Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów
Rzeczowe i praktyczne odpowiedzi na kluczowe pytania
- Czym jest coaching? Jak stać się dobrym coachem? Jak doskonalić własną praktykę?
- Jakie możliwości oferuje coaching oraz jak mądrze i skrzętnie z nich skorzystać?
- Jak umiejętnie wdrażać coaching w organizacji, aby móc rozwinąć jej potencjał?
Lektura obowiązkowa dla:
- adeptów coachingu i praktykujących coachów,
- menedżerów, którzy chcą skorzystać z usług coacha,
- specjalistów HR, odpowiedzialnych za wdrażanie coachingu w organizacji.
Coaching jako metoda wspierania rozwoju osób ambitnych!
Czy wiesz, czym jest profesjonalny coaching oraz w jaki sposób może pomóc Ci w rozwoju kariery zawodowej?
Coaching służy doskonaleniu kompetencji oraz przygotowuje do pełnienia nowych ról zawodowych lub sprawniejszego funkcjonowania w dotychczasowej roli. Jest to także narzędzie pomocne we wprowadzaniu zmian w obecnym sposobie życia lub ścieżce kariery. Zmian tych dokonuje się poprzez odkrycie na nowo znaczenia swojej pracy lub dążenie do nadania własnemu życiu lub karierze zupełnie nowego sensu i kierunku. Coaching jest więc sposobem na wspieranie rozwoju i samorealizacji, kreowanie siebie i własnego życia w zgodzie z wyznawanymi wartościami, posiadanymi predyspozycjami i dążeniami, z którymi głęboko się identyfikujemy. Aktywne uczestnictwo w sesjach coachingu owocuje odkryciem i uwolnieniem uśpionych zdolności, możliwości i potencjału.
- Porady menedżerów -- jak najlepiej spożytkować udział w sesjach coachingu.
- Coaching umiejętności interpersonalnych.
- Executive oraz career coaching.
- Praca coacha wewnętrznego.
- Wdrożenie coachingu w organizacji.
- Standardy nauczania, etyka oraz superwizja w coachingu.
- Psychologia coachingu oraz coaching oparty na dowodach.
Coaching jest dla osób, które dobrze funkcjonują, ale mają potencjał oraz ambicję, aby radzić sobie jeszcze lepiej z myślą o osiąganiu nieprzeciętnych wyników.Paweł Smółka
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: menedzer.wp.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coaching to metoda wspierania rozwoju i samorealizacji, kreowania siebie i własnego życia w zgodzie z wyznawanymi wartościami, posiadanymi predyspozycjami i dążeniami, z którymi głęboko się identyfikujemy. Coaching jest skierowany do osób, które dobrze funkcjonują, ale mają potencjał oraz ambicję, aby radzić sobie jeszcze lepiej z myślą o osiąganiu nieprzeciętnych wyników. Coaching służy doskonaleniu kompetencji, także jako wsparcie potreningowe przy wdrażaniu nowo wypracowanych umiejętności w codzienną praktykę, przygotowaniu się do pełnienia nowych ról zawodowych lub sprawniejszego, bardziej efektywnego funkcjonowania w dotychczasowych rolach oraz wprowadzaniu zmian w obecnym sposobie życia lub ścieżce kariery poprzez odkrycie na nowo znaczenia tego, co się robi, lub dążenie do nadania własnemu życiu lub karierze zupełnie nowego sensu i kierunku.
Ta książka stanowi wszechstronny przewodnik po coachingu. Pozwala zapoznać się z taką formą edukacji/rozwoju, docenić jej wartość i podjąć odpowiedzialną decyzję o wzbogaceniu własnej praktyki, zdobyciu dodatkowych kwalifikacji (właśnie jako coach) lub wybraniu najlepszego sposobu pracy ze swoim coachem.
Książka składa się z 10 artykułów, które przedstawiają coaching z trzech ważnych perspektyw — nauki, praktyki i klienta. Lektura wszystkich rozdziałów pozwoli Czytelnikowi zyskać wyważony i wszechstronny pogląd czym jest coaching, na czym polega jego skuteczność, jakie są modele pracy z klientem, jakie są standardy nauczania i praktyki coachingu, jak przebiega wdrożenie coachingu w firmie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1908-9, 8324619089
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4589-3, 9788324645893
- Data wydania ebooka:
- 2012-02-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 4667
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
Coaching
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Coaching jako zawód (95)
- Kompetencje coacha (96)
- Motywacja (97)
- Ścieżki rozwojowe (98)
- Szkoleniowiec/trener (98)
- Konsultant HR/executive search (99)
- Menedżer/lider (99)
- Terapeuta/psycholog (100)
- Metody nauczania (100)
- Metody pracy w grupie z coachem-trenerem (101)
- Indywidualne metody rozwoju (102)
- Możliwości edukacyjne, czyli jak zostać coachem (103)
- Formalne potwierdzenie kompetencji (105)
- Wybór właściwego szkolenia (106)
- ICF (108)
- Superwizja w coachingu (109)
- Modele superwizji (111)
- Podstawowe funkcje superwizji (112)
- Rodzaje superwizji (113)
- Sukces superwizji (115)
- Style coachingu (117)
- Załącznik (118)
- Kodeks etyki oraz kompetencje coacha
według International Coach Federation (118)
- KODEKS ETYKI (118)
- KOMPETENCJE COACHA (122)
- Indywidualny rozwój kadry menedżerskiej najwyższego szczebla (131)
- Executive coaching - czym jest? (132)
- Czyżby kolejna moda? (135)
- Jakie korzyści? (136)
- Jak to działa? (138)
- Nad czym można pracować, wykorzystując executive coaching? (140)
- Ile to trwa? (146)
- Sylwetka coacha (146)
- Po czym poznać dobrego executive coacha? (150)
- Zamiast zakończenia (153)
- Czym jest dla nas coaching kariery? (156)
- Kariera jako temat coachingu (156)
- Coaching kariery (157)
- Coaching kariery a doradztwo (158)
- Kim jest coach kariery? (158)
- Potrzeby i dylematy klienta coachingu kariery (159)
- Przypadek 1. (160)
- Jak klient trafił do coacha? (161)
- Potrzeby klienta (161)
- Warsztat coacha (162)
- Przypadek 2. (163)
- Jak klient trafił do coacha? (165)
- Potrzeby klienta (166)
- Warsztat coacha (170)
- Przypadek 3. (171)
- Jak klient trafia do coacha kariery? (172)
- Potrzeby klienta (173)
- Warsztat coacha (176)
- Przypadek 4. (176)
- Jak klient trafia do coacha? (177)
- Potrzeby klienta (177)
- Warsztat coacha (179)
- Zadowolony klient coachingu kariery (179)
- Na początek kilka wyjaśnień (181)
- Co to jest coaching? (182)
- Coach cudotwórca (183)
- Rodzaje coachingów (183)
- Coaching wewnętrzny (184)
- Firma ING Usługi Finansowe S.A. i coaching (186)
- Jak ING Usługi Finansowe S.A. rozumie coaching? (186)
- Jak coaching wewnętrzny wygląda w ING? Trochę więcej szczegółów (186)
- Kto może korzystać z coachingu? (188)
- Coaching zespołowy (188)
- Czy coaching wewnętrzny przynosi oczekiwane efekty? (189)
- Informacje dodatkowe (190)
- Praca coacha wewnętrznego (190)
- Trochę o perspektywie systemowej (190)
- Na czym polega praca coacha wewnętrznego? (192)
- O co chodzi w pracy coacha wewnętrznego? (193)
- Ryzyko i dylematy pracy coacha wewnętrznego (194)
- Zakończenie (196)
- Załącznik nr 1 (197)
- Standardy ICC (197)
- Załącznik nr 2 (201)
- Procedura Programu Indywidualnego Coachingu Wewnętrznego dla Dyrektorów Oddziałów (201)
- Załącznik nr 3 (203)
- Opis stanowiska coacha menedżerów sprzedaży (203)
- Kim jest coach? (211)
- Wybieramy coacha (212)
- Doświadczenia z sesji (217)
- Osiągnięcia coachingu (222)
- E-coaching: za i przeciw (225)
- Planowanie i częstotliwość (227)
- Komu polecam coaching? (227)
- Podsumowanie (229)
- Talenty a wybory (231)
- Kariera (233)
- Gdy dojrzewałem do decyzji (236)
- Mój coaching (241)
- Co dalej? (248)
- Początki coachingu w biznesie (251)
- Czy potrzebny jest nam coaching? (252)
- Historia podejść do coachingu w GSK (256)
- Elementy wdrożenia coachingu w GSK
na przykładzie projektu pilotażowego dla grupy Talentów (258)
- Misja (260)
- Czynniki sukcesu (264)
- Podsumowanie (266)
Wstęp (Paweł Smółka, Anna Pyrek, Henryk Szmidt, Zbigniew Brzeziński, Paweł Gniazdowski, Katarzyna Pieciul, Olga Rzycka, Piotr Wieczorek, Dawid Smółka, Małgorzata Lasota, Anna Wojczyńska) (7)
Perspektywa nauki
Rozdział 1. Coaching oparty na dowodach (Paweł Smółka) (23)
Rozdział 2. Psychologia coachingu (Paweł Smółka) (47)
Rozdział 3. Coaching umiejętności interpersonalnych (Paweł Smółka) (71)
Perspektywa praktyki
Rozdział 4. Coaching jako profesja.
Standardy nauczania i praktyki coachingu (Anna Pyrek, Henryk Szmidt) (95)
Rozdział 5. Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla (Zbigniew Brzeziński) (129)
Rozdział 6. Coaching kariery (Paweł Gniazdowski, Katarzyna Pieciul) (155)
Rozdział 7. Coaching wewnętrzny w firmie (Olga Rzycka) (181)
Perspektywa klienta
Rozdział 8. E-coaching: zalety i ograniczenia (Piotr Wieczorek) (209)
Rozdział 9. Coaching z perspektywy menedżera (Dawid Smółka) (231)
Rozdział 10. Wdrożenie programu coachingu w organizacji (Małgorzata Lasota, Anna Wojczyńska) (251)
O autorach (267)
Skorowidz (271)
Oceny i opinie klientów: Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów Praca zbiorowa pod redakcją Pawła Smółki (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii