Musimy pogadać. Trudne rozmowy z podwładnymi
- Autor:
- Lynne Eisaguirre
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Musimy pogadać. Trudne rozmowy z podwładnymi
Menedżerska erystyka
- Prowadzenie rozmów dotyczących zwolnień, dyskryminacji, gróźb i nieuczciwości
- Rozmowy na temat nagannego zachowania i nieodpowiedniego wyglądu
- Praktyczne scenariusze, ułatwiające profesjonalną wymianę zdań
Profesjonalna wymiana zdań
Szczera i otwarta rozmowa z Twoim podwładnym z pewnością nie należy do najprostszych zadań, z jakimi przyszło Ci się zmierzyć, szczególnie jeśli musisz omówić jakiś drażliwy temat. Zdarzają się sytuacje, w których niełatwo być mistrzem komunikacji, zachować pełny dystans i jeszcze wykazać się profesjonalizmem -- a przecież właśnie tego się od Ciebie wymaga. Nie odkładaj trudnych rozmów na potem, zadbaj o nietoksyczne relacje z podwładnymi i naucz się stawiać czoła każdej, nawet najbardziej niewygodnej i stresującej rozmowie.
Sięgnij po fachową poradę. Ten rzeczowy i praktyczny poradnik jest niezbędnikiem każdego skutecznego menedżera. Pomoże Ci on wypracować praktyki efektywnej komunikacji. Wskaże metody zarządzania emocjami. Podpowie, jak krok po kroku poprowadzić rozmowę, jakim tonem mówić, jak się wysławiać, a także -- co lepiej przemilczeć. Dopełnieniem całości są realistyczne scenariusze, przedstawiające różnego rodzaju dialogi oraz rady dotyczące rozpoczynania i kończenia rozmów.
Problemy do omówienia
- Niezadowalające wyniki w pracy.
- Lenistwo, plotkarstwo i zaniedbania.
- Alkohol, narkotyki i przemoc w miejscu pracy.
- Molestowanie, dyskryminacja i mobbing.
- Zawieszenie w obowiązkach, postępowanie dyscyplinarne.
- Oraz wiele innych.
Wybrane bestsellery
-
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(44.92 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi ...
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konflik...
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- We Need To Talk Tough Conversations With Your Employee. From Performance Reviews to Terminations Tackle Any Topic with Sensitivity and Smarts
- Tłumaczenie:
- Przemysław Gancarczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-2329-9, 8324623299
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-10-25
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5231
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Menedżerowie mają prawa i obowiązki (13)
- Wymaganie od pracowników postępowania zgodnego z Twoimi dyrektywami (14)
- Punkt widzenia pracownika (19)
- Zmień standardy i zadania (22)
- Wymagaj doskonałości (23)
- Obowiązki menedżerów (24)
- Czy można się z Tobą nie zgadzać? (26)
- Podejście "krok po kroku" (30)
- Jak zarządzać własnym gniewem (32)
- Uczenie się tego, aby doceniać organizację, w której możliwa jest konfrontacja (33)
- Bądź uczciwy i postępuj fair (37)
- Rola menedżera (38)
- Przygotuj się do rozmowy z pracownikiem (39)
- Ustalanie celów (43)
- Rozmowa twarzą w twarz - to działa (45)
- Jasno określ kwestię wydajności pracy (46)
- Nakazy i zakazy związane z dokumentowaniem (47)
- Twórz obiektywną dokumentację (51)
- Wykorzystanie sztuki zadawania pytań (54)
- Sprawdzenie dopasowania zadań do możliwości pracownika (56)
- Klucz do zarządzania słabymi wynikami (57)
- Wytyczne dotyczące oceny wyników pracy (61)
- Kluczowe punkty w radzeniu sobie z trudnymi przeglądami wyników pracy (68)
- We wszystkim bądź fair (73)
- Przykłady pytań dotyczących sytuacji widzianej z perspektywy pracownika (75)
- Ideał (79)
- Wartości i konflikty (82)
- Rozmowa z leniami (84)
- Szkolenie (87)
- Pracownicy niedbali (90)
- Plotkarze (93)
- Podstawowe zasady prawa pracy (97)
- Znaki ostrzegawcze dotyczące przemocy (101)
- Alkohol i narkotyki w pracy (106)
- Testy narkotykowe (109)
- Najważniejsze wytyczne w kwestii alkoholu i narkotyków (112)
- Twoje prawa i obowiązki jako menedżera (116)
- Tożsamość płciowa (120)
- Ogólne zasady dotyczące rozmów na temat ubioru czy stylu (123)
- A jeśli się opierają? Jak zmienić przeciwników w partnerów (124)
- Dodatkowe techniki, których można użyć w odniesieniu do rozgniewanych pracowników (128)
- Niezgodne z prawem molestowanie i dyskryminacja: rzeczywiste pogwałcenie prawa (136)
- Przygotowywanie swojej firmy na oskarżenia (138)
- Prawne warunki molestowania i dyskryminacji (140)
- Wrogie środowisko (144)
- Dyskryminacja religijna (146)
- Orientacja seksualna (148)
- Molestowanie lub dyskryminacja a polityka Twojej organizacji (148)
- Pogwałcenie wartości (151)
- Ochrona informatora (151)
- Ogólne niebezpieczne warunki pracy albo niebezpieczne dobra konsumpcyjne (152)
- Wskazówki - jak radzić sobie, gdy ktoś składa skargę (153)
- Dochodzenie (158)
- Jak radzić sobie ze swoimi emocjami i emocjami pracowników podczas dyscyplinowania ich lub dochodzenia (160)
- Negatywna krytyka i konfrontacja (162)
- Zaciekawienie czy konfrontacja (163)
- Wykorzystywanie emocji w celu osiągnięcia sukcesu podczas konfrontacji (165)
- Bądź świadomy wcześniejszych problemów, jeśli chodzi o sytuacje konfliktowe (168)
- Dodatkowe dochodzenie (168)
- Rozstrzygnięcie sprawy (171)
- Ciąg dalszy (174)
- Końcowa uwaga o zachowaniu tajemnicy (175)
- Zwolnienia (177)
- Co jeszcze można zrobić (180)
- Ograniczenia produkcji (183)
- Co mówić, kiedy ktoś się zwalnia (185)
- Jak słuchać, aby Twoi pracownicy mówili (190)
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)
Rozdział 1. Jak sprawić, żeby Twoi pracownicy zrobili to, o co ich prosisz (13)
Rozdział 2. Jak rozmawiać o słabych wynikach w pracy (43)
Rozdział 3. Jak rozmawiać na temat trudnych przeglądów wyników pracy (61)
Rozdział 4. Jak rozmawiać z leniami, plotkarzami i niedbałymi pracownikami (79)
Rozdział 5. Jak radzić sobie z alkoholem, narkotykami i przemocą w miejscu pracy (97)
Rozdział 6. Jak rozmawiać o higienie, sposobie ubierania się i uczesaniu (115)
Rozdział 7. Jak reagować na skargi dotyczące dyskryminacji, gróźb, nieuczciwości lub niebezpiecznych warunków pracy (135)
Rozdział 8. Jak rozmawiać na temat prowadzonego dochodzenia w miejscu pracy, kroków dyscyplinarnych i zawieszenia w obowiązkach (157)
Rozdział 9. Jak przekazywać informacje o zwolnieniach, ograniczeniach produkcji lub reagować na to, że ludzie się zwalniają (177)
Rozdział 10. Jak dowiedzieć się, co myślą Twoi pracownicy, zanim przeprowadzisz z nimi rozmowę (189)
Zakończenie (195)
Dodatek A: Dodatkowe źródła (197)
Dodatek B: Literatura (199)
Oceny i opinie klientów: Musimy pogadać. Trudne rozmowy z podwładnymi Lynne Eisaguirre (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.