykorzystania podejścia procesowego do zarządzania kosztami w zakładach ubezpieczeń. W rozdziale pierwszym omówiono istotę zarządzania procesowego, przedstawiono klasyfikację procesów i dokonano rozróżnienia mi...
Procesowe zarządzanie kosztami w zakładach ubezpieczeń Procesowe zarządzanie kosztami w zakładach ubezpieczeń
-
Przedmiotem monografii są zmiany na rynku pracy występujące w okresie pandemii COVID-19. Szczególna uwaga poświęcona jest zmianom trzech podstawowych wielkości ekonomicznych dotyczących tego rynku, a mianowicie zatrudnienia, bezrobocia i płac. Bazę empiryczną stanowią rynki pracy w 4 kraja...
Pandemia Covid-19 a zmiany na rynku pracy. Polska na tle innych krajów Grupy Wyszehradzkiej Pandemia Covid-19 a zmiany na rynku pracy. Polska na tle innych krajów Grupy Wyszehradzkiej
-
Jesteśmy świadkami systemowej transformacji roli finansów, ich struktury i pozycji. Wiąże się to z procesem nazywanym finansjalizacją czy finansjeryzacją. Proces ten nie został należycie dostrzeżony w latach przed globalnym kryzysem finansowym, co miało wielorakie reperkusje. Dopiero dzisi...
-
Autorami artykułów są: M. Kisilowski, G. Kunikowski, W. Skomra, M. Wiśniewski, J. Zawiła-Niedźwiecki Treści podręcznika odnoszą się do zagadnień, które należą do zakresu (w kolejności hierarchicznego przypisania): zarządzania publicznego – logistyki społecznej – publi...
Wprowadzenie do publicznego zarządzania kryzysowego Wprowadzenie do publicznego zarządzania kryzysowego
-
Autorami artykułów są: A. Kosieradzka, U. Kąkol, G. Kunikowski, W. Skomra, J. Smagowicz, J. Zawiła-Niedźwiecki Celem tego podręcznika, który jest drugim w serii, jest wieloaspektowe przedstawienie problematyki planowania cywilnego, w tym metodyk tworzenia planów publ...
Planowanie cywilne. Budowa planów zarządzania kryzysowego i planów ratowniczych Planowanie cywilne. Budowa planów zarządzania kryzysowego i planów ratowniczych
-
Podręcznik jest częścią serii wydawniczej podsumowującej projekt badawczo-rozwojowy finansowany ze środków NCBiR pt. „Wysokospecjalistyczna platforma wspomagająca planowanie cywilne i ratownictwo w administracji publicznej Rzeczypospolitej Polskiej oraz w jednostkach organizacyjnych ...
Publiczne zarządzanie kryzysowe. Budowa repozytorium metod i technik Publiczne zarządzanie kryzysowe. Budowa repozytorium metod i technik
-
Celem monografii jest wykazanie konieczności innego niż dotychczas spojrzenia na rolę kosztów pracy w kształtowaniu konkurencyjności polskiej gospodarki oraz podziału korzyści wynikających ze współpracy międzynarodowej. Niskie koszty pracy były traktowane jako ważny czynnik wpływają...
Koszty pracy a konkurencyjność polskiej gospodarki Koszty pracy a konkurencyjność polskiej gospodarki
-
Podręcznik jest przeznaczony do ćwiczeń z „podstaw zarządzania produkcją”, dlatego nie przewidziano komputerowego wspomagania zajęć. W toku zajęć dopuszcza się jednak stosowanie własnych „narzędzi” obliczeniowych, np. odpowiednio przygotowanych arkuszy MS Excel. Autorzy pr...
-
Książka stanowi kontynuację części pierwszej i drugiej skryptu pod tym samym tytułem. W opracowaniu przedstawiono szereg metod wspierających proces twórczy i służących przede wszystkim do poszukiwania i definiowania pomysłów nowych produktów. Głównym celem opr...
Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. Część 3 Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. Część 3
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Podstawy zarządzania jakością Katarzyna Szczepańska (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.