AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
- Autor:
- Alex Castrounis
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 336
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji. Najczęściej przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań, które dają radość użytkownikom. Drugim - wykorzystywanie właściwych danych do wdrażania odpowiedniej strategii, która wciąż podlega optymalizacji. Zastosowanie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji znacznie przyczynia się do sukcesu firmy.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
W tej książce:
- koncepcje sztucznej inteligencji oraz potencjał AI dla biznesu
- wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań
- pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI
- koncepcja dojrzałości wobec sztucznej inteligencji i otwieranie się na innowacje
- budowa skutecznej strategii wdrażania AI
- przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia
AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje!
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- AI for People and Business: A Framework for Better Human Experiences and Business Success
- Tłumaczenie:
- Katarzyna Bogusławska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6481-3, 9788328364813
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-07-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6482-0, 9788328364820
- Data wydania ebooka:
- 2020-07-21 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 107871
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Wyścig po sukces biznesowy 21
- Dlaczego projekty AI upadają? 24
- Dlaczego projekty AI odnoszą sukces? 25
- Wykorzystanie siły AI do zwycięstwa 27
- Ogólny model innowacji 30
- Pseudokomponent korzyści AIPB 31
- Istniejące modele i brakujące elementy układanki 33
- Korzyści z AIPB 34
- Podsumowanie 40
- Analogia do agile 41
- Eksperci 44
- Kategorie procesów w modelu AIPB oraz zalecane metody 48
- Kategoria oceny 49
- Kategoria metodologii 52
- Model odwróconej klasy 70
- Podsumowanie 71
- Czym jest data science i czym zajmują się specjaliści data science? 73
- Definicja uczenia maszynowego i jego charakterystyka 75
- Sposoby uczenia się maszyn 77
- Definicja i zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją 80
- Typy sztucznej inteligencji 81
- Nauka jak u ludzi 84
- Mordercze maszyny i gwiazdy jednego przeboju 85
- Dane napędzające AI 89
- Uwaga na temat przyczyny i skutku 100
- Podsumowanie 101
- Szanse dla sztucznej inteligencji 103
- Jak mogę wykorzystać AI w biznesowej rzeczywistości? 104
- Realne zastosowania i przykłady 107
- Podsumowanie 128
- Zacznij od dlaczego 131
- Kierowanie produktem i perspektywa 133
- Przywództwo i tworzenie wspólnej wizji oraz zrozumienia 133
- Podsumowanie 135
- Określenie interesariuszy i ich celów 137
- Cele w podziale na interesariuszy 140
- Podsumowanie 153
- Waga kontra satysfakcja 155
- Cztery składniki dobrego produktu 157
- Netflix i to, co liczy się najbardziej 169
- Lean i metodologie zwinne 170
- Podsumowanie 172
- Definicja wrażeń 176
- Wpływ sztucznej inteligencji na ludzkie wrażenia 176
- Interfejsy wrażeń 186
- Ekonomia doświadczeń 187
- Myślenie projektowe 188
- Podsumowanie 191
- Odczuwanie i postrzeganie czasoprzestrzenne 194
- Smak kierowany sztuczną inteligencją 195
- Deklaracja wizji w modelu AIPB 197
- Sztuczna inteligencja jako nauka 202
- Model TCPR 205
- Analogia do modelu TCPR 208
- Analogia do zależności od danych 210
- Podsumowanie 210
- Gotowość na AI 214
- Dojrzałość do AI 228
- Podsumowanie 234
- Szum wokół AI kontra rzeczywistość AI 236
- Testowanie ryzykownych założeń 238
- Ocena technicznej wykonalności 240
- Zdobycie, utrzymanie i przygotowanie talentów 241
- Zbuduj kontra zrób 244
- Ograniczenie odpowiedzialności 246
- Ograniczenie stronniczości i waga integracji 251
- Zarządzanie oczekiwaniami pracowników 252
- Zarządzanie oczekiwaniami klienta 253
- Zapewnienie jakości (QA) 254
- Miary sukcesu 256
- Bycie na bieżąco 258
- AI na produkcji 259
- Podsumowanie 259
- Wstęp do przykładu z podcastem 261
- Powtórka z fazy strategii modelu AIPB 262
- Tworzenie strategii rozwiązania w modelu AIPB 263
- Tworzenie planu w modelu AIPB 264
- AI, przebranżowienie i luki w umiejętnościach 271
- Luki w umiejętnościach i nowe stanowiska 273
- Umiejętności jutra 276
- Przyszłość automatyzacji, rynku pracy i gospodarki 277
- Podsumowanie 278
- AI i przywództwo 279
- Czego oczekiwać i na co uważać 282
- Podsumowanie 294
- Parametryzowane i nieparametryzowane uczenie maszynowe 298
- Jak uczy się model uczenia maszynowego 299
- Przegląd biologicznych sieci neuronowych 301
- Wprowadzenie do sztucznych sieci neuronowych 303
- Wprowadzenie do uczenia głębokiego 306
- Zastosowania uczenia głębokiego 309
- Podsumowanie 310
- Model GABDO 311
- Określenie celów 313
- Gromadzenie 316
- Budowanie 317
- Dostarczanie 321
- Optymalizowanie 322
- Podsumowanie 325
- Środowisko produkcyjne kontra środowisko deweloperskie 327
- Wytwarzanie lokalne i zdalne 329
- Skalowalność produkcji 330
- Uczenie i utrzymanie rozwiązania 331
Przedmowa 11
CZĘŚĆ I. MODEL AI DLA LUDZI I FIRMY
1. Sukces a sztuczna inteligencja 21
2. Wprowadzenie do modelu AIPB 29
3. Podstawowe komponenty modelu AIPB 41
4. AI i uczenie maszynowe - przegląd nietechniczny 73
5. Rzeczywiste zastosowania i szanse 103
CZĘŚĆ II. TWORZENIE WIZJI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
6. Waga właściwych powodów 131
7. Wyznaczanie celów ludziom i firmie 137
8. Co sprawia, że produkty są dobre 155
9. Sztuczna inteligencja w służbie lepszych wrażeń 175
10. Przykład wizji AI 193
CZĘŚĆ III. TWORZENIE STRATEGII AI
11. Innowacja naukowa a sukces z AI 201
12. Gotowość i dojrzałość do AI 213
13. Kluczowe kwestie do rozważenia w kontekście AI 235
14. Przykład strategii AI 261
CZĘŚĆ IV. UWAGI KOŃCOWE
15. Wpływ AI na rynek pracy 271
16. Przyszłość AI 279
A. Algorytmy AI i uczenia maszynowego 297
B. Proces AI 311
C. AI na produkcji 327
Bibliografia 333
Oceny i opinie klientów: AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie Alex Castrounis (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)