Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Okładka książki Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Okładka książki Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Okładka książki Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
232
     PDF

Ebook

23,00 zł
18,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Unii Europejskiej. W drugim rozdziale autorzy charakteryzują, zgodnie z przyjętą wcześniej specyfikacją, czynniki makro- i mikrotoczenia podmiotów gospodarczych w kontekście możliwości i barier tworzonych w warunkach krajowych. W trzecim rozdziale dokonano próby rozpoznania realizowanych przez badane przedsiębiorstwa strategii marketingowych w aspekcie uwarunkowań sektorowych, krajowych i unijnych.
Krystyna Śliwińska, Marcin Komora

Zamknij

Wybierz metodę płatności