Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
- Autor:
- Aleksander Binsztok
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 18
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Aleksander Binsztok
Opis książki: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniemOwidiusz
Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?
Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.
Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:- ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
- zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
- triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
- sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
- techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
- metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Wybrane bestsellery
-
Autorzy od dawna stosują we własnym życiu techniki i narzędzia, o których przeczytasz w tej książce. Co więcej, często szkolą innych z zarządzania sobą w czasie i osiągają spektakularne wyniki. Wykorzystaj ich metody, a zobaczysz, że Twój bilans czasowy radykalnie się poprawi. Będziesz mieć więce...
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu prod...
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.50 zł
39.00 zł(-50%) -
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem — książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komu...
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji do słuchania. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie prz...
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)12.90 zł
24.90 zł(-48%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli jesteś zaawansowanym praktykiem NLP, zobaczysz pewne udoskonalenia wprowadzone w wielu znanych wzorcach. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z NLP, na wstępie znajdziesz najbardziej podstawowe wzorce, które wzbogacą Twój repertuar oraz wzmocnią Twoją pewność siebie i chęć rozwijania umie...
Biblia NLP. Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego Biblia NLP. Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Słowo „manipulacja” wywodzi się z łaciny: „mani” to „ręka”, „pulus” to „pełny”, „kontrolowany”. W efekcie „manipulacja” to działanie, w którym świadomie „trzymamy w ręce” jakiś proces. Wpływamy na kogo...
MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP
Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania, tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełnić ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Książka to klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. Dowiesz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi.
-
Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. MK, 17/07/2009
Z jednej strony, spontaniczność, z drugiej spryt i samokontrola. Oto droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Jak wywierać wpływ na ludzi, a jednocześnie utwierdzać ich w przekonaniu, że realizują własne wizje? Jak porywać do działania tłumy, nie będąc przy tym posądzonym o manipulację? Jak zdobywać sympatię i szacunek otoczenia, a zarazem utwierdzać swoją społeczną dominację? Odpowiedzi przynosi książka dr. Aleksandra Binsztoka "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej".
Autor jest świadomy, że proponowane przez niego techniki można wykorzystać w dwojaki sposób. Uczciwie i ze szkodą dla innych. Ma jednak ufność, że "bat ukręcony ze złych intencji długo nie postrzela". Bo szefowie, podwładni czy koledzy z biura szybko rozszyfrują nasze dwuznaczne moralnie gierki. Natomiast skoczą za nami w ogień, jeśli zobaczą, że zastosowanie metod perswazji łączymy z poszanowaniem innych i autentycznym zainteresowaniem drugą osobą.
Binsztok twierdzi, że kluczem do sukcesu jest właściwa komunikacja. Odbywa się ona nieustannie, także poza ludzką świadomością i poza słowami. Bez przerwy przecież wysyłamy sygnały, które zdradzają nasze nastawienie, postawę, skrywane myśli i uczucia. Jedynie ludzie, którzy potrafią zarządzać" swoim przekazem, są w stanie zbudować dobre i rentowne relacje na płaszczyźnie prywatnej i zawodowej. Ta sztuka polega na godzeniu samokontroli z prostotą i naturalnością.
Aleksander Binsztok jest wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz trenerem komunikacji i biznesu. Szkoli m.in. polityków, prawników, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców i menedżerów międzynarodowych korporacji. -
Eurostudent gjm, 170/06/2009
„Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem” (Owidiusz) - motto książki stanowi jej przedsmak. Autor prezentuje drogę do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. W „Kiedy kropla drąży skałę” znajdziemy wskazówki, jak komunikować się efektywniej, czyli m.in. informacje o różnicach w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami, dowiemy się, na czym polega aktywne słuchanie, czy też znajdziemy wskazówki, w jaki sposób odpowiadać na kłopotliwe pytania. Poza tym jest tu wiele informacji na temat perswazji, jej podstawowych reguł, a także zasad etycznego wpływania na ludzi np. poprzez budowanie kontaktu, przyjaźni, zaufania, czy też sposobów na kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich. Duża część lektury została poświęcona manipulacji i lingwistyce, także w biznesie. W ostatnim rozdziale (dla profesjonalistów) autor wskazuje sposoby na niezawodną sprzedaż. To lektura dla tych, którzy chcą się skutecznie komunikować, mieć wpływ na to, jak są odbierani przez innych i nie poddawać się manipulacji. To cenna, praktyczna wiedza zebrana na 292 stronach. Polecam.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2314-3, 9788324623143
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4400-1, 9788324644001
- Data wydania ebooka:
-
2011-12-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4968
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
- Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami
a kobietami (28)
- "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
- "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
- "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
- W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
- "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
- "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
- Pytania otwarte (48)
- Pytania zamknięte (49)
- "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)
- Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
- Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
- Czerp z przykładu wielkich tego świata
- zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
- Tylko spokój nas uratuje! (65)
- Bądź elastyczny! (66)
- Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
- Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)
- Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
- Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
- "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
- "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
- Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
- Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa...,
czyli "do zakochania jeden krok" (87)
- Nie dla psa kiełbasa! (89)
- "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
- A Tata Marcina powiedział, że... (93)
- Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)
- O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
- Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
- Puchary, ordery i nagród od cholery,
czyli czym otacza się Twój klient? (104)
- Najcenniejsze ciacho życia (109)
- Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)
- Odmień szarą rzeczywistość! (113)
- Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
- Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
- Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
- Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami
na poziomie niewerbalnym (118)
- Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat
do rozmowy (120)
- Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
- Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń
i zaufanie innych ludzi (122)
- Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
- I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"...
Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
- W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie
i rozmówcy (126)
- Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
- "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)
- Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
- Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
- Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
- Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
- Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
- "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku
i różnych imponderabiliach władzy (140)
- Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
- Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)
- Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
- Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk?
Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
- Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
- "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)
- Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
- Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
- Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
- Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
- Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)
- Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym,
jak "zarządzać" emocjami (168)
- Negatywna gra na emocjach (172)
- "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
- Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
- Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)
- "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
- Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
- Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ
swoje granice wytrzymałości (184)
- Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
- Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)
- "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
- Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
- "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas
zabójcza siła szyku zdań? (198)
- Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
- Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy!
[Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
- Obnażona tajemnica konia trojańskiego,
czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
- Kawa czy herbata? (205)
- Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy,
zrób jeszcze tylko jedno... (207)
- Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów
w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
- Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka
kotwica rzucona przez polityka? (211)
- "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)
- Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
- Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
- Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
- Personalizuj polecenia (219)
- Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
- Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
- Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
- Miej świadomość możliwości rozszerzania
lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
- "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
- Niedoceniana siła akcentowania (225)
- Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)
- "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
- Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie
w negocjacjach handlowych (228)
- Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
- Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)
- Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
- Natural Born Killers? (235)
- Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi),
konkurencji i branży (236)
- Emocje w sprzedaży (238)
- Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
- Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
- Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
- Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
- Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
- Unikaj zadawania głupich pytań (245)
- Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
- Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
- Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
- Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
- Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
- Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
- "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
- Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
- Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
- Zapisane = zaklepane! (265)
- Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
- O jeden most za daleko, czyli co robić,
by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
- "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj,
a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
- Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
- Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
- Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
- Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
- "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają,
gdy innym coś nie wychodzi (272)
- "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić,
aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
- Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
- Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
- Ograniczaj paletę barw! (276)
- "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
- Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)
- "Na pożegnanie wszyscy razem...",
czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
- POSŁOWIE (285)
- Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii,
czyli BIBLIOGRAFIA (287)
- Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii,
czyli PODZIĘKOWANIA (289)
- Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)
O autorze (13)
Kilka wskazówek przed startem... (15)
Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)
Legenda do mapy perswazji,
czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)
Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...",
CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)
Część II: Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)
PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)
Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)
BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)
Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)
NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE
PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)
MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)
Część V: Uwaga! Manipulacja (167)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)
Część VI: Lingwistyka w praktyce
nie tylko biznesowej (189)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI
HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)
INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)
WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)
Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)
Część VIII: Źródła inspiracji (281)
Oceny i opinie klientów: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Aleksander Binsztok (18)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(6)
(1)
(2)
(2)
(1)
Wojciech Idzikowski, Przedsiębiorca, doradca, pracownik naukowy
Data dodania: 2012-09-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-12-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Prof. nadzw. dr hab. Mirosław Kwieciński,
Data dodania: 2009-05-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2009-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna,
Data dodania: 2009-04-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-10-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian Miziołek, Uczeń
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta,
Data dodania: 2009-07-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
ZLU, nauczyciel
Data dodania: 2014-01-09 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Sylwusia,
Data dodania: 2010-10-29 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
tomek,
Data dodania: 2009-08-11 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Werner,
Data dodania: 2013-01-02 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-09-28 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-18 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2016-02-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Filip Ficnerski, inżynier
Data dodania: 2015-08-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil Szestowicki, Informatyk
Data dodania: 2013-09-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin, rzecznik prasowy
Data dodania: 2013-03-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii