Jak zarządzać zespołem handlowym...

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Autorzy: Andrzej Niemczyk, Grzegorz Olak

Ocena:
   5.7/6  Opinie  (19)
Stron: 392
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
47,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,40 zł
37,60 zł 47,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
47,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
37,60 zł
47,00 zł

Jak być szefem, pozostając człowiekiem

  • Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
  • Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
  • Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
  • Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
  • Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
  • Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych

Skuteczność dobrego szefa sprzedaży

Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.

Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.

Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.

  • Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
  • Kooperatywny styl zarządzania.
  • Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
  • Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
  • Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
  • Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
  • Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.




Wstęp (7)

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)

  • Między młotem a kowadłem (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)

  • Zespół handlowy (25)
  • Rekrutacja handlowców (34)
  • Motywowanie handlowców (50)
  • Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (68)
  • Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (81)
  • Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (85)
  • Gwiazda w zespole - zagrożenia (94)
  • Zwalnianie handlowców (100)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (111)

  • Szkolenia i dojrzewanie handlowców (111)
  • Błędy coachingu handlowego (120)
  • Typy przedstawicieli handlowych (131)

Rozdział 4. Osoba szefa (145)

  • Miękko zarządzający szef sprzedaży (145)
  • Twardy szef (152)
  • Prawidłowo zarządzający szef (164)
  • W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (182)
  • Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (197)
  • Błędy szefów sprzedaży (215)
  • Kiedy szef traci pracę w firmie (234)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (245)

  • Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (245)
  • Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (258)
  • Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (269)
  • Co robić, gdy spada sprzedaż? (280)
  • Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (291)
  • Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (299)
  • Gdy handlowiec chce odejść (321)

Rozdział 6. Kierowanie zespołem FMCG (331)

  • Pierwsze kroki (334)
  • Budowa autorytetu przedstawiciela (341)
  • Spotkania szefa z zespołem (348)
  • Budowanie zaufania (355)
  • Jak to jest być liderem? (363)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (369)

Epilog (383)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II plus Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem plus Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Cena zestawu: 124,01 zł 145,90 zł
Oszczędzasz: 21,89 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
6
(13)
5
(6)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 19

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Najważniejsze w tej książce są przykłady!
      Ocena : 6 

    Znakomite. Nareszcie o zarządzaniu handlowcami napisał ktoś, kto sam zarządzał handlowcami na polskim rynku. Do tej pory albo czytałem podręczniki profesorów bez żadnej praktyki w handlowaniu, albo amerykańskie, średnio przystające do Polski. A poza tym fajnie się to czyta - lekki styl. Mogłoby być jeszcze więcej przykładów konkretnych rozwiązań i pomysłów z polskich firm. Ale i tak jest więcej niż w innych książkach.
      Ocena : 6 

    Bardzo dobrze napisana, wiele cennych rad jak postępować z podwładnymi widząc dalej w nich ludzi, widać duże doświadczenie nie tylko teoretyczne ale i praktyczne.
      Ocena : 6 

    Pozycja, której nie powinno zabraknąć w biblioteczce każdego kto zarządza sprzedażą jak i handlowców w ogóle. Cenna bo napisana przez rodzimego autora a więc w pełni przystająca do polskich realiów. Dość amerykańskich poradników, które potem trzeba jakoś dopasowywać do rzeczywistości. Napisana ciekawym, błyskotliwym stylem. Polecam.
      Ocena : 6 

    Znakomite! Polecam! Prawdziwe!
      Ocena : 6 

    Największym walorem tej książki są liczne przykłady.
      Ocena : 6 

    Najlepsza pozycja na rynku.
      Ocena : 6 

    Książka traktuje o podstawach w zarządzaniu zasobami ludzkimi w grupie zespołu handlowego. Wskazuje jak radzić sobie ze zmiennymi problemami wynikającymi z "dojrzewania" grupy, zapaści rynkowej czy przeładowaniem obowiązkami. Nazywa po imieniu obszary, które wiele z nas odczuwa intuicyjnie i obnaża zwykłe ludzkie zachowania w sytuacjach kryzysowych, na które zawsze warto się przygotować. Polecam !!!!
      Ocena : 6 

    Książka powinna być podstawowym "elementarzem" dla handlowców. Napisana bardzo przystępnym i zrozumiałym językiem. Odzwierciedla rzeczywistość. Polecam gorąco.
      Ocena : 6 

    Super napisana, dociera do odbiorcy, SZCZERZE POLECAM :)
      Ocena : 6 

    Książka ta jest doskonałym obrazem dzisiejszych bardzo licznie uprawianych zawodów jakimi są przedstawiciel handlowy i jego szef. Napisana ciepłym, zwykłym językiem mówi całą i tylko prawdę o tym co oprócz wykonania planu sprzedaży jest najważniejsze - być "KIMŚ" dla swoich ludzi. Książka nie odbiega od rzeczywistości, można znaleźć w niej wiele ze swoich przemyśleń , lecz ułożonych w całość i nazwanych przez autora. Nie można jej przeczytać "jednym tchem", warto się nią podelektować.
      Ocena : 6 

    Kariera nawet bardzo dobrego handlowca może zakończyć się czymś popularnie zwanym "wypaleniem się". Książka ta pozwala zatrzymać ten, jakże niebezbieczny, proces!
      Ocena : 6 

    Absolutnie rewelacyjna książka!!! Gorące gratulacje dla autora. Zamierzałam przeczytać tylko kawałek, ale nie dało się, musiałam "połknąć" całość. Wreszcie ktoś nas - przedstawicieli zrozumiał. Jest tu wszystko o czym chciałam przeczytać, napisane z polotem, klasą, po prostu rewelacyjne czytadło. Są wszystkie mamrotane przeze mnie komentarze podczas wysłuchiwania bezsensownych zarządzeń niektórych moich szefów. Szanuję swoją firmę i chcę dla niej jak najlepiej, co chyba jest oczywiste - jest moją żywicielką, dlatego na wszelki wypadek gdyby mieli mi zmienić szefa postuluję - lektura książki jest obowiązkowa! Dla wszystkich, którzy chcą zostać szefem a nie przestać być człowiekiem!
      Ocena : 5 

    Świetnie napisana, pełna wartościowej wiedzy i praktycznych przykładów. Szczerze polecam.
      Ocena : 5 

    Doskonała książka napisana przez praktyka, który dotykał problemu zarządzania przez wiele lat swojej kariery zawodowej. Porusza najważniejsze aspekty zarządzania zespołem handlowców w oparciu o przykłady z "życia" szefa sprzedaży. Książka uniwersalna napisana przyjaznym językiem, którą polecam wszystkim, którzy zajmują się sprzedażą.
      Ocena : 5 

    Znakomita książka obrazująca istotę zarządzania, ukazująca zarówno powszechne problemy jak i możliwości ich rozwiązania. Napisana lekkim, przystępnym językiem jest doskonałym materiałem nie tylko dla młodych, niedoświadczonych handlowców, ale i dla obeznanych już w tej dziedzinie szefów sprzedaży. Styl i sposób w jakim została napisana całkowicie przekonał mnie do przeczytania tejże lektury i z całą pewnością mogę również zachęcić innych do głębszego zapoznania się z nią.
      Ocena : 5 

    Doskonałe kompendium wiedzy dla początkujących i doświadczonych kierowników sprzedaży osadzone w polskich realiach. Prosty język, dużo przykładów z własnych doświadczeń autora. Polecam!!!
      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    płatności onepress.pl