Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
- Autor:
- Aleksander Binsztok
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 18
- Stron:
- 376
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Słowa, które mają MOC
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej — po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi?
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.
Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i zachowania, a są wśród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie międzynarodowych korporacji. Przeczytaj więcej na www.binsztok.pl.
Wybrane bestsellery
-
Autorzy od dawna stosują we własnym życiu techniki i narzędzia, o których przeczytasz w tej książce. Co więcej, często szkolą innych z zarządzania sobą w czasie i osiągają spektakularne wyniki. Wykorzystaj ich metody, a zobaczysz, że Twój bilans czasowy radykalnie się poprawi. Będziesz mieć więce...
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu prod...
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)19.50 zł
39.00 zł(-50%) -
Komunikacja jest jak oddech — trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne — sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim ła...
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, posta...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
32.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej — sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z To...
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com Paula, 2013-04-25
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej — po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi?
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.
Jeśli chodzi o dziedzinę komunikacji interpersonalnej, pozycja 'Kiedy kropla drąży skałę' Binsztoka , jest najbardziej interesująca z jaką miałam okazję się spotkać! Jest to super książka do poduszki, czyta się ją jednym tchem. Autor napisał tę książkę w bardzo luźnej formie, łatwej w zrozumieniu - coś w rodzaju towarzyskiego wykładu. Wzbogacił ją w ciekawe cytaty i dowcipne rysunki. Znajdziemy w niej także wiele jasnych i klarownych wskazówek dotyczących postępowania z klientem. Wskaże także notoryczne błędy jakie popełniają np. sprzedawcy.
Bezpośredni styl książki oraz rzeczywiste przykłady i anegdoty pokazują nam jak ważne jest stosowanie technik komunikacji interpersonalnych. Uważam, że każdy, kto chce komunikować się bardziej świadomie z otoczeniem i zabezpieczyć się przed próbami manipulacji ze strony innych osób, powinien przeczytać tę książkę! 'Kiedy kropla drąży skałę' Binsztoka jest jak najbardziej warta polecenia, szczególnie osobom, które opierają się na komunikacji z innymi ludźmi. -
urodaizdrowie.pl Aneta R., 2013-04-02
Skuteczna komunikacja to podstawa w życiu codziennym – tak w pracy, jak i w relacjach z rodziną oraz otoczeniem. Wszystko, co mówimy, ma jakiś cel, a żeby go osiągnąć, należy wiedzieć, jak formułować nasze oczekiwania i jak odpowiadać na żądania innych osób. Nie trzeba być wybitnym psychologiem, by wiedzieć, że najkrócej na załatwienie swojej sprawy czekają osoby, które mają zwyczaj ciągłego “przypominania się”.
Autor prezentuje tutaj metody i techniki będące składowymi jego autorskiego projektu pod nazwą: “Model Permanentnego Rozwoju Społecznego. Uczy, jak skutecznie wpływać na ludzkie myśli, emocje i zachowania. Z jego wiedzy niejednokrotnie korzystają specjaliści od marketingu, menedżerowie czy politycy. W tej książce zdradza m.in. tajniki sztuki aktywnego słuchania, odpowiadania na trudne pytania, czy budowania przyjaznego kontaktu z klientem. Wyjaśnia, na czym polega “kotwiczenie” oraz “small talk”. Uczy rozpoznawać prawdziwe intencje rozmówcy i stosować lingwistyczne techniki hipnotyzowania umysłu odbiorcy.
Książka jest napisana lekkim stylem, pełnym zwrotów do czytelnika i przykładów z życia. Układ kolejnych części, rozdziałów i podrozdziałów jest przemyślany i buduje ciąg wynikających z siebie informacji i wniosków. Autor wykazuje się nieprzeciętnym poczuciem humoru, mieszając treści poważne z anegdotycznymi historyjkami czy zabawnymi cytatami. Wysoki pod względem merytorycznym poziom publikacji jest potwierdzony akademicką praktyką autora oraz bibliografią źródeł, które inspirowały go przy pisaniu, m.in. dotyczących szeroko znanej metody NLP.
Polecam tę książkę każdemu – nie tylko osobom zorientowanym na sukces i wzrost obrotów, ale też tym, którzy chcą poprawić jakość swojego życia. Dzięki zastosowaniu zawartych tu tricków nie tylko osiągniecie to, czego oczekujecie od domowników, znajomych czy współpracowników, ale również zyskacie sympatię innych osób i nawiążecie nowe, ciekawe znajomości. Odkryjcie magię słów, które zmieniają świat!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6518-1, 9788324665181
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-03-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7238-7, 9788324672387
- Data wydania ebooka:
-
2013-03-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 11944
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Prościej, jaśniej, lepiej! (27)
- Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (29)
- "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (31)
- "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (34)
- "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (40)
- W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (43)
- "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (47)
- "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (48)
- "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (53)
- Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (60)
- Nie od razu Kraków zbudowano! (62)
- Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (64)
- Tylko spokój nas uratuje! (66)
- Bądź elastyczny! (67)
- Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (70)
- Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
- Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
- Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (75)
- Gdzie władza, a gdzie oddziaływanie? (76)
- Co to jest to pierwsze wrażenie? (77)
- "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (80)
- "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (82)
- Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (88)
- Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (89)
- Nie dla psa kiełbasa! (91)
- "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (93)
- A tata Marcina powiedział, że... (96)
- Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (97)
- O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (103)
- Kotwiczenie a tzw. "small talk" (110)
- Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (111)
- Najcenniejsze ciacho życia (115)
- Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (117)
- Odmień szarą rzeczywistość! (120)
- Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (121)
- Bądź niepoprawnym optymistą! (123)
- Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (124)
- Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (125)
- Wyeliminuj swój typowy błąd w mówieniu (127)
- Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (130)
- Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (132)
- Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (134)
- Wyrób w sobie podejście empatyczne (136)
- I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (140)
- W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (142)
- Postaw na wyjątkowość komplementów! (143)
- Włóż skórę swojego rozmówcy! (145)
- "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (146)
- Zidentyfikuj wspólnego wroga (149)
- Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (150)
- Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (152)
- Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (152)
- Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (154)
- "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (157)
- Zostań mistrzem lansu! (160)
- Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (162)
- Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (164)
- Informacje chłoniemy przez skórę! (167)
- Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (173)
- Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (176)
- Naucz się rozpoznawać podstawowe emocje człowieka (179)
- "Czy te oczy mogą kłamać?". Z pewnością nie! (182)
- Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (186)
- Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (187)
- Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (189)
- Utrwalaj oczekiwane postawy! (190)
- Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (191)
- Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (195)
- Zaakceptuj możliwość popełnienia błędu, lecz wystrzegaj się głupoty (200)
- Negatywna gra na emocjach (200)
- "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (202)
- Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (203)
- Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (205)
- "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (209)
- Jak podejść do problemu agresji klienta? (212)
- Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (213)
- Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (213)
- Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (214)
- Pamiętaj: sytuacje bywają wymagające! (217)
- "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (221)
- Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (222)
- "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (230)
- Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (233)
- Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (235)
- Argumentuj, to zwyciężysz! Spytasz: dlaczego? BO tak! :) (237)
- Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (239)
- Kawa czy herbata? (240)
- Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (242)
- Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (244)
- To Twój pierwszy i ostatni raz! (246)
- Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (247)
- "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (250)
- "Pan Pytanko" atakuje tylko raz! (252)
- Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (254)
- Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (256)
- Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (257)
- Personalizuj polecenia (257)
- Dostosuj słownictwo do odbiorcy (259)
- Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (260)
- Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (262)
- Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (262)
- "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (263)
- Niedoceniana siła akcentowania (264)
- "Szybkostrzelny" sprzedawca - czy to się opłaca? (266)
- Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (266)
- "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (268)
- Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (269)
- Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (270)
- Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (272)
- Jak działa na nas reklama? Przetestuj swoją wiedzę! (273)
- Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (291)
- Natural Born Killers? (292)
- Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (293)
- Emocje w sprzedaży (296)
- Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (297)
- Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (299)
- Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (299)
- Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (301)
- Co silniejsze? "Dlaczego?" czy "Jak?"? (301)
- Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (302)
- Unikaj zadawania głupich pytań (303)
- Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (305)
- Model AIDA w sprzedaży (308)
- Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (310)
- Odkrywaj prawdziwe intencje klientów! (311)
- Zostań konsultantem swojego klienta! (313)
- Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (315)
- Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (316)
- Cena nie jest celem sprzedaży! (325)
- Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (327)
- "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (327)
- Wpływanie poprzez doświadczanie (328)
- Jak zwiększyć sprzedaż i przywiązać do siebie klienta? (329)
- Zapomnieć? To niemożliwe!!! (330)
- Zapisane = zaklepane! (331)
- Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (331)
- O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (333)
- "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (334)
- Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (335)
- Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (335)
- Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (336)
- Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (337)
- Odwieczny dylemat: promocja czy prewencja? (338)
- "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (340)
- "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (340)
- Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (341)
- Znów ten sam problem: tańszy czy droższy? (343)
- Przywiąż do siebie klienta jeszcze mocniej! (344)
- Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (345)
- Ograniczaj paletę barw! (345)
- "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (347)
- Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (348)
- Zarządzaj czasem (lepiej!)! (349)
- Podnoś efektywność swojej pracy! (351)
- Poznaj 7 zasad pracy z celem! (352)
- Wnikliwie obserwuj zachowanie klienta! (355)
- 3, 2, 1, 0... start! (356)
- "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (361)
- POSŁOWIE (365)
- Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (367)
- Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (369)
- Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (371)
O autorze (13)
Kilka wskazówek przed startem... (15)
Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)
Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)
Część I. Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (27)
Część II. Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (59)
PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (75)
Część III. Etyczne wpływanie na ludzi (101)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (103)
BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (120)
Część IV. Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (147)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (149)
NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (166)
MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (186)
Część V. Uwaga! Manipulacja (193)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (195)
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (209)
Część VI. Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (219)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (221)
INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (254)
WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (268)
Część VII. Sztuka skutecznej sprzedaży (289)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (291)
Część VIII. Źródła inspiracji (359)
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)
42.99 zł
54.90 zł(-22%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(32.59 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(44.92 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(34.47 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone Aleksander Binsztok (18)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(6)
(1)
(2)
(2)
(1)
Data dodania: 2016-02-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Filip Ficnerski, inżynier
Data dodania: 2015-08-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil Szestowicki, Informatyk
Data dodania: 2013-09-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin, rzecznik prasowy
Data dodania: 2013-03-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Wojciech Idzikowski, Przedsiębiorca, doradca, pracownik naukowy
Data dodania: 2012-09-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-12-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Prof. nadzw. dr hab. Mirosław Kwieciński,
Data dodania: 2009-05-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2009-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna,
Data dodania: 2009-04-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-10-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian Miziołek, Uczeń
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta,
Data dodania: 2009-07-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
ZLU, nauczyciel
Data dodania: 2014-01-09 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Sylwusia,
Data dodania: 2010-10-29 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
tomek,
Data dodania: 2009-08-11 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Werner,
Data dodania: 2013-01-02 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-09-28 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-18 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii