ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Biznes w kulturze - kultura w biznesie. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne

Biznes w kulturze - kultura w biznesie. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne Beata Reformat, Anna Kwiecień - okladka książki

Biznes w kulturze - kultura w biznesie. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne Beata Reformat, Anna Kwiecień - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
211
Dostępny format:
     PDF

Ebook 15,40 zł najniższa cena z 30 dni

20,00 zł (-23%)
15,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(15,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes w kulturze kultura w biznesie pod tytułem Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w jednostkach kultury, zorganizowana na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2016 r. przez mgr. Jerzego Stasicę kierownika studenckiego Zespołu Pieśni i Tańca Silesianie. Jest to już druga edycja monografii pod redakcją Beaty Reformat i Anny Kwiecień poświęconej funkcjonowaniu jednostek kultury w Polsce. Celem publikacji jest prezentacja zagadnień wiążących się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, szczególnie ich potencjału narzędziowego w działalności biznesowej instytucji kultury w Polsce.

Wybrane bestsellery

Beata Reformat, Anna Kwiecień - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
15,40 zł
Dodaj do koszyka