Katarzyna Kopczewska - książki
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Model transferu technologii w klastrach morskich w Polsce
-
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces
-
Asymetryczne dostosowania cenowe na rynku paliw w Polsce
-
Green Project Funding
-
Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej... Rozdział 6. Kształtowanie procesów innowacyjnych oraz internacjonalizacji działalności badawczej i rozwojowej w wybranych przedsiębiorstwach w Polsce w latach 2000-2011
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej... Rozdział 7. Ocena i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu procesów innowacyjnych i internacjonalizacji sfery badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce oraz wybranych państwach świata
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 1. Procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce - aspekt teoretyczny
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 3. Uwarunkowania internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej i procesów innowacyjnych w Polsce
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 4. Współpraca organizacji w globalnej sieci badawczej jako determinanta aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 5. Metodyczne aspekty pomiaru działalności badawczo-rozwojowej oraz internacjonalizacji sfery badawczo-rozwojowej
-
Regionalny rynek pracy - relacje ekonomiczne, organizacyjne i społeczne
-
Trwałość współpracy przygranicznej
-
Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania
-
Renta geograficzna a rozwój społeczno-gospodarczy
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!