Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing usług logistycznych

Wydawnictwo:
C. H. Beck
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
310
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 56,58 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-16%)
57,81 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(56,58 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

  • zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
  • omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
  • zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
  • wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.

Książka jest adresowana do:

  • studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw",
  • nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
  • osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.

Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach - Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Wybrane bestsellery

Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności