Adam Wojtaszek - ebooki
Tytuły autora: Adam Wojtaszek dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 4, Issue 2 to siódmy numer powstałego w 2015 roku czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autor&"Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2018. Vol. 4 (2)) "Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2018. Vol. 4 (2))
(14,75 zł najniższa cena z 30 dni)
14.75 zł
18.44 zł (-20%) -
Promocja
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 3, Issue 1 to czwarty numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem autoró"Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2017. Vol. 3 (1) "Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2017. Vol. 3 (1)
(17,28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł (-20%) -
-
Promocja
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 2, Issue 2 to trzeci numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem Autoró"Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2016. Vol. 2 (2) "Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2016. Vol. 2 (2)
(17,28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł (-20%) -
-
Promocja
Książka stanowi próbę poszerzenia metodologii badań nad reklamami prasowymi poprzez wypracowanie nowych modeli analizy tego szczególnego typu obrazowo-tekstowego artefaktu oraz wykazanie ich zasadności i przydatności w oparciu o obszerny korpus przykładów zaczerpnięty z prasy polskiej, brytyjskiej i chińskiej. Praca podzielonTheoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective
(17,86 zł najniższa cena z 30 dni)
17.81 zł
23.10 zł (-23%) -