Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
- Autor:
- Reldan S. Nadler
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi.Sharon Jordan-Evans,
współautorka Love ’Em or Lose ’Em: Getting Good People to Stay
Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych… emocjonalnie!
Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.
Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.
- Jak rozwijać swoje mocne strony?
- Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem?
- Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną?
- Jak najefektywniej pracować w zespole?
- Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie?
- Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii?
- Jak słuchać i budować porozumienie?
Wybrane bestsellery
-
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważ...
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będ...
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Ebooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: blog.mediafun.pl Barbara Jakubek, 2011-11-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznę od końca: czy warto mieć tę książkę Według mnie tak – ale pośród innych książek. ‶Inteligencja emocjonalne” przypomina bardziej książkę kucharską niż opracowanie przygotowane przez doktora psychologii (a autor doktorem psychologii jest). Znajdziemy w niej szereg przepisów jak stać się doskonałym liderem, jak budować sprawnie współpracujące zespoły, jak rozwiązywać konflikty – ale właśnie pod postacią zbioru instrukcji, kolejnych kroków. Nie znajdziemy natomiast logicznej analizy na czym opisane tu problemy polegają, z czego wynikają, jakie są zasady ich działania. Podręcznik ten zawiera w sobie obietnicę, że po miesiącu pracy z nim, odpowiadania na zawarte w nim pytania, osiągniemy znaczny postęp we współpracy z ludźmi. Rzeczywiście znajdujemy tu narzędzie do zdiagnozowania w jakich obszarach współpracy możemy mieć trudności oraz poszczególne rozdziały poświęcone określonym problemom. To co jest rzeczywiście wartościowe, to zbiór pytań przy każdym z postawionych problemów, jakie mamy zadać sobie i swoim pracownikom. Zatem po rzetelnym przepracowaniu tego podręcznika przynajmniej nauczymy się zadawać pytania i zbierać feedback. Może to stać się początkiem wartościowego dialogu w zespole – o ile jego uczestnicy wykażą już na wejściu pewną inteligencję emocjonalną. Można odnieść wrażenie, że język tej książki jest skierowany do dzieci – czytamy w niej jak stać się ‶Najlepszym z Najlepszych” jak ‶uwierzyć w siebie i zacząć działać”, ‶W Twoich rękach są klucze – używaj ich mądrze”. Człowiek z rzeczywistymi predyspozycjami by zostać liderem na taki język zareaguje najwyżej pobłażliwym uśmiechem (ale przecież jest to podręcznik skierowany nie do liderów, ale do tych, którzy CHCĄ być liderami – a nie potrafią). Ta książka może być wartościowa dla kogoś, kto zaciekawi się tematem rozwoju swojej inteligencji emocjonalnej i zacznie szukać metod jej rozwoju poprzez podejmowanie się różnorakich wyzwań i poszukiwanie informacji w różnego rodzaju literaturze. Nie ma wątpliwości, że prawdziwi liderzy nie biorą się z trzymania się reguł zamieszczonych w tego rodzaju podręcznikach. Parafrazując – tak jak nie zostaniesz lekarzem od słuchania tego co ma do powiedzenia sprzedawca odżywek dla sportowców, tak nie zostaniesz prawdziwym liderem czytając podręczniki o tym jak zostać liderem.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Publikacje na temat inteligencji emocjonalnej zwykle zawierają mnóstwo teorii i mało praktyki - zwłaszcza tej dotyczącej menedżerów. Książka Reldana S. Nadlera to poradnik doskonale uzupełniający lukę między teorią a praktyką, jednocześnie łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi. Czytelnik znajdzie tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Dzięki tej publikacji można podnieść poziom inteligencji emocjonalnej - zarówno własny, jak bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE swojej organizacji. To wartościowa lektura dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Leading with Emotional Intelligence: Hands-On Strategies for Building Confident and Collaborative Star Performers
- Tłumaczenie:
- RENTIER-LANG Cezary Welsyng
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3219-0, 9788324632190
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-09-09
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 6633
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
- Braki w umiejętnościach kadry kierowniczej (42)
- Jak umiejętności przywódcze mogą pomóc dzisiejszym organizacjom? (44)
- EQ, IQ czy wiedza fachowa? (46)
- Cztery obszary inteligencji emocjonalnej (50)
- Sylwetki Najlepszych z Najlepszych (51)
- Jak błyszczą Najlepsi z Najlepszych? (53)
- Warren Buffett (53)
- Carly Fiorina (58)
- Jeffrey Immelt (62)
- Sergey Brin (67)
- Pete Carroll (71)
- Meg Whitman (75)
- Bill Clinton (78)
- Earvin "Magic" Johnson (81)
- Brak samokontroli i nieumiejętność odraczania gratyfikacji (86)
- Eksperyment z pianką (87)
- Rozwijanie mocnych stron: jak z dobrego stać się wybitnym przywódcą (88)
- Mikroinicjatywy: SR wybitnych liderów (91)
- Kącik trenera: ocena kompetencji (95)
- Przeprowadzanie oceny kompetencji emocjonalnych (96)
- Czy Ty bądź Twój szef działacie na swoich podwładnych paraliżująco? (99)
- Kim jest paraliżujący szef? (100)
- Brak zaangażowania pracowników i jego koszt (100)
- Czego oczekują pracownicy? (101)
- Potęga przywództwa (101)
- Rozwiązanie problemu paraliżującego szefa lub bycia nim (102)
- Korzystanie z detektora kul u nogi (103)
- Strategiczne wykorzystanie mocnych stron (106)
- Plan działania (108)
- Czym jest samokontrola emocjonalna? (112)
- Przykłady badań (112)
- Stres, EQ i IQ (113)
- Gdzie się podziało moje IQ? (114)
- Neurobiologia: co powoduje porwanie emocjonalne? (115)
- Słynne przypadki porwania emocjonalnego (117)
- Cios głową Zinedine'a Zidane'a (117)
- Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa (118)
- Wybuch Joe Wilsona (118)
- Wybuch Sereny Williams (119)
- Inne słynne porwania emocjonalne (120)
- Kącik trenera: 8 strategii poprawiających samokontrolę emocjonalną (121)
- 1. Samoświadomość: czy jesteś przewidywalny? (121)
- 2. Etykietowanie emocji (123)
- 3. Audyt emocjonalny (124)
- 4. Wciskanie hamulca (128)
- 5. Uważność (130)
- 6. Przenoszenie uwagi między wewnętrznymi a zewnętrznymi doznaniami (132)
- 7. Rozpoznawanie "wyzwalaczy" (133)
- 8. Reinterpretacja (134)
- Plan działania (134)
- Czym jest wiara w siebie? (137)
- Przykłady badań (138)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Henrik Fisker, prezes firmy Fisker Coachbuild (139)
- 10 tajników i praktyk Henrika Fiskera - Najlepszego z Najlepszych (141)
- 1. Znajdź czas na pracę w odosobnieniu (141)
- 2. Zasięgaj opinii innych (141)
- 3. Oceniaj możliwości podwładnych (141)
- 4. Podejmuj szybkie decyzje (142)
- 5. Podążaj za swoimi wewnętrznymi przeczuciami (142)
- 6. Podejmuj inicjatywę (143)
- 7. Poznaj swoje mocne i słabe strony (143)
- 8. Bierz odpowiedzialność za swoje błędy (143)
- 9. Umacniaj ludzi (144)
- 10. Bądź gotowy na podejmowanie decyzji stanowiących wyjątek od reguły (144)
- Kącik trenera: 10 strategii poprawy wiary w siebie (145)
- 1. Krytycyzm a bycie po swojej stronie (145)
- 2. Analiza sposobu myślenia (150)
- 3. Przełamywanie perfekcjonizmu: tworzenie realistycznych oczekiwań (152)
- 4. Reguły sukcesu: kto Tobą kieruje? (157)
- 5. Wykaz sukcesów (159)
- 6. Wykaz obecnych sukcesów (160)
- 7. Pięć kluczowych osób w Twoim życiu (161)
- 8. Wizualizacja (162)
- 9. Podejmowanie decyzji (162)
- 10. Potęga przeczucia (164)
- Plan działania (165)
- Czym są współdziałanie i praca zespołowa? (167)
- Przykłady badań nad inteligencją emocjonalną (168)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Paulette Jones, dyrektor ds. technicznego i strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa w NMB Technologies Corporation (169)
- 10 tajników i praktyk Paulette Jones - Najlepszego z Najlepszych (170)
- 1. Rozpoczynaj dzień z nastawieniem pełnym wdzięczności (170)
- 2. Pamiętaj o witaniu się z innymi (171)
- 3. Zapewnij właściwą komunikację (171)
- 4. Organizuj spotkania alarmowe (171)
- 5. ...i spotkania na temat stanu bieżących przychodów (172)
- 6. Miej do dyspozycji zespoły analityków (172)
- 7. Organizuj spotkania zespołowe (172)
- 8. Nieustannie dokonuj oceny procesów (173)
- 9. Doceniaj pracowników (173)
- 10. Śmiej się (173)
- Kącik trenera: 23 strategie współdziałania i pracy zespołowej (174)
- 1. Wspólna wizja przyszłości (175)
- 2. Zaufanie w zespole (176)
- 3. Oczekiwania i wytyczne (176)
- 4. Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywanie konfliktów (177)
- 5. Myślenie systemowe (178)
- 6. Osobiste umiejętności przywódcze (178)
- 7. Docenianie różnic (179)
- 8. Odpowiedzialność i konsekwencje (180)
- 9. Stałe uczenie się i pochwały (181)
- 10. Bycie mentorem dla innych (181)
- 11. Mistrz spotkań i postrach spotkań (182)
- 12. Sterowanie procesem kształtowania się wizerunku: "reguła jednej ręki" (184)
- 13. Test na bycie postrachem spotkań (186)
- 14. Spotkania zespołowe (188)
- 15. Wskazówki dotyczące poprowadzenia efektywnego spotkania (189)
- 16. Ustalenie podziału ról w zespole (190)
- 17. Krótkie spotkania "na stojąco" (191)
- 18. Lista kontrolna spotkania (192)
- 19. Ćwiczenie teambuildingowe: "Gwoździe" (198)
- 20. Ćwiczenie teambuildingowe: "Wyniki i odpowiedzialność" (203)
- 21. Ćwiczenie: "Oczekiwania" (206)
- 22. Ocena zespołu (207)
- 23. Ankieta dotycząca cech efektywnej pracy zespołowej (209)
- Plan działania najlepszego pracownika (211)
- Czym jest doskonalenie innych? (213)
- Przykłady badań (214)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Mark French, emerytowany główny trener kobiecej drużyny koszykówki, Uniwersytet Kalifornijski w Santa Barbara (UCSB) (216)
- 13 tajników i praktyk Marka Frencha - Najlepszego z Najlepszych (219)
- 1. Punkt widzenia lidera: koszykówka jako metafora życia (219)
- 2. Praktyka (220)
- 3. Budowanie więzi i spotkania całego zespołu (221)
- 4. Rekrutacja gwiazd (222)
- 5. Budowanie efektywnych relacji (223)
- 6. Samoocena i wyznaczanie celów (224)
- 7. Spotkania indywidualne (225)
- 8. Samodoskonalenie (225)
- 9. Informacja zwrotna na czas (226)
- 10. Koncentracja na mocnych stronach (227)
- 11. Przyjęcie osobistej odpowiedzialności (228)
- 12. Ocena wyników (229)
- 13. Odprawy przed i po meczu (230)
- Kącik trenera: 11 strategii doskonalenia innych (232)
- 1. Zatrudnianie gwiazd: liderzy inteligentni emocjonalnie mają większe szanse na zatrudnienie i stanie się wybitnymi menedżerami (233)
- 2. Lista pytań behawioralnych (234)
- 3. Spotkania w cztery oczy (247)
- 4. Doskonalenie mocnych stron (252)
- 5. Wkład + 1 (254)
- 6. Krąg wpływu (255)
- 7. Wyniki = Potencjał - Zakłócenia (lub: W = P - Z) (258)
- 8. Delegowanie zadań (259)
- 9. Coaching wspomagający efektywność (261)
- 10. Pytania skalujące (264)
- 11. Po pierwsze doskonalenie (266)
- Plan działania (268)
- Czym jest kompetencja w dziedzinie komunikacji (porozumienia z innymi)? (272)
- Przykłady badań inteligencji emocjonalnej (272)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: John Davies,
założyciel i dyrektor generalny Davies Public Relations (273)
- 11 tajników i praktyk Johna Daviesa - Najlepszego z Najlepszych (275)
- 1. Przemów do serca (275)
- 2. Zrozum, na czym zależy innym (275)
- 3. Odnajdź pasję (276)
- 4. Odkryj własną wyjątkowość (277)
- 5. Zgłębiaj wiedzę o innych (277)
- 6. Potwierdzaj i nie obrażaj (279)
- 7. Streszczaj i integruj (279)
- 8. Bądź przygotowany (279)
- 9. Trenuj i rozwijaj innych (280)
- 10. Zapewniaj wysoką jakość we wszystkich obszarach (281)
- 11. Szukaj igły w stogu siana (281)
- Kącik trenera: 12 strategii doskonalenia komunikacji i empatii (283)
- 1. Empatia (285)
- 2. Umiejętności słuchania i budowania porozumienia (290)
- 3. Problemy z pustymi miejscami (294)
- 4. Rozdźwięk pomiędzy intencją a interpretacją (297)
- 5. Potęga języka: metafory, opowieści i słowa (301)
- 6. Klarowność: droga ku lepszej przyszłości (306)
- 7. Udzielanie informacji zwrotnej: SSBIR (308)
- 8. Drabina założeń: budowanie i przekazywanie komunikatu (313)
- 9. Równoważenie dociekania i twierdzenia (319)
- 10. Lewa kolumna (321)
- 11. Dialog kontra dyskusja (322)
- 12. Role w dialogu (324)
- Plan działania (325)
- Praktyki (330)
- Notowanie wyników: karta wyników Twoich umiejętności przywódczych (336)
Przedmowa (19)
Podziękowania (21)
Wprowadzenie: Dlaczego właśnie "inteligencja emocjonalna"? (23)
Rozdział 1. Czy jesteś Najlepszym z Najlepszych czy tylko średniakiem? (41)
Rozdział 2. Narzędzia i strategie poprawy samokontroli emocjonalnej (111)
Rozdział 3. Narzędzia i strategie poprawy wiary w siebie (137)
Rozdział 4. Narzędzia i strategie współdziałania i pracy zespołowej (167)
Rozdział 5. Narzędzia i strategie doskonalenia innych (213)
Rozdział 6. Narzędzia i strategie komunikacji oraz empatii (271)
Rozdział 7. Plan działania (327)
Bibliografia (339)
Materiały dodatkowe (347)
Skorowidz (351)
O autorze (359)
Oceny i opinie klientów: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi Reldan S. Nadler (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.