Sztuka rozpoczynania

Sztuka rozpoczynania

Autor: 

Sztuka rozpoczynania
Stron: 240
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda)
Wydawca: Onepress

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących

  • Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat
  • Nie cofaj się przed trudnymi projektami
  • Odważnie sięgaj gwiazd

Do biegu, gotowy... START!
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.

Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:

  • wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy,
  • otaczać się najlepszymi pracownikami,
  • zbudować silną markę,
  • zabłysnąć w mediach,
  • rozłożyć konkurencję na łopatki.

"Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu"
Jay Conrad Levinson,
autor książek z serii Marketing partyzancki
Podziękowania (9)
Przeczytaj to najpierw (11)
Część I Przyczynowość (13)
1. Sztuka rozpoczynania (15)
Część II Artykulacja (39)
2. Sztuka pozycjonowania (41)
3. Sztuka przeprowadzania prezentacji (55)
4. Sztuka pisania biznesplanu (77)
Część III Aktywacja (87)
5. Sztuka wewnętrznego finansowania (89)
6. Sztuka rekrutacji pracowników (111)
7. Sztuka zdobywania kapitału (131)
Część IV Rozrastanie się (161)
8. Sztuka zawierania partnerskich układów (163)
9. Sztuka brandingu (181)
10. Sztuka pozyskiwania klientów (205)
Część V Obowiązek (221)
11. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (223)
Posłowie (229)
Skorowidz (231)
Książkę Guy’a Kawasakiego pt. “Sztuka rozpoczynania” poleca Jakub Krzych, współzałożyciel i lider projektu Estimote, Inc, a wcześniej twórca największej sieci reklamy samoobsługowej AdTaily. Autor w 240 stronach zamieścił rady przede wszystkim jak zacząć. Dowiemy się z niej jak “wytrzasnąć spod ziemi” pieniądze na start, otaczać się najlepszymi pracownikami czy rozłożyć konkurencję ”na łopatki”.

mamstartup.pl Adam Łopusiewicz, 2014-03-20


pokaż wszystkie
płatności onepress.pl