ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Carl Shapiro, Hal R. Varian
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej Carl Shapiro, Hal R. Varian - okładka książki

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej Carl Shapiro, Hal R. Varian - okładka książki

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej Carl Shapiro, Hal R. Varian - okładka audiobooka MP3

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej Carl Shapiro, Hal R. Varian - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Harvard Business Press
VIP
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
368
Druk:
oprawa twarda

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej

  • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
  • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
  • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com

Wybrane bestsellery

Carl Shapiro, Hal R. Varian

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności