Sztuka rozpoczynania 2.0

Sztuka rozpoczynania 2.0

Autor: 

Stron: 320
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
44,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,98 zł
35,92 zł 44,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
44,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
35,92 zł
44,90 zł
Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.

Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.

Dowiedz się:
  • czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,
  • co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,
  • jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,
  • jak zdobyć kapitał,
  • jak zbudować sieć współpracy biznesowej,
  • jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.

Nie bój się sukcesu. Przygotuj się... i zaczynaj!


Guy Kawasaki — gwiazda biznesu i autor inspirujących książek dla przedsiębiorców. Współpracował z Apple, był też doradcą specjalnym dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google. Jest również współzałożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. Ukończył Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobył na UCLA. Mieszka z rodziną w Dolinie Krzemowej.

Podziękowania (9)

Przeczytaj to najpierw (11)

CZĘŚĆ I. KONCEPCJA (13)

1. Sztuka rozpoczynania (15)

CZĘŚĆ II. AKTYWACJA (39)

2. Sztuka wprowadzania produktu na rynek (41)

3. Sztuka przywództwa (75)

4. Sztuka wewnętrznego finansowania (93)

5. Sztuka pozyskiwania kapitału (109)

6. Sztuka przeprowadzania prezentacji (143)

CZĘŚĆ III. ROZWÓJ (175)

7. Sztuka budowania zespołu (177)

8. Sztuka promowania marki, czyli ewangelizacja (193)

9. Sztuka aktywności w mediach społecznościowych (217)

10. Sztuka pozyskiwania klientów (245)

11. Sztuka zawierania umów partnerskich (259)

12. Sztuka przetrwania (271)

CZĘŚĆ IV. OBOWIĄZEK (289)

13. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (291)

Posłowie (295)

Po posłowiu (299)

Najczęściej kupowane razem:

Sztuka rozpoczynania 2.0 plus 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? plus Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Cena zestawu: 103,52 zł 121,80 zł
Oszczędzasz: 18,28 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Sztuka rozpoczynania 2.0

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Sztuka rozpoczynania 2.0 plus 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? plus Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Cena zestawu: 103,52 zł 121,80 zł
Oszczędzasz: 18,28 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Sztuka rozpoczynania 2.0
Nie bój się sukcesu

Gdy się zaczyna, trzeba wiedzie , co się chce zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Oznacza to, że na początku drogi, dokądkolwiek by ona nie prowadziła, trzeba mieć plan. To zainspiruje nas do skutecznego działania i ułatwi zrealizowanie projektu, zadania, przedsięwzięcia czy marzenia - mówi Guy Kawasaki z Doliny Krzemowej, gwiazda biznesu i autor inspirujących książek dla przedsiębiorców. Ta została napisana z myślą o tych, którzy zaczynają. Pozwala uniknąć najczęściej popełnianych błędów i odpowiada na wiele ważnych pytań, m.in. czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra, co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu, jak zdobywać kapitał, budować sieć współpracy biznesowej. - Prowadzenie firmy polega na działaniu, którego siłą napędową są intelektualna ciekawość i przypadkowe odkrycia -mówi. Bardzo ważna jest frustracja działaniem naszej firmy czy obecnym stanem rzeczy -widzę, że coś jest potrzebne, a nie robimy tego, więc zrobię to sam. Czy można to rozwiązać inaczej, lepiej? Jeśli będzie tak, to co wtedy? Źródłem  sukcesu jest więc odpowiadanie na proste pytania, dzięki którym zmieniamy świat, a nie chęć wzbogacenia się - mówi Kawasaki. Czy warto mu wierzyć? Raczej tak. Sam założył trzy firmy, a w dziesięć zainwestował - jak podkreśla. Doradzał wielu - i małym, i dużym, takim jak Google, pracował m.in. dla Apple'a, promował start-upy, uczestniczył w setkach prezentacji firm. Teraz postanowił przekazać te doświadczenia, aby ci, którzy zaczynają, nie musieli po latach konstatować: gdybym wtedy wiedział to, co wiem teraz... Większość doświadczonych przedsiębiorców wcześniej czy później nachodzi taka refleksja. Ale przecież można jej uniknąć - mówi autor. I dodaje: nie bój się sukcesu. Przygotuj się i zaczynaj.

Rzeczpospolita Antoni Kowalik


    pokaż wszystkie
    płatności onepress.pl