Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 2
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka 41,40 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-40%)
41,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 34,50 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-50%)
34,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe

Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!

To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:

  • Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
  • Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
  • Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
  • Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
  • Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)

To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej

od autorki

Kinga Przybysz-Polakowska — doktor nauk społecznych, ekspertka Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Certyfikowana tutorka i moderatorka design thinking. Wykładowczyni na Uniwersytecie WSB Merito, a także na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Autorka publikacji i książek z zakresu komunikacji medialnej. Przygodę z eventami rozpoczęła w marketingu, dziś wiedzę i doświadczenie w tym zakresie wykorzystuje w obszarze People & Culture (mElements S.A.) Wierzy, że o kulturze miejsca pracy najlepiej świadczy nastrój pracowników w poniedziałek rano.

 

Książka w mediach:

 

Eventy firmowe – 5 nietypowych korzyści, które pracują dla organizacji
Jak sprawdzić, czy pasujemy do kultury organizacyjnej firmy? - wywiad z autorką

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Kinga Przybysz-Polakowska — doktor nauk społecznych, ekspert Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Certyfikowany tutor i moderator design thinking. Wykładowczyni na Uniwersytecie WSB Merito, a także Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Autorka publikacji i książek z zakresu komunikacji medialnej. Przygodę z eventami rozpoczęła w marketingu, dziś wiedzę i doświadczenie w tym zakresie wykorzystuje w obszarze HR. Wierzy, że o kulturze miejsca pracy najlepiej świadczy nastrój jej pracowników w poniedziałek rano.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności