ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Andrzej Bąk
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
212
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (41,65 zł najniższa cena z 30 dni)

49,00 zł (-15%)
41,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(41,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze.

Tematyka (...) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (...), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.

Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (...) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (...) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku.

Dr hab. Jacek Batóg, prof. US

Uniwersytet Szczeciński

Wybrane bestsellery

Andrzej Bąk

C. H. Beck - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności