ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Employer branding. Praktyczny podręcznik

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 2
Stron:
280
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-35%)
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?

Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.

Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski

Edyta Sander - zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, a także tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Obecnie w ramach grupy MBE odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Chętnie dzieli się wiedzą, jej artykuły można czytać na blogu grupambe.pl. Od 2017 roku współtworzy EBMASTERS, ogólnopolską społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu, i wykłada na poświęconych temu zagadnieniu studiach podyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Mateusz Jabłonowski - konsultant, trener i przede wszystkim praktyk employer brandingu, recruitment marketingu oraz komunikacji. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu employer brandingu i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Chętnie dzieli się wiedzą - współtworzy warszawski zespół EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też gościnnie zajęcia na studiach podyplomowych. Z wykształcenia jest psychologiem biznesu, który od początku wiedział, że HR to praca dla niego!

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności