Harvard Business School Publishing skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady.
Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu -- gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu.
Harvard Business School Press - książki
Tytuły autora: Harvard Business School Press dostępne w księgarni Onepress
-
Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zaws
- Druk pkt
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.