Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Danuta Kisperska-Moroń - okladka książki

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Danuta Kisperska-Moroń - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
326
Dostępny format:
     PDF

Ebook 26,95 zł najniższa cena z 30 dni

35,00 zł (-23%)
26,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(26,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Niniejsze opracowanie przedstawia teoretyczne podstawy koncepcji wirtualizacji łańcuchów dostaw oraz założeń wprowadzania do nich zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Rozważania teoretyczne wsparto badaniami empirycznymi doświadczeń polskich firm w tym zakresie. Badania prowadzono w ramach projektu Logos, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w latach 2013-2015. Projekt ten miał następujący tytuł: Model koordynacji wirtualnych łańcuchów dostaw spełniający wymogi społecznej odpowiedzialności biznesu. Podstawowym założeniem przeprowadzonych badań było dociekanie, czy przedsiębiorstwa, które potencjalnie mogą tworzyć wirtualne łańcuchy dostaw, są przygotowane do stosowania koncepcji społecznej odpowiedzialności. Nie oznacza to, że badaniu poddano kompletne wirtualne łańcuchy dostaw. Analizowane relacje przedsiębiorstw nie zawsze cechują się wirtualnością, choć firmy funkcjonują w różnych konfiguracjach. Zatem najczęściej badane przedsiębiorstwa są elementami klasycznych łańcuchów dostaw. Na podstawie studiów literaturowych i wcześniejszych doświadczeń badawczych w zakresie wirtualnych łańcuchów dostaw oraz ich społecznej odpowiedzialności w łańcuchach dostaw, skonstruowano podstawowy instrument badawczy w postaci rozbudowanej ankiety. Badania ankietowe przeprowadzone zostały w okresie maj-czerwiec 2013 r. przez profesjonalnych ankieterów Centrum Badań i Ekspertyz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności