Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
- Autor:
- Aleksander Binsztok
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 18
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Aleksander Binsztok
Opis książki: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniemOwidiusz
Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?
Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.
Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:- ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
- zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
- triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
- sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
- techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
- metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Wybrane bestsellery
-
Autorzy od dawna stosują we własnym życiu techniki i narzędzia, o których przeczytasz w tej książce. Co więcej, często szkolą innych z zarządzania sobą w czasie i osiągają spektakularne wyniki. Wykorzystaj ich metody, a zobaczysz, że Twój bilans czasowy radykalnie się poprawi. Będziesz mieć więce...
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu prod...
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem — książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komu...
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(54.90 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Książka ta podsunie Ci narzędzia, które pomogą podnieść jakość Twojego życia oraz pokonać przeszkody uniemożliwiające Ci działanie, takie jak fobie, depresja, szkodliwe nawyki, choroby psychosomatyczne czy trudności w uczeniu się. Pozwolą Ci również przejąć większą kontrolę nad własnym życiem, zm...
NLP - najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces NLP - najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Słowo „manipulacja” wywodzi się z łaciny: „mani” to „ręka”, „pulus” to „pełny”, „kontrolowany”. W efekcie „manipulacja” to działanie, w którym świadomie „trzymamy w ręce” jakiś proces. Wpływamy na kogo...
MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrzyknięty przez media groźnym cyberprzestępcą, gorliwie ścigany przez FBI, w końcu podstępem namierzony, osaczony i spektakularnie ujęty... Uzb...
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
Kevin D. Mitnick (Author), William L. Simon (Author), Steve Wozniak (Foreword)
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP
Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania, tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełnić ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Książka to klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. Dowiesz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi.
-
Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. MK, 17/07/2009
Z jednej strony, spontaniczność, z drugiej spryt i samokontrola. Oto droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Jak wywierać wpływ na ludzi, a jednocześnie utwierdzać ich w przekonaniu, że realizują własne wizje? Jak porywać do działania tłumy, nie będąc przy tym posądzonym o manipulację? Jak zdobywać sympatię i szacunek otoczenia, a zarazem utwierdzać swoją społeczną dominację? Odpowiedzi przynosi książka dr. Aleksandra Binsztoka "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej".
Autor jest świadomy, że proponowane przez niego techniki można wykorzystać w dwojaki sposób. Uczciwie i ze szkodą dla innych. Ma jednak ufność, że "bat ukręcony ze złych intencji długo nie postrzela". Bo szefowie, podwładni czy koledzy z biura szybko rozszyfrują nasze dwuznaczne moralnie gierki. Natomiast skoczą za nami w ogień, jeśli zobaczą, że zastosowanie metod perswazji łączymy z poszanowaniem innych i autentycznym zainteresowaniem drugą osobą.
Binsztok twierdzi, że kluczem do sukcesu jest właściwa komunikacja. Odbywa się ona nieustannie, także poza ludzką świadomością i poza słowami. Bez przerwy przecież wysyłamy sygnały, które zdradzają nasze nastawienie, postawę, skrywane myśli i uczucia. Jedynie ludzie, którzy potrafią zarządzać" swoim przekazem, są w stanie zbudować dobre i rentowne relacje na płaszczyźnie prywatnej i zawodowej. Ta sztuka polega na godzeniu samokontroli z prostotą i naturalnością.
Aleksander Binsztok jest wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz trenerem komunikacji i biznesu. Szkoli m.in. polityków, prawników, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców i menedżerów międzynarodowych korporacji. -
Eurostudent gjm, 170/06/2009
„Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem” (Owidiusz) - motto książki stanowi jej przedsmak. Autor prezentuje drogę do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. W „Kiedy kropla drąży skałę” znajdziemy wskazówki, jak komunikować się efektywniej, czyli m.in. informacje o różnicach w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami, dowiemy się, na czym polega aktywne słuchanie, czy też znajdziemy wskazówki, w jaki sposób odpowiadać na kłopotliwe pytania. Poza tym jest tu wiele informacji na temat perswazji, jej podstawowych reguł, a także zasad etycznego wpływania na ludzi np. poprzez budowanie kontaktu, przyjaźni, zaufania, czy też sposobów na kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich. Duża część lektury została poświęcona manipulacji i lingwistyce, także w biznesie. W ostatnim rozdziale (dla profesjonalistów) autor wskazuje sposoby na niezawodną sprzedaż. To lektura dla tych, którzy chcą się skutecznie komunikować, mieć wpływ na to, jak są odbierani przez innych i nie poddawać się manipulacji. To cenna, praktyczna wiedza zebrana na 292 stronach. Polecam.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2314-3, 9788324623143
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4400-1, 9788324644001
- Data wydania ebooka:
-
2011-12-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4968
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
- Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami
a kobietami (28)
- "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
- "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
- "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
- W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
- "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
- "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
- Pytania otwarte (48)
- Pytania zamknięte (49)
- "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)
- Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
- Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
- Czerp z przykładu wielkich tego świata
- zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
- Tylko spokój nas uratuje! (65)
- Bądź elastyczny! (66)
- Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
- Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)
- Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
- Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
- "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
- "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
- Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
- Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa...,
czyli "do zakochania jeden krok" (87)
- Nie dla psa kiełbasa! (89)
- "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
- A Tata Marcina powiedział, że... (93)
- Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)
- O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
- Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
- Puchary, ordery i nagród od cholery,
czyli czym otacza się Twój klient? (104)
- Najcenniejsze ciacho życia (109)
- Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)
- Odmień szarą rzeczywistość! (113)
- Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
- Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
- Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
- Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami
na poziomie niewerbalnym (118)
- Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat
do rozmowy (120)
- Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
- Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń
i zaufanie innych ludzi (122)
- Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
- I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"...
Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
- W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie
i rozmówcy (126)
- Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
- "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)
- Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
- Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
- Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
- Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
- Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
- "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku
i różnych imponderabiliach władzy (140)
- Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
- Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)
- Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
- Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk?
Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
- Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
- "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)
- Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
- Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
- Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
- Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
- Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)
- Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym,
jak "zarządzać" emocjami (168)
- Negatywna gra na emocjach (172)
- "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
- Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
- Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)
- "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
- Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
- Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ
swoje granice wytrzymałości (184)
- Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
- Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)
- "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
- Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
- "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas
zabójcza siła szyku zdań? (198)
- Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
- Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy!
[Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
- Obnażona tajemnica konia trojańskiego,
czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
- Kawa czy herbata? (205)
- Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy,
zrób jeszcze tylko jedno... (207)
- Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów
w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
- Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka
kotwica rzucona przez polityka? (211)
- "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)
- Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
- Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
- Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
- Personalizuj polecenia (219)
- Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
- Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
- Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
- Miej świadomość możliwości rozszerzania
lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
- "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
- Niedoceniana siła akcentowania (225)
- Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)
- "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
- Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie
w negocjacjach handlowych (228)
- Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
- Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)
- Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
- Natural Born Killers? (235)
- Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi),
konkurencji i branży (236)
- Emocje w sprzedaży (238)
- Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
- Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
- Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
- Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
- Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
- Unikaj zadawania głupich pytań (245)
- Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
- Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
- Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
- Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
- Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
- Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
- "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
- Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
- Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
- Zapisane = zaklepane! (265)
- Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
- O jeden most za daleko, czyli co robić,
by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
- "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj,
a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
- Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
- Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
- Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
- Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
- "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają,
gdy innym coś nie wychodzi (272)
- "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić,
aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
- Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
- Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
- Ograniczaj paletę barw! (276)
- "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
- Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)
- "Na pożegnanie wszyscy razem...",
czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
- POSŁOWIE (285)
- Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii,
czyli BIBLIOGRAFIA (287)
- Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii,
czyli PODZIĘKOWANIA (289)
- Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)
O autorze (13)
Kilka wskazówek przed startem... (15)
Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)
Legenda do mapy perswazji,
czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)
Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...",
CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)
Część II: Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)
PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)
Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)
BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)
Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)
NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE
PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)
MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)
Część V: Uwaga! Manipulacja (167)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)
Część VI: Lingwistyka w praktyce
nie tylko biznesowej (189)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI
HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)
INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)
WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)
Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)
Część VIII: Źródła inspiracji (281)
Oceny i opinie klientów: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Aleksander Binsztok (18)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(6)
(1)
(2)
(2)
(1)
Wojciech Idzikowski, Przedsiębiorca, doradca, pracownik naukowy
Data dodania: 2012-09-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-12-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Prof. nadzw. dr hab. Mirosław Kwieciński,
Data dodania: 2009-05-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2009-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna,
Data dodania: 2009-04-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-10-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian Miziołek, Uczeń
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta,
Data dodania: 2009-07-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
ZLU, nauczyciel
Data dodania: 2014-01-09 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Sylwusia,
Data dodania: 2010-10-29 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
tomek,
Data dodania: 2009-08-11 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Werner,
Data dodania: 2013-01-02 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-09-28 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-18 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2016-02-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Filip Ficnerski, inżynier
Data dodania: 2015-08-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil Szestowicki, Informatyk
Data dodania: 2013-09-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin, rzecznik prasowy
Data dodania: 2013-03-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii