- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Kompendium technik perswazyjnych
- Czy mózg ma płeć?
- Które techniki języka hipnotycznego są najskuteczniejsze?
- Jak napisać dobry tekst perswazyjny?
- Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje?
- Jak zmysły wzmacniają przekaz?
- Kiedy zarządzanie konfliktem poprzez narzędzia NLP daje pożądane rezultaty?
- Co motywuje ludzi?
- Jak przebiega proces coachingu?
Lepiej manipulować, niż być manipulowanym!
Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji — myśląc o specach od perswazji, wyobrażamy sobie znanych biznesmenów, polityków i marketerów. Jednak perswazja nie jest domeną jakichś konkretnych grup zawodowych, dopuszczonych do kręgu wtajemniczonych. Wszyscy staramy się przekonać do czegoś innych: także Ty stosujesz techniki manipulacji, choć może jeszcze nie jesteś tego świadomy!
Nie ma sensu obrażanie się na fakt, że perswazja jest wszechobecna w naszym życiu. Warto natomiast zdobyć wiedzę, która pozwoli w mig poznać manipulatora, rozbroić go i niepostrzeżenie… przekonać do swoich racji. Jeśli więc chcesz perfekcyjnie opanować słownictwo i gramatykę języka wpływu, sięgnij po ten podręcznik!
- Narzędzie zwane mózgiem
- Filtry na świat
- Metafory, kotwice emocjonalne, submodalności i ich koledzy z NLP
- Hipnotyczne wzorce językowe
- Marketing perswazyjny i neuromarketing
- Kształtowanie relacji interpersonalnych w życiu prywatnym i zawodowym
Wybrane bestsellery
-
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Nikt nie żyje w społecznej próżni. W każdym razie nikt nie powinien w niej żyć. Człowiek to istota społeczna, która do zdrowego, pełnego, szczęśliwego funkcjonowania potrzebuje innych ludzi. Spotykania się z nimi, spędzania czasu, rozmów. Niestety, relacje często są podszyte pewnym podstawowym lę...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściw...
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji do słuchania. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie prz...
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)12.90 zł
24.90 zł(-48%) -
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominą...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Dzięki temu wydaniu każdy może odświeżyć swoją znajomość Sztuki wojny, a także zagłębić się bardziej w kulturę Państwa Środka poprzez lekturę 36 forteli. Nie są one sformalizowanym dziełem, lecz stanowią swoisty zbiór powiedzeń wywodzących się z myśli politycznej i militarystycznej lub z nią powi...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do ...
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2839-1, 9788324628391
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-11-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4604-3, 9788324646043
- Data wydania ebooka:
-
2012-02-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5676
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Mózg jest narzędziem! (14)
- Sposób interpretacji rzeczywistości przez mózg
a jej odbiór przez świadomość, czyli jak ciało czasami nas oszukuje! (15)
- Płeć mózgu i jego predyspozycje w zależności od płci człowieka (17)
- Uszkodzenia mózgu (18)
- Proces uczenia się u dzieci (20)
- Zagrożenia, jakie niosą rutynowe działania (21)
- Bystry umysł przez lata (21)
- Filtry biologiczne (26)
- System wartości (26)
- Przekonania (27)
- Wzorzec motywacji (28)
- Jednostka informacji (29)
- Rodzaj relacji (30)
- System odniesienia (31)
- Wzorzec przekonywania (32)
- Rodzaje pamięci (33)
- Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość (34)
- Opcje i procedury (35)
- Czym jest metafora? (39)
- Metafora sposobem na życie (41)
- Nie tylko słowa, ale i obrazy (44)
- Po co stosować metafory? (44)
- Kotwiczenie zasobów i stanów pożądanych (48)
- Łączenie kotwic w łańcuchy (51)
- Zmiana zakotwiczeń (53)
- Kotwiczenie u innych osób (54)
- Metakomunikaty (57)
- Metamodele (61)
- Podstawowe zniekształcenia (63)
- Systemy reprezentacji (71)
- Submodalności (75)
- Istota hipnozy (83)
- Trans (84)
- Czynniki sprzyjające (85)
- Siła sugestii (86)
- Model Miltona (86)
- Techniki zastosowania języka hipnotycznego (87)
- Metody "stymulowania i prowadzenia" (90)
- Presupozycje (93)
- Perswazja w tekście, czyli jak dotrzeć do odbiorcy (97)
- Jak odbiorca czyta nasz tekst? (98)
- Nie sposób dotrzeć do wszystkich (100)
- Jak napisać dobry tekst perswazyjny? (103)
- A Ty w jaki sposób czytasz gazety? (105)
- Czym jest reklama ukryta i gdzie jest jej początek? (111)
- Gdzie znajdziemy perswazyjną reklamę? (113)
- Rozum ludzki jest filtrem (118)
- Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje? (120)
- Jak powstał neuromarketing? (124)
- Na czym polega badanie neuromarketingowe? (125)
- Marka czy smak? (129)
- Neuromarketing a klasyczne badania (130)
- Jak zmysły wzmacniają przekaz? (131)
- Reklama podprogowa (132)
- Product placement (133)
- Czy ta reklama podniesie sprzedaż? (134)
- Spory wokół neuromarketingu (135)
- To aż tak ważne? (139)
- Zaczynając od zera, a właściwie poniżej niego (140)
- Postrzeganie ludzi (141)
- Trochę o naszych oczekiwaniach (142)
- Może drzwi żadnych nie otwiera, ale jest kluczem - potęga uśmiechu (143)
- Oczy oknami duszy (144)
- Zachowania (145)
- Od słów do sukcesu (146)
- O śmiałości, dodaj mi skrzydeł! (148)
- Komunikacja (153)
- Komunikacja w pracy (155)
- Aktywne słuchanie (157)
- Język w procesie komunikacji (160)
- Język mężczyzn a język kobiet (161)
- Bariery w komunikacji interpersonalnej (163)
- Teoretyczne rozważania (172)
- Praktyczne wskazówki rozwiązań biznesowych (182)
- Istota konfliktu (189)
- Formy zarządzania konfliktem (191)
- Strategie, postawy i techniki stosowane w momencie pojawienia się konfliktu (195)
- Zarządzanie konfliktami w świetle NLP (204)
- Autoprezentacja (207)
- Techniki prezentowania siebie innym (208)
- Sposoby wywierania wpływu na słuchaczy (209)
- Kategorie wpływu społecznego a sztuka autoprezentacji (214)
- Zrozumieć odbiorcę (217)
- Wygląd (218)
- Krzywa uwagi (219)
- Jak być dobrym przywódcą? (222)
- Co nas motywuje? (224)
- Budowanie efektywnego zespołu (228)
- Czym jest coaching? (233)
- Coach - lekarz, guru, spowiednik czy po prostu trener biznesowy? (234)
- Rodzaje coachingu (237)
- Coaching zewnętrzny (238)
- Coaching wewnętrzny (239)
- Jak przebiega proces coachingu? (241)
- Siła rozmowy coachingowej (243)
- Rodzaje pytań w rozmowie coachingowej (246)
DZIEŃ ŚWISTAKA, CZYLI (SŁÓW WYDARTYCH KILKA)
Z PAMIĘTNIKA PRZECIĘTNEGO POLAKA
(a to wszystko tytułem wstępu) (7)
Adam Kołasiński
Rozdział 1. Biologiczne podstawy
zachowań komunikacyjnych człowieka (13)
Krzysztof Stodulski
Rozdział 2. Filtry, przez które postrzegamy świat (25)
Rafał Gibki, Damian Mańka
Rozdział 3. Metafory (39)
Łukasz Krukowski
Rozdział 4. Kotwiczenie (47)
Bartosz Czekała, Anna Wieczorek
Rozdział 5. Metakomunikaty i metamodele (57)
Agnieszka Smółka
Rozdział 6. Systemy reprezentacji (modalności) i submodalności (71)
Paulina Szubska
Rozdział 7. Hipnotyczne wzorce językowe (83)
Rafał Marzec
Rozdział 8. Marketing perswazyjny w tekstach pisanych (97)
Joanna Sokół
Rozdział 9. Reklama podprogowa (111)
Karolina Chrzan, Norbert Dreszer
Rozdział 10. Neuromarketing (123)
Tymoteusz Zuzański
Rozdział 11. Budowanie pierwszego wrażenia (139)
Michalina Brożek
Rozdział 12. Kształtowanie relacji interpersonalnych
w życiu prywatnym i zawodowym (153)
Karolina Kalinowska
Rozdział 13. Wywieranie wpływu poprzez świadome
kształtowanie komunikatów niewerbalnych (171)
Dawid Kolber
Rozdział 14. Zarządzanie konfliktami (189)
Ewelina Chmielarz
Rozdział 15. Autoprezentacja a wywieranie wpływu na innych (207)
Anna Kondratiuk
Rozdział 16. Przywództwo, motywowanie i budowanie silnego zespołu (221)
Aleksander Binsztok, Magdalena Kielanowska
Rozdział 17. Coaching menedżerski (233)
Czy to już koniec? (251)
Bibliografia (253)
Oceny i opinie klientów: Kompendium technik perswazyjnych Praca zbiorowa pod redakcją Aleksandra Binsztoka (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2015-08-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem