Jak zarządzać zespołem handlowym...

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III

Autor: 

Ocena:
   5.7/6  Opinie  (19)
Stron: 392
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
47,20 zł
59,00 zł

Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!). Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.



Andrzej Niemczyk - menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie o różnej tematyce. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorem takich pozycji, jak Książka dla skutecznych szefów (Onepress 2008), Motywacja pod lupą (Onepress 2009), Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress 2008), Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (Onepress 2011) oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym (Onepress 2007). Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach "Personel i Zarządzanie", "Marketing w Praktyce", "Brief".

Wstęp (7)
Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
  • Między młotem a kowadłem (11)
Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
  • Zespół handlowy (25)
  • Rekrutacja handlowców (34)
  • Motywowanie handlowców (51)
  • Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
  • Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
  • Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
  • Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
  • Zwalnianie handlowców (110)
Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
  • Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
  • Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
  • Typy przedstawicieli handlowych (144)
Rozdział 4. Osoba szefa (159)
  • Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
  • Twardy szef (166)
  • Prawidłowo zarządzający szef (178)
  • W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
  • Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
  • Błędy szefów sprzedaży (238)
  • Kiedy szef traci pracę w firmie (262)
Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
  • Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
  • Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
  • Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
  • Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
  • Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
  • Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
  • Gdy handlowiec chce odejść (354)
Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)
Epilog (379)
  • Sprzedaż nie musi być nudna (379)

Najczęściej kupowane razem:

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III plus Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone plus Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
Cena zestawu: 117,97 zł 138,80 zł
Oszczędzasz: 20,83 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III plus Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone plus Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
Cena zestawu: 117,97 zł 138,80 zł
Oszczędzasz: 20,83 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III
6
(13)
5
(6)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 19

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Najważniejsze w tej książce są przykłady!
  Ocena : 6 

Znakomite. Nareszcie o zarządzaniu handlowcami napisał ktoś, kto sam zarządzał handlowcami na polskim rynku. Do tej pory albo czytałem podręczniki profesorów bez żadnej praktyki w handlowaniu, albo amerykańskie, średnio przystające do Polski. A poza tym fajnie się to czyta - lekki styl. Mogłoby być jeszcze więcej przykładów konkretnych rozwiązań i pomysłów z polskich firm. Ale i tak jest więcej niż w innych książkach.
  Ocena : 6 

Bardzo dobrze napisana, wiele cennych rad jak postępować z podwładnymi widząc dalej w nich ludzi, widać duże doświadczenie nie tylko teoretyczne ale i praktyczne.
  Ocena : 6 

Pozycja, której nie powinno zabraknąć w biblioteczce każdego kto zarządza sprzedażą jak i handlowców w ogóle. Cenna bo napisana przez rodzimego autora a więc w pełni przystająca do polskich realiów. Dość amerykańskich poradników, które potem trzeba jakoś dopasowywać do rzeczywistości. Napisana ciekawym, błyskotliwym stylem. Polecam.
  Ocena : 6 

Znakomite! Polecam! Prawdziwe!
  Ocena : 6 

Największym walorem tej książki są liczne przykłady.
  Ocena : 6 

Najlepsza pozycja na rynku.
  Ocena : 6 

Książka traktuje o podstawach w zarządzaniu zasobami ludzkimi w grupie zespołu handlowego. Wskazuje jak radzić sobie ze zmiennymi problemami wynikającymi z "dojrzewania" grupy, zapaści rynkowej czy przeładowaniem obowiązkami. Nazywa po imieniu obszary, które wiele z nas odczuwa intuicyjnie i obnaża zwykłe ludzkie zachowania w sytuacjach kryzysowych, na które zawsze warto się przygotować. Polecam !!!!
  Ocena : 6 

Książka powinna być podstawowym "elementarzem" dla handlowców. Napisana bardzo przystępnym i zrozumiałym językiem. Odzwierciedla rzeczywistość. Polecam gorąco.
  Ocena : 6 

Super napisana, dociera do odbiorcy, SZCZERZE POLECAM :)
  Ocena : 6 

Książka ta jest doskonałym obrazem dzisiejszych bardzo licznie uprawianych zawodów jakimi są przedstawiciel handlowy i jego szef. Napisana ciepłym, zwykłym językiem mówi całą i tylko prawdę o tym co oprócz wykonania planu sprzedaży jest najważniejsze - być "KIMŚ" dla swoich ludzi. Książka nie odbiega od rzeczywistości, można znaleźć w niej wiele ze swoich przemyśleń , lecz ułożonych w całość i nazwanych przez autora. Nie można jej przeczytać "jednym tchem", warto się nią podelektować.
  Ocena : 6 

Kariera nawet bardzo dobrego handlowca może zakończyć się czymś popularnie zwanym "wypaleniem się". Książka ta pozwala zatrzymać ten, jakże niebezbieczny, proces!
  Ocena : 6 

Absolutnie rewelacyjna książka!!! Gorące gratulacje dla autora. Zamierzałam przeczytać tylko kawałek, ale nie dało się, musiałam "połknąć" całość. Wreszcie ktoś nas - przedstawicieli zrozumiał. Jest tu wszystko o czym chciałam przeczytać, napisane z polotem, klasą, po prostu rewelacyjne czytadło. Są wszystkie mamrotane przeze mnie komentarze podczas wysłuchiwania bezsensownych zarządzeń niektórych moich szefów. Szanuję swoją firmę i chcę dla niej jak najlepiej, co chyba jest oczywiste - jest moją żywicielką, dlatego na wszelki wypadek gdyby mieli mi zmienić szefa postuluję - lektura książki jest obowiązkowa! Dla wszystkich, którzy chcą zostać szefem a nie przestać być człowiekiem!
  Ocena : 5 

Świetnie napisana, pełna wartościowej wiedzy i praktycznych przykładów. Szczerze polecam.
  Ocena : 5 

Doskonała książka napisana przez praktyka, który dotykał problemu zarządzania przez wiele lat swojej kariery zawodowej. Porusza najważniejsze aspekty zarządzania zespołem handlowców w oparciu o przykłady z "życia" szefa sprzedaży. Książka uniwersalna napisana przyjaznym językiem, którą polecam wszystkim, którzy zajmują się sprzedażą.
  Ocena : 5 

Znakomita książka obrazująca istotę zarządzania, ukazująca zarówno powszechne problemy jak i możliwości ich rozwiązania. Napisana lekkim, przystępnym językiem jest doskonałym materiałem nie tylko dla młodych, niedoświadczonych handlowców, ale i dla obeznanych już w tej dziedzinie szefów sprzedaży. Styl i sposób w jakim została napisana całkowicie przekonał mnie do przeczytania tejże lektury i z całą pewnością mogę również zachęcić innych do głębszego zapoznania się z nią.
  Ocena : 5 

Doskonałe kompendium wiedzy dla początkujących i doświadczonych kierowników sprzedaży osadzone w polskich realiach. Prosty język, dużo przykładów z własnych doświadczeń autora. Polecam!!!
  Ocena : 5 

  Ocena : 5 

płatności onepress.pl