Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - książki
-
Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współcz...
- Epub + Mobi
(29.67 zł najniższa cena z 30 dni)29.67 zł
34.90 zł(-15%) -
Karol Modzelewski, z profesji historyk, napisał autobiografię polityczną. Określił ją sucho jako „sprawozdanie z własnych doświadczeń w życiu publicznym połączone z odrobiną autorefleksji”...(9.35 zł najniższa cena z 30 dni)
9.35 zł
11.00 zł(-15%) -
Książka stanowi próbę poszerzenia metodologii badań nad reklamami prasow...(18.48 zł najniższa cena z 30 dni)
18.48 zł
23.10 zł(-20%) -
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategiczne...
- PDF + Epub + Mobi
-
Przedmowa Prezentujemy Państwu pierwszą część monografii naukowej pod tytułem „Zarządzanie przedsiębiorstwem”, która zostało opracowana przez pracowników nauk...
Niedostępna