Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
- Autor:
- Konrad Pankiewicz
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 19
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Konrad Pankiewicz
Opis
książki
:
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
Alchemia sprzedaży
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.
Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?
Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.
Zastanów się:
- Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
- Co chciałbyś od niego usłyszeć?
- Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?
Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.
Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).
Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu. Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu: |
"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej." Dr Kevin Hogan,
autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" |
"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."Bohdan Pawłowicz;
Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"
Dowiedz się:
- jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
- jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
- jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
- jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
- jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.
Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".
Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.
Wybrane bestsellery
-
Pamiętaj, że to, co dajesz światu, wróci do Ciebie z podwójną siłą. Kreuj własną aurę sympatii i buduj pozytywny wizerunek. Realizuj swoje cele prywatne i biznesowe w oparciu o wynik win-win. Praw autentyczne komplementy, wykonuj drobne, miłe gesty. Sprawiaj innym radość i wprowadzaj ich w pozytywny nastrój.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Bestseller Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! - Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących - 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku - 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat - Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania - Uruchamianie i optymalizac
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i biernym czekaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Promocja
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Bestseller Promocja
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł (-20%) -
Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł (-20%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
Ebooka "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: socialtalk.pl 2014-07-14Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Idę o zakład, że ktoś zaraz powie: ale ja nic nie sprzedaję! Błąd. Nawet na rozmowie rekrutacyjnej sprzedajesz samego siebie. Ta książka przyda się nawet tym, którzy od czasu do czasu próbują przekonać kogoś do swojego pomysłu.
Na 248 stronach znajdziesz całą masę przykładów, potwierdzających coś, o czym pisałem kiedyś na swoim blogu we wpisie pt.:”To może być twoja najlepsza inwestycja„. Chodzi o niezaprzeczalny fakt, że w dzisiejszych czasach twój sukces zależy w znacznej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować.
Książka Konrada Pankiewicza to bardzo dobrze skondensowana, a przede wszystkim uniwersalna wiedza o budowaniu sympatii, wiarygodności i zaufaniu. Ale jest ona tylko dla tych, którzy wyznają zasadę, że wyłącznie bez ściemy uda zbudować się coś wartościowego. -
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Michał SinderaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Bajka to czy nie bajka. Przypuszczam, że większości Czytelnikom, podobnie zresztą jak i mnie, alchemia kojarzy się z tajemną wiedzą i sztuką, dzięki której ołów miał się przemieniać w złoto przy użyciu Kamienia Filozoficznego. Istnieją też teorie, że w podobnie magiczny sposób próbowano stworzyć panaceum, czyli lek na wszystkie choroby, lub nawet eliksir nieśmiertelności. Jednym słowem alchemicy próbowali zrobić COŚ z NICZEGO. Czy osiągnęli oni swój cel, nie trzeba chyba nikomu wyjaśniać... Jednym słowem: bajki. Przyznam szczerze, że do książek, które już w samym tytule obiecują mi magiczną wiedzę i umiejętności, podchodzę z dużym sceptycyzmem. Pewnie to uprzedzenie, ale patrzę na nie przez pryzmat braku wiarygodności, kolejne bajeczki dla naiwnych, które w pięknej formie podają tajemną zasadę musisz więcej sprzedawać, żeby być bogatszym"... Nie pamiętam w tej chwili, dlaczego z długiej listy książek, które chciałbym przeczytać, wybrałem właśnie tę. Może przypadek, może reklama w jakiejś internetowej księgarni. Nieistotne w tej chwili, ważne, że do mnie trafiła... Pierwszą rzeczą, która zwraca uwagę po wzięciu jej do ręki, jest rzadko spotykana forma oprawy w postaci sztywnego etui z budzącymi ciekawość i zainteresowanie hasłami. Zawartość merytoryczna książki podzielona została na 60 króciutkich, maksimum 6-8-stronico-wych rozdziałów. Każdy z nich zaczyna się na nieparzystej, prawej" stronie, co wprowadza wrażenie ładu i estetyczności układu graficznego. A co z zawartością merytoryczną Powiem krótko: same konkrety. Jak wskazuje tytuł, związane głównie z codziennym życiem sprzedawcy, ale i nie tylko, gdyż sporą część informacji możemy z dużym powodzeniem wykorzystać poza pracą zawodową. Dzięki autorowi poznamy bardzo wiele niedoskonałości własnego zachowania, z których nawet nie musimy zdawać sobie sprawy lub które ignorujemy jako mało istotne, a tak naprawdę bywają kluczowe. Znajdziemy tutaj wiele wskazówek na temat sposobów prezentacji oferty firmy czy też własnego projektu, profesjonalnego wyglądu (tu raczej nie znajdziemy niespodzianek, lecz ciekawe uzasadnienie, dlaczego należy zakładać elegancki i czysty garnitur na spotkanie biznesowe), dbałości o wypowiadane słowa, spóźnialstwa czy też niesłowności. W sferze zachowań i reakcji klienta dowiemy się, w jaki sposób łatwo trafić do jego czułej, nieświadomej części osobowości tak, aby wywołać pozytywny dla nas efekt w części świadomej (i nie mam tu na myśli hipnozy). Przez żołądek do portfela Ależ tak, tylko jak W książce Konrada Pankiewicza znajdziemy również kilka podstawowych zagadnień z zakresu neurolingwistycznego programowania, które mają istotne znaczenie w procesie sprzedaży, takie jak metafiltry (omówiono trzy podstawowe, tj. wzrok, słuch, dotyk) lub znaczenie dotyku. Dowiemy się również, jak pracować, żeby nie zwariować, zachować zdrową równowagę między życiem prywatnym a biznesowym. O dziwo na to też jest rozwiązanie, którego można się nauczyć. Wymienione powyżej elementy treści książki to jedynie niewielki przykład tego, co ona naprawdę zawiera. Całość napisana jest bardzo przyjaznym, codziennym językiem. Zresztą sam autor przyznaje, że jego celem nie było stworzenie naukowej pracy, lecz publikacji przyjaznej użytkownikowi, w której podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. I to się w pełni udało. Żeby nie było za słodko, trzeba się do czegoś przyczepić. Kilkanaście razy autor wtrąca w treści komentarze i aluzje do bieżącej sytuacji na arenie politycznej, nie zawsze śmieszne, mimo że w zamyśle takie powinny być. Czasami jest to przykład, a czasami zwykła złośliwość. Osobiście uważam, że w publikacjach tego typu nie powinno prezentować się własnych sympatii i poglądów politycznych, do tego jest inne miejsce. Prywatnie mogę nawet się z nimi zgadzać i mieć podobne zdanie, lecz mimo to pozostaje jakiś dziwny niesmak... Do książki dołączona jest płyta CD ze szkoleniem w formie audio. Odtworzyć można ją zarówno na domowym sprzęcie audio, jak i na komputerze. Dzięki niemu poznamy 11 podstawowych taktyk negocjacyjnych. Całość szkolenia trwa 52 minuty i 14 sekund (bo jak się dowiadujemy z książki, 52 minuty i 14 sekund" jest lepsze w oczach odbiorcy niż stwierdzenie ok. 50 minut"). Podsumowując, już całkowicie poważnie, książka Konrada Pałkiewicza jest zdecydowanie warta przeczytania. Nie tylko zdobywamy dzięki niej nową wiedzę, odświeżamy własne doświadczenia, ale także zyskujemy dość sporo motywacji do dalszej nauki. Co więcej, książka ta w żadnym momencie nie jest nudna i bez większych problemów można przeczytać ją w jednym ciągu. Poza tym warto do niej wracać co jakiś czas po to, by zwracać uwagę na kolejne detale profesjonalnych zachowań w sprzedaży i wdrażać je w praktyce, dążąc do doskonałości. Na pewno nie będzie to łatwe, ale jak zapewnia autor, warto. I nie sposób się z nim nie zgodzić.
-
Recenzja: Rzeczpospolita pm, 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak pokonać konkurentów. Problematyka sposobów na zwiększanie sprzedaży na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach zajmuje jedno z kluczowych miejsc w działalności firm tak globalnych, jak i lokalnych. Dlatego "Alchemia sprzedaży" jest dobrym źródłem informacji o niuansach psychologicznych dotyczących tego zagadnienia. Podpowiada, jak dzięki dobrej strategii pokonać konkurentów i oczywiście skutecznie zwiększać sprzedaż swojej firmy. Podzielona jest na wiele krótkich, treściwych i jednocześnie ciekawie napisanych rozdziałów, co pozwala uniknąć powtórzeń i zwyczajnej nudy, ponieważ konkretne zagadnienie opisywane jest jednocześnie dokładnie i z humorem, co nie umniejsza wartości merytorycznej. Do książki dołączono pytę CD ze szkoleniem w zakresie najczęstszych technik negocjacyjnych.
-
Recenzja: Network Magazyn 15/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto? W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znacznej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna. Czy chciałbyś, aby twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie? Ta ksiązka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na „tak”. To trening budowania dobrych relacji handlowych. Zastanów się: z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać? Co chciałbyś od niego usłyszeć? Wiedz, że niewielu sprzedawców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte. „Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczy ć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich . Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej” - powiedział o nim dr Kevin Hogan, autor książki „Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu”.
-
Recenzja: Brief Karolina BłońskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Uwierz w siebie i do dzieła Konrad Pankiewicz jest współtwórcą agencji interaktywnej Adv.pl i agencji marketingu bezpośredniego adMobile. Należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz Interactive Advertising Bureau Polska. Jest założycielem Instytutu Perswazji i twórcą Dynamicznego Modelu Perswazji, agregującego wiedzę m.in. z zakresu perswazji, neurolingwistyki, hipnozy, psychologii osiągnięć i teorii mowy ciała. Alchemia Sprzedaży" przedstawia praktyczną wiedzę stanowiącą część strategii, metod i technik wchodzących w skład zaproponowanego przez Pankiewicza modelu. Autor pisze o znaczeniu, jakie na wyniki sprzedażowe ma przekonanie, który mamy o sobie samych, pozytywne myślenie, koncentrowanie się tylko na tym na co mamy wpływ, rozpoznawanie mapy świata klientów czy ograniczanie wyboru kontrahenta do najlepszych rozwiązań. Z jego rad mogą korzystać nie tylko osoby sprzedające produkty czy usługi, ale każdy z nas gdy przyjdzie nam przekonać kogoś do nas udowodniając własną wartość.
-
Recenzja: Manager Magazin 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autor jest założycielem Instytutu Perswazji, co w przypadku książki brzmi umiarkowanie zachęcająco. Tymczasem czeka nas pełne zaskoczenie. Alchemia sprzedaży" to inteligentnie napisana, a co więcej - zilustrowana znakomitymi przykładami lektura. Nie tylko dla sprzedawców.
-
Recenzja: Tygodnik Przegląd Agata Gogołkiewicz; 01/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie. Z tego poradnika dowiemy się, jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie, jak dystansować konkurencję, nawiązywać relacje, a kontakty zamieniać na kontrakty, wreszcie jak skutecznie perswadować. Co ważne, autorem jest nasz człowiek - wciąż rzadkość na rynku poradniczym.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 22-10-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie ma "urodzonych sprzedawców", ale nic nie stoi na przeszkodzie, by dążyć do ideału. Krokiem w dobrym kierunku może być lektura książki Konrada Pankiewicza "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie".
Choć autor dopiero od 7 lat związany jest zawodowo z marketingiem i sprzedażą już zdążył przekonać tysiące kandydatów na dobrych sprzedawców, iż potrzebna jest im wiedza daleko wykraczająca poza powszechnie znane, sprzedażowe triki. Dzięki temu poradnikowi, który już znalazł się na topie wydawnictwa Onepress, to grono zapewne zwielokrotni się.
Po -- by nie tracić czasu... -- trzyzdaniowym wstępie Pankiewicz przechodzi do rzeczy. Dowiadujemy się, jak uwodzić klienta i jak zmieniać emocje negatywne w pozytywne (nie: "jestem zmęczony", a: "potrzebuję nabrać sił") oraz dostrzegać, iż szklanka nie jest w połowie pusta (pesymista) a w połowie wypełniona wodą.
Kolejne lekcje to nauka na błędach -- najlepiej cudzych -- unikanie pułapki maniakalnego uporu, czytanie w myślach klientów i takie postępowanie, by obie strony transakcji czuły się wygrane. Poznajemy też kilka innych przydatnych prawd, np. że klienci nie kupują od firm, a od ludzi, poza tym dobrze najpierw wzbudzić sympatię, a dopiero później przejść do pertraktacji. Następne rozdziały -- felietony poświęcone zostały sposobom na udaną rozmowę, roli obiecywania oraz wielu innym kluczom, otwierającym umysł klienta.
A wszystko to w bardzo klarownej, przystępnej formie, napisane językiem dalekim od zwyczajowego przynudzania i wzbogacone o barwne przykłady i anegdoty.
Lektury nie musimy kończyć na ostatnim rozdziale. Wystarczy wejść na stronę prowadzoną przez Konrada Pankiewicza www.instytut-perswazji.pl i dopisać się do listy subskrypcyjnej. To gwarantuje cotygodniowy kontakt z autorem i tematem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1226-2, 8324612262
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-07-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0161-0, 9788328301610
- Data wydania ebooka :
- 2014-08-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3935
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Perswazja i NLP
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
-
O autorze (9)
Wstęp (11)
Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)
Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)
Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)
Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)
Pułapka maniakalnego uporu (41)
Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)
Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)
Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)
3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)
Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)
Tylko krowa nie zmienia zdania (65)
Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)
Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)
Najpierw wzbudź sympatię,
a dopiero później sprzedawaj (77)
Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)
Twój klient to istota emocjonalna
- dokładnie tak, jak Ty (81)
Jeśli wejdziesz między wrony... (85)
Ciało, które mówi... (87)
Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)
Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)
99% handlowców popełnia ten błąd (105)
Happy Birthday to You (111)
Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)
Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)
Obiecuj mniej... (121)
Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)
3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)
Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)
Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)
Zostań adwokatem diabła (135)
Wyobraź sobie, że... (137)
Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)
Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)
Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)
Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)
Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)
6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)
Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)
Zanotuj to sobie dokładnie! (189)
Twoja prywatna baza wiedzy (191)
Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)
Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)
Pokaż swoją klasę (201)
Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)
Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)
Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)
Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)
20% jest ważniejsze niż 80% (215)
A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)
Oddzielaj ludzi od problemów (221)
Trzymaj nerwy na wodzy (223)
Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)
Zawał czy wylew? (229)
Znajdź swój złoty środek (231)
4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)
Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)
Zamiast zakończenia (245)
Bibliografia (247)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.99 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
99.00 zł (-38%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł (-20%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie Konrad Pankiewicz (19) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(11)
(4)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii