Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty

Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty Aldona Frączkiewicz-Wronka, Izabela Marzec - okladka książki

Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty Aldona Frączkiewicz-Wronka, Izabela Marzec - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
213
Dostępny format:
     PDF

Ebook 16,17 zł najniższa cena z 30 dni

21,00 zł (-23%)
16,17 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(16,17 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka porusza niezwykle aktualną tematykę funkcjonowania organizacji sektora publicznego. Celem opracowania jest wskazanie możliwości wykorzystania instrumentów zarządzania strategicznego, które mogą być zastosowane w odpowiedzi na ujawnioną potrzebę zmiany wzorców organizacyjnych w organizacjach świadczących usługi społeczne w zakresie pomocy społecznej i rynku pracy. Należy zaznaczyć, że Autorom przyszło zmierzyć się z przedsięwzięciem o stosunkowo wysokim poziomie złożoności. Autorzy skorzystali z dorobku naukowego znanych badaczy zarządzania i kultury, obszernej bibliografii zarówno polskich jak i zagranicznych autorów (...). Jest to udana, aktualna i świeża próba refleksji nad rolą kultury w zarządzaniu w sektorze publicznym (...). Z całym przekonaniem stwierdzam, że praca jest ciekawym wkładem w zrozumienie skomplikowanej tematyki kulturowych uwarunkowań zarządzania w sektorze publicznym (...). Fragment recenzji prof. dr. hab. Łukasza Sułkowskiego

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności