Content marketing. Od strategii do efektów
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 6
- Stron:
- 200
- Czas nagrania:
- 5 godz. 13 min.
- Czyta:
- Justyna Bakalarska-Stankiewicz
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Content marketing. Od strategii do efektów
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
- A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Justyna Bakalarska-StankiewiczJustyna Bakalarska-Stankiewicz - konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas czy SGH. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.
Ebooka "Content marketing. Od strategii do efektów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Content marketing. Od strategii do efektów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Content marketing. Od strategii do efektów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Content marketing. Od strategii do efektów (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po książkę Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz sięgnęłam z ciekawości - jako blogerka i studentka marketingu i public relations. Chciałam dowiedzieć się czegoś więcej na temat tworzenia contentu, gdyż zawodowo głównie tym się zajmuję. Zależało mi na uporządkowaniu wiedzy oraz rozwinięciu już posiadanej. Czy książka spełniła moje oczekiwania? Tak. Zawiera sporą dawkę wiedzy, liczne przykłady, umożliwiające przełożenie teorii na praktykę, a także niezwykle wartościową serię „Z warsztatu Content Managera”. „Content marketing. Od strategii do efektów” J. Bakalarskiej - Stankiewicz to obowiązkowa pozycja dla osób zajmujących się budowaniem marki i tworzeniem contentu - zarówno profesjonalistów, jak i osób początkujących. Książka pozwala zrozumieć na czym polega marketing treści, a także w zrozumiały sposób wyjaśnia, jak opracować skuteczną strategię. To poradnik, który pozwala zdobyć wiedzę teoretyczną i od razu przełożyć ją na praktykę. Z pewnością jeszcze nieraz wrócę do tej książki.
-
Recenzja: Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski PawełRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Recenzje "Content Marketing: od strategii do efektów" można zamknąć tak naprawdę w jednym zdaniu, pisząc o tej książce, że jest to pozycja obowiązkowa dla tych, którzy mają cokolwiek wspólnego z tworzeniem treści i budową wizerunku marki. Autorka książki prowadzi nas jak za rękę przez kolejne etapy budowania obecności marki w sieci. Nieważne czy jesteś specjalistą, który postanowił rozpocząć budowę swojej marki osobistej, czy zajmujesz się marketingiem zawodowo. W swojej książce Justyna Bakalarska-Stankewicz zawarła wszelkie niezbędne informacje, które pozwolą Ci na to, aby zrozumieć, czym jest kwintesencja content marketingu i to dlaczego warto, albo i nie, skupić się na nim kreując daną markę. "Content Marketing: od strategii do efektów" to rzetelnie napisana pozycja - nie obiecuje złotych gór, ale stawia na sprawdzone pomysły, które pomogą również i Tobie stać się mistrzem contentu.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Content is a King. Kto z blogujących nie zna tego stwierdzenia? "Content marketing - od strategii do efektów" to książka, po która sięgnęłam z dużą ciekawością - jako blogerka, i jako osoba tworząca markę osobistą. Oczywiście jako takie pojęcie o content marketingu miałam, ale chciałam to w głowie sensownie poukładać. Książka spełniła moje oczekiwania, bo zawiera naprawdę dużo wiedzy i to nie tylko teoretycznej. W środku znajduje się sporo przykładów, co do mnie przemawia jeszcze bardziej. Bardzo wartościowe są też wstawki z serii "Z warsztatu content managera". Książka napisana jest bardzo zrozumiałym językiem i jak najbardziej nadaje się dla początkujących. A co znajdujemy w środku? M.in.: - czym się różni content marketing od treści sprzedażowych, - jak pisać językiem korzyści, - jak tworzyć tytuły przykuwające uwagę, - jak określać cele w content marketingu i jak je mierzyć (tu też znajdziemy polecane narzędzia), - po co określać personę, - czy musimy być na wszystkich social mediach, - ćwiczenia, które od razu pomogą wprowadzić rady w czyn... A to tylko mała część tego, co znalazło się w książce.Warto przeczytać.
-
Recenzja: @zyrafka_com Lukoszek KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nazwisko autorki kojarzyłam ze szkoleń marketingowych. Czy po przeczytaniu książki chciałabym w nich wziąć udział? Jeśli Justyna Bakalarska-Stankiewicz tak prowadzi zajęcia, jak napisała tę książkę, to bardzo chętnie. Jest ciekawie i na temat. Teraz wiem, jaka jest różnica między content marketingiem a treściami sprzedażowymi (chociaż różnice mogą być subtelne). Po lekturze książki wydaje mi się też, że czeka mnie zbudowanie persony (i to nie jednej!). Wybrane punkty ze spisu treści: ▪️ Znaczenie inbound marketingu w komunikacji. ▪️ Czego można nauczyć się z historii content marketingu? (świetny rozdział!). ▪️ Cel w content marketingu. ▪️ Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu. ▪️ Nie daj się wpuścić w kanał. ▪️ Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy. ▪️ Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu. ▪️ Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? ▪️Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko. ▪️ Jak mądrze używać słów kluczowych? ▪️ Content marketing B2B (to kluczowy rozdział pod kątem mojej pracy zawodowej). ▪️ Content marketing i budowa marki osobistej. Cenne (bo praktyczne) są wskazówki zawarte w ramkach „Z warsztatu content managera”. Nawet niby tak oczywista tabela jak szablon harmonogramu okazała się przydatna. Polecam marketingowcom. Katarzyna Lukoszek, @zyrafka_com (https://www.instagram.com/zyrafka_com/)
-
Recenzja: Harbingers Jasion AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Potrzebowałam książki, która wprowadza czytelnika w świat content marketingu oraz dostarcza wystarczającej wiedzy do jego zrozumienia. Ważne było dla mnie, aby po jej przeczytaniu, porządkował się w głowie obraz pracy content managera, a także wybrzmiewał solidny zarys marketingu treści. Z odsieczą przybyła pozycja Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz o tytule “Content marketing - od strategii do efektów”. I jak oczekiwała, autorka stopniowo zapoznała mnie ze światem tworzenia spójnej, efektywnej oraz wartościowej treści. Pierwsze strony to rozdziały poświęcone teoretycznej wiedzy na temat content marketingu wraz z jego historią oraz znaczeniem w komunikacji. Nie jest to jednak sucha dawka skomplikowanej wiedzy, która zniechęca już na starcie. Autorka zwraca w nich uwagę, jak bardzo zmienił się sposób przyjmowania treści przez potencjalnych Klientów czy po prostu użytkowników Internetu. Przytacza przykłady dla konieczności zmiany postrzegania działalności sprzedaży oraz marketingu. Swoje wnioski opiera na przeprowadzonych badaniach, wykazujących poszczególne zależności kiedyś versus dziś. Myślę, że szczególnie potrzebne jest to spojrzenie dla osób, które niechętnie podchodzą w biznesie do zmian ze względu na silne przyzwyczajenie do tradycyjnych oraz niegdyś efektywnych form komunikacji sprzedaży, kiedy to głośniejszy zbierał najwięcej. Potencjalny Klient zmienił się, a content marketing pragnie go wysłuchać i odpowiedzieć na nowe potrzeby. Popyt równa się sprzedaż, co Content King zdaje się rozumieć. Tym samym, J. Bakalarska-Stankiewicz wprowadza nas w tajniki tworzenia strategii, która jest nieodłączną częścią dla tworzenia marketingu treści. A ta nie może być dziełem przypadku, jak twierdzi autorka. Dziś nie wystarczy już przemawiać hasłami. Warto porozmawiać najpierw z samym sobą.
-
Recenzja: Kulturatka.pl Matura MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy w dobie, gdy średni czas skupienia odbiorcy oscyluje w granicach 8 sekund, jesteśmy w stanie przebić się do jego świadomości i pozostać w niej na dłużej? Czy istnieją sposoby lub strategie, które mogą nam to ułatwić? Justyna Bakalarska-Stankiewicz nie obiecuje złotych gór, ale oferuje nam swoje towarzystwo na drodze do tworzenia treści, które nam w tym pomogą. Jeszcze kilkanaście lat temu jedną z wiodących form reklamy był banner. Dzisiaj, w morzu docierających do nas zewsząd komunikatów i w szumie mediów społecznościowych, trudno w ogóle zostać zauważonym, nie mówiąc już o przekazaniu jakiegokolwiek komunikatu. Czy w takich warunkach możemy w jakiś sposób ułatwić sobie dotarcie do naszych odbiorców? Jak najbardziej, jest to jednak proces złożony. Autorka rozpoczyna książkę od przybliżenia historii content marketingu oraz inspiracji z niej płynących. Następnie wspólnie z nią przejdziemy przez wybór odpowiedniego kanału komunikacji i stworzenie dopasowanej do niego treści. W tym celu powinniśmy zastanowić się nad tym, gdzie są nasi odbiorcy. Jednak bez względu na to, gdzie publikujemy, pamiętajmy o zasadzie - liczy się jakość oraz potrzeby naszych odbiorców. Przed stworzeniem contentu poświęćmy czas na to, by zastanowić się nad tym, czego potrzebują nasi klienci. Zadbajmy również o unikatowość naszych publikacji. To nie wszystko, w kreowaniu atrakcyjnego przekazu może pomóc nam język korzyści. Z książki dowiemy się także, jak stworzyć mierzalny cel i ustalić kim jest nasz potencjalny odbiorca poprzez stworzenie persony. Jak widać, recenzowana przeze mnie pozycja to źródło sporej dawki wiedzy. Przy czym zawarte w książce rady płyną z doświadczenia specjalistki. Dlatego możemy wierzyć w wiarygodność i użyteczność prezentowanych wskazówek. Przy czym warto wspomnieć, że zostały one zaprezentowane w sposób dość przystępny pod kątem graficznym i treściowym. Treści zostały zobrazowane przykładami z życia znanych marek, autorka daje nam też zajrzeć za kulisy pracy content managera, proponując sprawdzone działania, które możemy zastosować od zaraz. „Content marketing. Od strategii do efektów” nie rozczarowuje i zgodnie z nazwą pozwala przejść nam przez proces stworzenia strategii oraz ustalenia celów, które pomogą nam zmierzyć faktyczne rezultaty. To poradnik, który pozwala na szybkie wykorzystanie wiedzy w praktyce. Jest to książka, do której z całą pewnością będę wracać, a zawarte w niej treści jeszcze długo będą użyteczne. Polecam wszystkim zainteresowanym rozwojem w obszarze marketingu treści, którzy nie chcą realizować contentu w sposób niewłaściwy czy niedopasowany.
-
Recenzja: https://ksiazkomama.blogspot.com/ Wioleta CebulakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To kolejna książka, która ma dla mnie szczególne znaczenie. Głównie z uwagi na moją pracę. Content Marketing to moje narzędzie pracy. Dlatego warto je udoskonalać. Dzięki tej książce dowiedziałam się bardzo dużo. Dlatego polecam ja każdemu, kto pisze i chce pisać. To wartościowy poradnik, z którego każdy wyciągnie cegiełkę wiedzy dla siebie. Czego dowiecie się z książki? - Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? - Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? - Czy content marketing sprzedaje? - Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię? - Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? - W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? - Czy Twoja firma to Mędrzec, czy Błazen? - Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej. Bez względu czy zaczynasz pracę jako copywriter, czy już nim jesteś. A może prowadzisz sklep internetowy? Wiedza jaką zdobędziesz po przeczytaniu tej książki będzie na pewno przydatna. Jako specjalista od marketingu, takie książki oceniam trochę inaczej od nowicjusza. Wiele to, co jest w niej zawarte było dla mnie oczywiste. Jednak są rozdziały, które i mi przydadzą się w codziennej pracy. Jednak uważam, że każdy, kto tworzy kampanie reklamowe i contentmarketingowe po tą lekturę sięgnąć powinien.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2366-7, 9788383223667
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-10-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2393-3, 9788383223933
- Data wydania ebooka:
- 2020-10-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2628-6, 9788383226286
- Data wydania audiobooka:
- 2020-11-16 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 186507
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.0MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 261.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Dlaczego content is king? 17
- Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu 22
- Content marketing a treści sprzedażowe 26
- Po pierwsze: jakość 30
- Po drugie: język korzyści 33
- Po trzecie: kanał komunikacji 38
- Po czwarte: spójność 40
- Po piąte: strategia 45
- Jak określać cele w content marketingu? 49
- Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? 53
- Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? 57
- Po czym poznać, że cel został osiągnięty? 61
- Dlaczego potrzebujesz persony? 66
- Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? 69
- Jak zbudować personę, a raczej persony? 73
- POEM(at) w kanałach 82
- Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? 86
- Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? 93
- O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami 105
- Co powinien zawierać harmonogram? 115
- Jak pracować z harmonogramem? 117
- Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem 120
- Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu 126
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? 143
- Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko 154
- Jak mądrze używać słów kluczowych? 161
- B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową 170
- Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? 172
- O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? 184
- Etapy budowy marki osobistej 190
- Twój content marketing 193
Jak przykuć uwagę złotej rybki? 7
Znaczenie inbound marketingu w komunikacji 11
Czego można nauczyć się z historii content marketingu? 29
Cel w content marketingu 49
Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu 65
Nie daj się wpuścić w kanał 81
Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy 115
Treść - to co najważniejsze 125
Content marketing B2B 169
Content marketing i budowa marki osobistej 189
Na zakończenie 197
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Content marketing. Od strategii do efektów Justyna Bakalarska-Stankiewicz (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii