Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- Autor:
- Holly Berkley
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 152
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
- pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
- wyjaśni specyfikę programów partnerskich
- podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
- zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową
- wprowadzi Cię do społeczności internetowej
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu -- dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
54.90 zł(-50%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%)
Ebooka "Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Firma Reklama Internet Paweł PochrońRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wydawanie pieniędzy na marketing i promocję naszej firmy to nic trudnego, ale co jeśli nasz budżet jest ograniczony? Z pomocą przychodzi książka Holly Berkley „Marketing internetowy w małej firmie”.
Publikacja przeznaczona jest dla właścicieli małych i średnich firm, którzy na własną rękę (bądź z niewielką pomocą firm reklamowych) chcą promować swoją firmę w Internecie.
Po przeczytaniu „Marketing internetowy w małej firmie” będziemy umieli scharakteryzować i dotrzeć do grupy docelowej, przygotować odpowiednią treść reklamową, poprawić relacje z klientami, stworzyć i wykorzystać bazę e-mailową, a także poznamy zasady projektowania strony firmowej.
Książka nasycona jest praktycznymi poradami i masą przykładów zastosowań danych zagadnień w małych jak również dużych firmach (Pepsi-Cola, BMW, Amazon.com, itd.).
Oprócz tego znajdziemy kilka ćwiczeń, które pomogą nam zrozumieć dane zagadnienia.
Książka autorki Holly Berkley kierowana jest dla przedsiębiorców, którzy do tej pory nie mieli styczności z marketingiem internetowym. Czyta się ją bardzo dobrze, ponieważ autorka zminimalizowała teorię, przedstawiając praktyczne rozwiązania.
Według mnie „Marketing internetowy w małej firmie” jest obowiązkową pozycją dla każdego, przedsiębiorcy, który chce promować swoją firmę w globalnej sieci. -
Recenzja: menedzer.wp.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing internetowy to sposób na przedstawienie twojej oferty milionom internautów, szukających usług i informacji o nich w internecie. Polega on nie tylko na reklamowaniu się w sieci - to ogół działań polegających na komunikacji z klientami poprzez e-maile, fora czy kanały dyskusyjne. To sposób na przekształcenie twojej dotychczasowej strony internetowej w medium, które zwiększy potencjał firmy i sprzedaży.
Wszelkie wysiłki marketingowe powinny być skoncentrowane na twojej stronie internetowej. Klienci będą postrzegać twoją firmę poprzez pryzmat twojej witryny. Nawet najbardziej efektywna kampania marketingowa nie nakłoni klienta do zakupów, jeśli twoja witryna nie będzie dobrze zaprojektowana i nie będzie miała profesjonalnego wyglądu.
Łatwo zareklamować firmę w internecie, gdy się ma zasobne kieszenie. Wydawanie pieniędzy to nic trudnego. Jeśli jednak twój budżet jest ograniczony, a chciałbyś osiągnąć podobne rezultaty, to w zaprojektowanie kampanii internetowej będziesz musiał włożyć sporo wysiłku i kreatywności.
Na szczęście zasady marketingu są te same dla wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości: wykreowanie i ugruntowanie świadomości marki, znalezienie grupy docelowej, wygenerowanie sprzedaży i zachęcenie klientów do powtórnego skorzystania z usług firmy. Internet pozwala na przeprowadzenie tych działań za dziesiątą część kosztów poniesionych na reklamę drukowaną i setną część kosztów reklamy telewizyjnej. Nie ma żadnego innego środka przekazu, który pozwoliłby małym i średnim przedsiębiorstwom konkurować z gigantami na równych zasadach.
Książka zawiera m.in. analizę przypadków dotyczących internetowych kampanii marketingowych takich firm jak Pepsi-Cola, Banana Republic, Jenny Craig International, BMW i Amazon.com. Przedstawiono w niej także objaśnienia, jak można zaprojektować podobne kampanie marketingowe za znacznie mniejsze pieniądze. Dzięki zamieszczonym w książce poradom nauczysz się, jak w oszczędny sposób przyciągnąć do swojej strony internetowej właściwe osoby oraz jak nakłonić je do przekazania ci danych teleadresowych. Dowiesz się, jak przekształcić stronę internetową w miarodajne źródło informacji i nakłonić klientów do odwiedzania twojego sklepu w sieci.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Low-Budget Online Marketing
- Tłumaczenie:
- Anna Kanclerz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1875-0, 9788324618750
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4771
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
- Serie wydawnicze: W małej firmie Small Business
Spis treści książki
- Co to jest marketing internetowy? (11)
- Jak osiągnąć sukces? (12)
- Odpowiedni personel (12)
- Spójność informacji (14)
- Produkty chętnie kupowane w internecie (15)
- Co się sprzedaje przez internet? (16)
- Cel zaistnienia w sieci (18)
- Garść statystyki (20)
- Cechy charakterystyczne potencjalnych klientów (23)
- Jak dotrzeć do kilku różnych grup docelowych? (24)
- Kobiety (25)
- Osoby starsze (25)
- Nastolatki (26)
- Nakłoń klientów do mówienia o sobie (27)
- Jak spersonalizować stronę internetową? (28)
- Ucz się na przykładzie firmy Amazon.com (29)
- Zorganizuj dobrze treść i dostosuj ją do indywidualnych preferencji użytkownika (30)
- Skoncentruj się na kliencie (32)
- Próba skuteczności odwoływania się do grupy docelowej (33)
- Gdzie umieszczać banery reklamowe? (33)
- Pozycjonowanie strony (35)
- Znaczenie internetu (39)
- Podstawowe elementy treści (40)
- Jak niedrogo uaktualniać witrynę? (42)
- Zbyt częste zmiany (43)
- Dezorientacja użytkowników (43)
- Spadek na liście wyników wyszukiwarki (44)
- Korzyści płynące z elastycznej witryny (45)
- Kampanie próbne i śledzenie ich efektów (45)
- Skoncentruj się na grupie docelowej (45)
- Dla osób bez talentu (46)
- Kupowanie treści (46)
- Nakłoń klientów do współtworzenia serwisu (47)
- Linki do innych stron (47)
- Marketing precyzyjny a "wymuszony" (49)
- Co to jest marketing precyzyjny? (49)
- Marketing w paśmie dziennym (50)
- Informacje marketingowe załączone w treści (51)
- Zdobycie wiarygodności (52)
- Jak umieścić swoją treść na innych witrynach? (52)
- Wymiana reklam (54)
- Co zrobić, żeby ludzie mówili o Twojej witrynie? (54)
- Zaoferuj coś za darmo (56)
- Wykorzystaj fora dyskusyjne i czaty internetowe (57)
- Wybierz domenę, która zapadnie klientowi w pamięć (58)
- Statystyki potwierdzające skuteczność marketingu e-mailowego (59)
- E-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam (60)
- Tworzenie listy dystrybucyjnej (61)
- Marketing zorientowany na cele (64)
- Biuletyny internetowe (65)
- Treść biuletynu (65)
- Dlaczego krótsze jest lepsze? (65)
- Czas i częstotliwość (66)
- Wysyłanie e-maili przez serwer hostingowy (68)
- Testowanie i szablony (68)
- Śledzenie działań klienta (69)
- Treść skierowana do konkretnego odbiorcy (69)
- Wymyślenie efektownego tytułu (70)
- Bierz przykład z wirusów (72)
- Bierz przykład z firm, które odniosły sukces (73)
- Wirtualna społeczność - co to jest i jakie ma znaczenie? (79)
- Technologie i pomysły wspierające budowanie społeczności internetowej (80)
- Forum dyskusyjne (81)
- Treść (82)
- Kalendarium (82)
- Konkursy (83)
- Czat (83)
- LivePerson - komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym (84)
- Redaktorzy - ochotnicy (85)
- Wykupienie reklamy na stronie innej społeczności internetowej (86)
- Dlaczego co-branding internetowy jest inny? (87)
- Współpraca w sieci (88)
- Znaczenie co-brandingu (90)
- Zasady co-brandingu (91)
- Jak zintegrować produkty partnerów (94)
- Zrób to dobrze za pierwszym razem (95)
- Weź przykład z gazet (95)
- Partnerzy, którzy się uzupełniają (96)
- Jak zoptymalizować witrynę internetową? (100)
- Tekst strony głównej (100)
- Znaczniki HTML (101)
- Strony obfitujące w grafikę (103)
- Przekierowywanie łącza, wyskakujące okienka i reklama w tle (104)
- Przyciski "Wstecz" (105)
- Mapy serwisu (105)
- Ramki (105)
- Rejestracja strony w wyszukiwarce (106)
- Program WebPosition (106)
- Płatne pozycjonowanie (107)
- Program pay-per-click (107)
- Program AdWords wyszukiwarki Google (107)
- Najlepsze słowa kluczowe (108)
- CPC a CPM (108)
- Dostosowanie treści strony do słów kluczowych (109)
- Przygotowanie treści reklamy (109)
- Płatna reklama - CPM, CPC i CPA (113)
- Testowanie (114)
- Baner odnoszący sukces (115)
- Dlaczego reklamy banerowe się nie opłacają? (117)
- Kampanie skierowane do wyselekcjonowanego odbiorcy (117)
- Śledzenie rezultatów (118)
- Najważniejsza prostota (121)
- Pamiętaj o odbiorcy (122)
- Zasady projektowania stron internetowych (122)
- Nie używaj języka technicznego (129)
- Przygotuj się i określ swoje cele (130)
- Przyjrzyj się innym stronom internetowym (130)
- Zapewnij sobie wsparcie techniczne (130)
- Wszystkie ustalenia zachowuj w formie pisemnej (131)
- Przekazuj informacje na bieżąco (131)
- Koszty zaprojektowania i utrzymywania strony internetowej (131)
- Internet dociera wszędzie (133)
- Przekroczenie bariery ekonomicznej (133)
- Przełamanie bariery językowej (134)
- Internet a Twoja mała firma (135)
- Główne zasady marketingu internetowego (135)
Wstęp (9)
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)
2. Jak dotrzeć do grupy docelowej? (23)
3. Przygotuj odpowiednią treść (39)
4. Darmowa reklama (49)
5. Marketing e-mailowy (59)
6. Budowanie internetowej społeczności (79)
7. Strategia co-brandingu (87)
8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (99)
9. Banery reklamowe (113)
10. Zasady dobrego projektowania
stron internetowych (121)
11. Współpraca z projektantem stron WWW (129)
12. Potęga internetu (133)
Bibliografia (137)
Skorowidz (141)
Oceny i opinie klientów: Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Holly Berkley (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(1)
(2)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii