- Wydawnictwo:
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 182
-
PDF
Opis książki: Podstawy zarządzania jakością
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.
Wybrane bestsellery
-
Celem prezentowanej publikacji jest przedstawienie problematyki praw konsumenta w świetle podstaw teoretycznych, obowiązujących aktów prawnych i praktyki rynkowej. Cel został sformułowany na podstawie wieloletnich doświadczeń autorki zarówno w doradztwie gospodarczym, jak i znajomości praktyk ryn...
-
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni ...
-
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego doświadczenia autorki w projektowaniu o...
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "Podstawy zarządzania jakością" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Podstawy zarządzania jakością" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Podstawy zarządzania jakością" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-781-4744-2, 9788378147442
- Data wydania ebooka:
- 2020-09-24 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 141143
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.9MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Wstęp 9
Rozdział 1. Zarządzanie jakością 13
1.1. Prekursorzy zarządzania jakością 13
1.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 15
1.3. Modele kompleksowego zarządzania jakością 21
1.3.1. Klasyfikacja modeli 21
1.3.2. Modele opisowe 22
1.3.3. Modele warstwowe 24
1.3.4. Modele relacyjne 34
1.4. Modele w praktyce zarządzania jakością 44
1.5. Zasady zarządzania jakością 47
1.5.1. Zasady kompleksowego zarządzania jakością 47
1.5.2. Zasady doskonałości 53
1.5.3. Normatywne zasady zarządzania jakością 54
1.5.4. Prakseologia w zasadach zarządzania jakością 60
1.6. Pytania kontrolne 62
Rozdział 2. Znormalizowane systemy zarządzania 63
2.1. Geneza systemów 63
2.2. Terminologia 67
2.3. PN-EN ISO 9001:2015-10 68
2.4. PN-EN ISO 14001:2015-09 70
2.5. PN-ISO/IEC 27001:2014-12 72
2.6. PN-EN ISO 22000:2006 73
2.7. ISO 45001:2016 76
2.8. Zintegrowany system zarządzania 79
2.9. Pytania kontrolne 83
Rozdział 3. Wytyczne w zarządzaniu jakością 84
3.1. PN-EN ISO 9004:2010 84
3.2. PN-ISO 10001:2009 86
3.3. PN-ISO 10002:2006 88
3.4. PN-ISO 10003:2009 90
3.5. PN-ISO 10005:2007 92
3.6. PN-ISO 10006:2005 93
3.7. PN-ISO 10014:2008 94
3.8. PN-ISO 10015:2004 96
3.9. PN-ISO 10019:2006 97
3.10. PN-ISO 14004:2005 98
3.11. ISO/TR 10013:2001 99
3.12. PN-IEC 62198:2005 100
3.13. PKN-ISO/TR 10017:2005 101
3.14. PKN-ISO/TS 22004:2005 102
3.15. Pytania kontrolne 104
Rozdział 4. Samoocena zarządzania jakością 105
4.1. Charakterystyka samooceny 105
4.2. Kryteria samooceny w PN-EN ISO 9004:2010 107
4.3. Kryteria samooceny w modelach doskonałości 111
4.4. Pytania kontrolne 119
Rozdział 5. Ekonomika jakości 120
5.1. Pojęcie ekonomiki jakości 120
5.2. Mikroekonomia a koszty jakości 120
5.3. Modele kosztów jakości 125
5.4. Perspektywy kosztów jakości 131
5.5. Kompleksowe koszty jakości 137
5.6. Zarządzanie kosztami procesów 142
5.7. Pytania kontrolne 146
Rozdział 6. Metody w zarządzaniu jakością 147
6.1. Kryteria klasyfikacji metod 148
6.2. Normatywne metody zarządzania jakością 150
6.3. Audyt wewnętrzny 165
6.4. Pytania kontrolne 172
Zakończenie 173
Bibliografia 177
Indeks rzeczowy 181
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej - inne książki
-
Prezentowane opracowanie jest pierwszym tomem podręcznika z serii wydawniczej Miękkie zarządzanie w organizacji, poświęconego wybranym aspektom miękkiego zarządzania ludźmi. Poszczególne rozdziały koncentrują się wokół wybranych zagadnień z obszaru rekrutacji i selekcji ludzi do organizacji, ich ...
Miękkie zarządzanie w organizacji. Rozwój kariery i zachowania społeczne ludzi w organizacji Miękkie zarządzanie w organizacji. Rozwój kariery i zachowania społeczne ludzi w organizacji
-
W prezentowanej pracy przedstawiono trzy zagadnienia: szkodliwą dla stabilności gospodarczej finansjalizację, działania ekonomiczne rządu oraz wytyczanie kierunków rozwoju układu. Przeciwdziałanie niekorzystnym skutkom finansjalizacji i polityka rozwoju należą do zadań rządu. Dla sukcesu rozwojow...
-
Całość serii wydawniczej adresowana jest do różnych grup zawodowych, a prezentowany drugi tom zwłaszcza do środowisk naukowych, zajmujących się badaniami współczesnych trendów politycznych, społecznych, ekonomicznych i kulturowych oraz popularyzacją wiedzy na ten temat. Głównym zadaniem opracowan...
Architektura i infrastruktura Wielkiego Resetu. Tom II. Symptomy Wielkiego Resetu i składniki strukturalne cywilizacji informacyjnej Architektura i infrastruktura Wielkiego Resetu. Tom II. Symptomy Wielkiego Resetu i składniki strukturalne cywilizacji informacyjnej
-
Intuicyjnie zawsze wymienia się ludzi starszych jako przykład wykluczenia cyfrowego. Chcieliśmy poznać głębiej ten problem, a przede wszystkim zweryfikować rozmiary i przyczyny tego zjawiska. Zaprojektowaliśmy wielostronne podejście do problemu, zbadanie rozmaitych czynników mogących mieć w...
Finanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym Finanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym
-
W prezentowanym wyborze tekstów zagadnienie zaufania podjęto w sposób możliwie aktualny i wszechstronny. Odnosi się to zarówno do kwestii ogólnych, wręcz filozoficznych, związanych z narzuceniem na sposób działania maszyn pewnych norm, które od wieków postulują etycy (np. Arystoteles); jak równie...
-
Praca składa się z czterech rozdziałów. Przeprowadzona w dwóch pierwszych rozdziałach analiza piśmiennictwa stanowiła podstawę opracowania teoretycznego modelu sukcesu w rozdziale trzecim i weryfikacji założeń modelowych w rozdziale czwartym. W rozdziale pierwszym omówiono i...
Model sukcesu innowacji w przedsiębiorstwie. Przypadek sektora biopaliw Model sukcesu innowacji w przedsiębiorstwie. Przypadek sektora biopaliw
-
Publikacja jest częścią serii opracowań poświęconych finansom cyfrowym, powstałych w Zakładzie Finansów Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W ich przygotowaniu oprócz pracowników naukowych Zakładu Finansów udział wzięli eksperci zewnętrzni z innych ośrodk&o...
-
Książka jest II tomem serii „Zarządzanie strategiczne” W drugim tomie podręcznika zaprezentowano wybrane metody służące do sprawdzenia, jakie zasoby i sposoby budowania potencjału strategicznego organizacji są najbardziej skuteczne. Wybrano nie tylko sprawdzone i skuteczne narzędz...
Zarządzanie strategiczne. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa Zarządzanie strategiczne. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
-
Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne” Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookreso...
Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa
-
Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz omówienia dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej, struktury procesó...
Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Podstawy zarządzania jakością Katarzyna Szczepańska (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.