Maria Kukurba - ebooki
Tytuły autora: Maria Kukurba dostępne w księgarni Onepress
-
Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Ciepliń
Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz
Niedostępna
-
Wprowadzenie Przedmiotem monografii naukowej „Rozwój regionalny – Wybrane aspekty” jest problematyka rozwoju regionalnego i polityki regionalnej, które zostały ujęte w aspektach ważniejszych celów administracji publicznej oraz jako konieczny warunek efektywnego i sprawnego funkcjonowania wspó
Rozwój regionalny - Wybrane aspekty Rozwój regionalny - Wybrane aspekty
Aleksandra Fudali, Marta Zygier, Anna Tomczyk, Dariusz Grzybek, Ilisio Manuel de Jesus, Agnieszka Napiórkowska-Baryła, Mirosława Witkowska-Dąbrowska, Łukasz Matwiej, Krzysztof Wiaderek, Maria Kukurba, Krzysztof Gąsiorowski
Niedostępna