Zasil swój Small Business wiedzą a pięknie zaowocuje [kupon] |
|
Drogi Czytelniku!
Prowadzisz niewielką firmę? A może znasz kogoś, kto ma swój własny small business? Mama, ciocia, brat, przyjaciel, sąsiad - na pewno kogoś znasz, bo przecież małe firmy to ponad 90% wszystkich polskich firm, nieomal 3 mln właścicieli!
Aby mała firma mogła rozwinać skrzydła i urosnąć do rozmiarów Wielkiej Korporacji, potrzebny jest oczywiście pomysł, kapitał, nieco szczęścia i... mądry właściciel. Mądry doświadczeniem i wiedzą.
Właścicielu małej firmy!
Doświadczenie musisz zdobyć na własną rękę. A jeśli chodzi o wiedzę na temat prowadzenia Twojej firmy - służymy pomocą. Prezentujemy zestaw siedmiu podręczników - niezbędnik małej firmy. Jest to drugie polskie wydanie popularnej serii, uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
Aby uprzyjemnić Ci zakupy, załączamy kupon rabatowy o wartości 10 zł, który możesz wykorzystać w księgani Onepress.pl do 18. marca. Twój kupon ma numer:
2E522F-B2D8D1-O
Zasady korzystania z kuponów rabatowych księgarni Onepress.pl znajdziesz tutaj
Życzymy owocnej lektury!
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Dział badań w małej firmie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej.
|
|
Dział rozwoju w małej firmie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści -- odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz.
|
|
Dział IT w małej firmie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu -- dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu.
|
|
Dział komunikacji w małej firmie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym — klientami, dostawcami, a nawet… konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu.
|
|
Dział marketingu w małej firmie
Marketing już dawno przestał być synonimem zamieszczania ogłoszenia w prasie czy produkcji stoiska targowego. Od wyglądu produktu, poprzez jego cenę, sposób dystrybucji, aż po skrojone na miarę działania promocyjne -- wszystko ma służyć najważniejszemu celowi istnienia Twojej firmy, czyli zarabianiu. Jednak, byś niepotrzebnie nie tracił firmowych funduszy, wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zacznij zamieniać swoje trafione pomysły marketingowe w przychody i zyski.
|
|
Dział finansów w małej firmie
Prowadzenie firmy bez pełnej kontroli nad finansami przypomina jazdę samochodem bez kierownicy, hamulców i dźwigni zmiany biegów. Jeśli nie masz ciągłego baczenia na swe wydatki i kondycję kapitałową, łatwo możesz zabrnąć zbyt daleko na ścieżce prowadzącej do finansowej zagłady... a wtedy nie pomoże Ci nawet najlepszy księgowy. Nim dopadnie Cię widmo ujemnego bilansu, lepiej zapoznaj się ze specyfiką kluczowych spraw rachunkowych Twojej firmy.
|
|
Dział HR w małej firmie
Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że firma jest tak dobra, jak ludzie, którzy ją tworzą. Tzw. "zasoby ludzkie" są szczególnie ważne w małym przedsiębiorstwie, gdzie każdy błąd pracownika może stanowić o być albo nie być jego pracodawcy. Nie możesz pozwolić sobie na to, by postawić na niewłaściwe osoby lub zaniedbać politykę kadrową. Marzysz o uczynieniu ze swojej firmy miejsca, w którym ludzie chcą pracować?
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|