Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Wydawnictwo:
edu-Libri
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
120
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 23,92 zł najniższa cena z 30 dni

34,15 zł (-30%)
23,77 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności