Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - książki
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wie...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym termin...
- Epub + Mobi
(36.90 zł najniższa cena z 30 dni)38.25 zł
45.00 zł(-15%) -
Słowem redaktorów: Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których g...
- Druk
- Audiobook mp3
(26.25 zł najniższa cena z 30 dni)Czasowo niedostępna
-
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategiczne...
- PDF + Epub + Mobi